من باید در شب قدر، گورم را گم کنم!
آقای رجوی در نشست عید فطر امسال با یک پیام ویدئوئی به ساکنان باقیمانده لبیرتی پیامی می دهد که نشان کامل از بهم ریختگی و انزوای او را داده و باردیگر ثابت می کند که مجاهدین را نباید در کادر یک سازمان سیاسی تحلیل نمود. آنها فقط با معیارهای یک فرقه منحصر بفرد قابل بررسی می باشند. اقای رجوی اینبار هم از سر استیصال در نشست عید فطرمی گوید” کسانیکه توان مبارزه را ندارند و نمی کشند می توانند الان بروند و گورشان را گم کنند و ما هم هیچ کمکی به هیچکس نمی کنیم”
مصاحبه با آقای میرباقر صداقی در رابطه با مناسبات و تشکیلات فرقه ای رجوی – قسمت اول
بعد از نشست فرمان به بیرون رفت و نفت عشتار را روی سرش ریخت و به سالن برگشت فندک را بخود کشید و آتش گرفت و بعد از تلاش بچه ها و خاموش شدن به بغداد فرستاده شد و دو روز بعد فوت کرد.صحنه این خودسوزی به قدری دردناک و تکان دهنده بود که هر وجدانی را به عذاب در میاورد از همان لحظه زمزمه های خروج از سازمان را به زبان آوردم چند شب از ناراحتی خوابم نمیگرفت.
بشارت فطر رهایی اسیران فرقه رجوی
واقعیت این است که مشارکت 72 درصدی مردم در جریان انتخابات ریاست جمهوری در24خرداد که برخلاف تمامی یاوه گوییهای آنها مبنی بر تحریم انتخابات توسط مردم صورت گرفت بدجوری آنان را سوزانده است. بطوریکه درصدد انتقام برآمدند. انتقام با بکارگیری کثیف ترین شیوه ها تلاش برای خالی نگه داشتن سفره مردم ازغذا و جلوگیری از ورود دارو و جهت درمان بیماران
نویسنده عراقی صافی الیاسری از رجوی رشوه میگیرد و روزگار میگذراند
درپایان خواستم به آقای صافی الیاسری نویسنده عