ادعای غیر موجه مجاهدین خلق فرانسه ادعای گروه تروریستی مجاهدین خلق را رد کرد
لغو تظاهرات مجاهدین در پاریس ۳۰ خرداد تبدیل به روز ضربات دردناک برای رجوی ها شد
خط سرخ و پروژه حقوق بشری سازمان مجاهدین
این رویکرد بیش از هر چیز تاکتیک منسوخ شده فرار به جلو را تداعی می کند. در شرایطی که مشروعیت مجاهدین بیش از هر زمان دیگر در اشل های جهانی و بین المللی و حتی در نزد سایر اپوزیسیون با بحران روبرو است، مجاهدین بر اساس یک سنت دیرینه اصرار دارند از موضع بالا این ایزولاسیون را خنثی کنند.
مجاهدین در اوج ورشکستگی در آستانه چهل و سومین سال تاسیس سازمان
سرگذشت عبرت انگیز رجوی و مجاهدین، سازمانی که زمانی امید بسیاری از مردم ایران بویژه نسل جوان ما بود با خیانت های رجوی و با مشخصه های استمرا ر حکومت استبدادی ؛ سرکوب اندیشه ها و استمرار نقض حقوق بشر در تشکیلات سازمان بویژه در پادگان اشرف تبدیل به منفور ترین نیروی وابسته در ایران تبدیل شد ه است.ُ.
دیکتاتوری غیر قابل جایگزین، حاکم بر مجاهدین
درون مجاهدین، رهبری به عنوان اصلی تلقی شده که با اختلاف شدید جایگاه و منزلت نسبت به طبقات پایین تر به نوعی حکایت ارباب و رعیتی را تداعی می کند، یعنی در رأس هرم سازمان جایگاه رهبری به عنوان یک کل سیستماتیک مد نظر قرار می گیرد که موتور پیش برنده و مغز متفکر گروه نیز می باشد.
دولت تروریستی در لبه پرتگاه
تا قبل از این مجاهدین در قبال هر تهدیدی از مسئولان عراق پناهندگی 20 سال و کنفراسیون چهارم ژنو قرار داد با اشغالگر و تحویل دهی سلاح بطور داوطلبانه و حمایت مردمی و شیوخ را سپر خود می کردند، اما اینک وقتی می بینند تهدید جدی و شوخی بردار نیست دو گزینه را برای دفاع و حفظ کیان فرقه ای خود آخرین خاکریز دفاعی می بینند
اینبـار چـه بـایـد کـرد
اکنون که چهارسال ازسقوط صدام می گذرد و همکاری های پشت پرده سازمان با حکومت صدام برملا شده هیچکس نمی تواند این واقعیت را انکارکند که رجوی برای هر اقدام نظامی ازصدام دستور میگـرفته، حتی ترور شخصیت های ایرانی در داخل ایران هم به دستور صدام و به فرمان مسعود رجوی انجام می شد.
بیست و ششمین سا لگرد شورای جهل و جهالت مبارک باد
حال امروزسال گرد تاسیس شورایی را جشن میگیرند که بی سرو بی دنباله شده مسئول شورا مفقود شده وریئس جمهور آن خانه نشین شده و در گوشه ای از پاریس در غم از دست دادن یار به سوک نشسته است. و هواره به دنبال تحقق بخشیدن به خواسته ها و جاه طلبی های مسئول شورا به هرقیمتی میباشد و برای رسیدن به این هدف از هیچ اقدامی روی گردان نیست
رهبران فرقه ها تاریخ و مدت مصرف اعضا را مشخص می کنند
البته این روش در مورد سایر افراد فرقه در خارج از کشور بعد از کنار گذاشتن افراد قدیمی گسترش پیدا کرده است و آنهایی که روزی در چارت تشکیلاتی سازمان مجاهدین”خارج از کشوری” محسوب می شدند و”سرکوفت” می خوردند الان”اعضای” واقعی فرقه محسوب می شوند و برای پیشبرد خطوط فرقه در خارج از عراق مورد استفاده قرار می گیرند. این امر بعد بعد از سرنگونی صدام حسین دیکتاتور سابق عراق و فعالیت فرقه مجاهدین در خارج از عراق گسترش پیدا کرده است.
شیر ِ بی یال و دم و اشکم
باید به سازمان تبریک گفت زیرا تجربه ساختن کنسرو انسانی در قرارگاه اشرف را داشته است و مسلما با همان تجربه بوده که توانسته 50 هزار نفر را تحت فشار شدید در سالنی با آن گنجایش قرار دهد و در همان حالت همه بتوانند شادی کنند و جالب اینکه بخشی از صندلی های سالن نیز خالی بماند.
حتما این برنامه ارتباط مستقیم را ببیند
پاسخ دو میهمان در قبال پیشنهاد یک بیننده مبنی بر برگزاری کنفرانس مطبوعاتی مریم رجوی در اروپا جالب و قابل تامل است. خانم چیت ساز ضمن منتفی دانستن این اقدام استدلال کردند که در این کنفرانس ها هیچ خبرنگار ایرانی نمی تواند شرکت کند و خبرنگاران خارجی هم همگی در راستای حفظ و تثبیت جمهوری اسلامی عمل می کنند. فکر کنم باور این ادعاها برای کسانی که برنامه را مستقیما ندیده باشند کمی دشوار باشد
اگر فریاد اعتراض جداشدگان مجاهدین خلق نبود
آیا مردم می دانند که روابطی که مجاهدین با نیروهای خود بویژه در فضای بسته و حصارهای تشکیلاتی دارند با تنظیم رابطه ای که با دیگران می نمایند، متفاوت است؟ آیا می دانند که در درون روابط فرقه به مردم عادی به چشم عقب افتادگانی می نگرنند که در پروسه تبدیل میمون به انسان هنوز آدم! نشده اند؟
نگاهی به جنبش های مردمی وانقلابات یک قرن اخیر در ایران و در کنار آن
ترور صادق ترین و پاک ترین نیروهای انقلاب و باعث ایجاد زخم های عمیق و غیر قابل التیام گردید نیروهای صادق کشته شدند و جریانات فرصت طلب رشد کردند و به آرمانهای انقلاب و به اعتماد مردم خیانت کردند همان هدفی که رجوی فرزند خلف برژنیسکی استادانه آنرا به اجرا گذاشت. کجاست مرحوم حنیف نژاد؟ از جملاتی که در زمان حیات خود بیان کرده بود او می گفت:
مجاهدین در میان تروییکا
بنا به گزارش خبرگزاری عراقی براثا،”حسن کاظمی قمی” سفیر ایران در عراق و طرف مذاکره کننده با سفیر امریکا، در یک کنفرانس مطبوعاتی در بغداد که پس از ملاقات دو هیأت ایران و امریکا صورت گرفت، در پاسخ به سؤالی راجع به موضوع مجاهدین خلق گفت: ما در گفتوگوها به این موضوع نپرداختیم ولی این موضوع در دستور کار مذاکرات آینده قرار دارد.

