نزاع در اپوزیسیون گاردین: نبرد میان مجاهدین و سلطنتطلبان در خیابانهای لندن
به بهانه خبر درگذشت زهره بنی جمالی در کمپ اشرف 3 گردباد مرگ در تشکیلات رجوی
دلائل پذیرش شرایط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل از سوی فرقه رجوی
شاید یکی از اصلی ترین دلائل پذیرش شرایط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل از سوی فرقه رجوی همانا قرار گرفتن مجدد این فرقه در لیست سازمانهای تروریستی وزارت امور خارجهً آمریکا باشد. زیرا اگر قرار بود توفیقی شامل حال رهبر فرقه شود و چتر حمایت سیاسی احتمالی امریکا روی سر این بچه یتیم قرار بگیرد میبایست از لیست سیاه خارج شود؛ که نشد وبار دیگر رجوی فعل کشک را مانند سال 79 در نشست طعمه ؛ برای تمامی تحلیلها و تابلوهای خیالی ترسیم شده صرف نمود.
فرار از اشرف نه بزرگ اعضای سازمان به رجوی ها
روسای باند رجوی فکر می کردند که با آوردن زهره اخیانی می تواند فضای امنیتی بیشتری بر اشرف حاکم کند ولی از آنجایی که نمی توان زندانی را از فکر فرار از زندان باز داشت اکنون بعد از چند روز تعداد دیگری از زندان اشرف فرار کردند. فرارهای بعد از انتخاب مسئول اولی سازمان پیام خاصی دارد که مشخص می شود که دیگر دروغ و فریب رهبران فرقه در میان اعضای سازمان طرفی نخواهد بست و بایستی منتظر فرارهای چند نفره و دسته جمعی بود
آخرین وضعیت مجاهدین به نقل از خانواده های متحصن در جلوی درب اشرف
تشکیلات رجوی در آخرین رهنمود درونی خود خط قرمزهای برخورد با امریکاییان و عراقیان را ابلاغ که طی آن با امریکاییان تا مرحله شروع برخوردهای فیزیکی و با نیروهای عراقی تا مرز بود و نبود خودشان خواهند جنگید و این اولین نشانه آماده باش مجاهدین برای اهمیت دادن به اقامت و ماندن در کمپ اشرف میباشد تا آخرین سوءاستفاده های سیاسی و تبلیغی با پوست و گوشت اعضای درمانده تشکیلات بعمل آید.
رجوی و کابوس فرار نیروها
سه تن دیگر از یاران اسیرمان خوشبختانه دیروز یکشنبه موفق به فرار از اسارتگاه اشرف شده اند، قبل از هر کلامی باید از صمیم قلب به آنها تبریک بگویم و آرزوی موفقیت کنم. این خبر از جهات بسیاری برایم خوشحال کننده بود از آزادی دوستان دیگرمان و از اینکه میتوانند از این پس در دنیای آزاد و فارغ از فشارهای خرد کننده تشکیلات جهنمی فرقه رجوی زندگی آینده خود را رقم بزنند و از اینکه این فرارها نوید بخش فروپاشی محتوم تشکیلات فرقه و محو اندیشه ارتجاعی رجوی است.
یک گام دیگر به پیروزی نهایی برای اسرای اشرف و فعالان حقوق بشر
درشرایطی که صدام حسین سرنگون شده سازمان مجاهدین قلدرمابانه سعی بر تحمیل تشکیلات جهنمی خود در عراق داشته است و اینک با حرکتی که کمیساریای پناهندگی سازمان ملل انجام داده گامی مهم و حیاتی برای برچیدن تشکیلات این سازمان در عراق و بر رسمیت شناختن حق تک تک افراد برای زندگی آزاد برداشته شده است و شکی نیست که این امر برای تمامی منتقدان و فعالان حقوق بشر یک پیروزی مهم بشمار میرود.
آب در هاون کوبیدن فرقه رجوی – قسمت دوم
اگر رجوی خود خواه نبود در 3 مرحله جمع بندی خود واحترام گذاشتن به هیئت اجرایی می توانست سرنوشت خود را طور دیگر رقم بزند وحتی رجوی به خواسته اعضای شورای ملی مقاومت هم احترام نگذاشت وفقط یک نفر در این گروه می توانست تصمیم بگیرد وخود رجوی بود. نام این تصمیم ها را هم می گفتند تصمیم رهبری تا کسی هم نتواند اعتراض نماید و اینطور شد که رجوی فرقه خود را با عمر صدام یکی کرد وتمام تصمیم ها با منافع صدام باید هم خوانی می شد.
جنازه ای که زمان دفن آن رسیده است!
این جنازه متعفن که روز بروز بوی تعفنش بیشتر و بیشتر میشود هر روز به شکلی و فرمی بزک میشود و بستگان آن با انتقال او به کشورهای مختلف اروپایی و پارلمان اروپا و………. وآمریکا میخواهند جنازه متعفن او را به جای یک اپوزیسیون زنده و خوشبو غالب کنند و به اصطلاح خر مهره را به جای مروارید غالب کنند ولی به نظر میرسد که بوی تعفن این لاشه دماغ سیاستمداران واقعی و کسانی که در پست های واقعی هستند و بازنشسته نشده اند را نیز آزار میدهد و برای آنها هم کاملا واضح شده است که این جنازه یک حزب و اپوزیسیون و یک جریان و روند سیاسی محبوب و موردعلاقه مردم ایران نیست
مجاهدین و نمایش مسخره و رقت انگیز برگزاری کنگره و انتخاب مسئول اول
از آنجا که هر زمان فرقه رجوی به بن بستی میرسد به فکر برگزاری یک نمایش برای مشغول کردن اذهان افراد خصوصا آنها که معترض و ناراضی هستند می افتد، اینبار هم دست به کار شد و نمایش مضحک و البته غم انگیز برگزاری به اصطلاح کنگره و انتخاب مسئول اول سازمان را براه انداخت و تلاش کرد تا با کسب انعکاسات رسانه ای اکثرا پولی و تبلیغاتی خلأ شکست در کارزار خارج شدن از لیست تروریستی وزارت خارجه آمریکا را بپوشاند.
انتخاب مسئول اول فرقه رجوی
علت چیست که فرقه رجوی برای تعهد گرفتن اینقدردست به فریب کاری می زند با توجه به شرایط موجود در اشرف که در این سال اتفاق افتاده است نیروها دیگر رابطه تشکیلاتی با رجوی ندارند و رهبران فرقه خیلی تلاش می کنند ومانورها را انجام می دهند تا این رابطه را بین نیروها حفظ کنند اما نیروها به خاطر سرنوشت آینده خودشان دیگر نیاز به حفظ حتی صوری رابطه هم ندارند
مسئول اول جدید ژستی برای پوشاندن مرحله فروپاشی فرقه
در پی شکست های سنگین رجوی ها، دستگاه دروغ پرداز تبلیغاتی شان که تا قبل از اعلام نظر وزارت خارجه آمریکا، از صبح تا شب و از شب تا صبح دنبال « حذف نام » فرقه از لیست سیاه تروریستی بودند و مدام از این موضوع صحبت کرده و تمام فعالیت شان حول این امر شکل گرفته بود، برای سر پوش گذاشتن بر ضربه کمر شکن و استراتژیکی که دریافت کردند، بدون آنکه اشاره ای به نتایج پروژه ای که تمام توان خود را پای آن گذاشته بودند ناگهان ترفند جدیدی را رو کرده و بعد از 4 سال به یاد تغییر باصطلاح مسئول اول فرقه افتادند
هراس مجاهدین و دیدگاه های جدید امریکا برای اپوزوسیون
سران سازمان فهمیده اند که امریکا شاید در واشنگتن با نماینده آنان یعنی علیرضا جعفرزاده و صونا صمصامی روزانه برای دریافت اطلاعات بی ارزش و وطن فروشانه آنان ملاقات نماید ولی بهاء و ارزشی که داده همانا حفظ نام آنان برای یکسال دیگر در لیست بوده است. حتی مزدوران قلم بدست آنان با اشراف به جایگاه ضدمردمی سازمان در بین ملت ایران اذعان دارند که : اگر نداشتن پایگاه توده ای مجاهدین هم درست باشد بالاخره انتخابات دمکراتیک برگزار گردد
شیر و خورشید شاهنشاهی هم گره ای از کار فرقه مجاهدین باز نکرد
18 سال قبل بعد از آنکه با آتش بس در جنگ عراق علیه ایران و بخصوص بعد از حمله عراق به کویت، تیر خلاص بر استراتژی جنگی رجوی شلیک شد و بر همگان عیان گشت که ارتش باصطلاح آزادیبخش زائده جنگ بوده است، رجوی برای خروج از بن بستِ بوجود آمده شروع به یک چرخش صد و هشتاد درجه ای نمود و نماد شیر و خورشید را که به قول خودش نماد شاهنشاهی و ضد مردمی بود و پیش از آن از پرچم حذف کرده بود را برای خوشایند غربی ها و عرضه خویش به آنان جهت مزدوری های بعدی بعنوان پرچم رسمی خود معرفی کرد.

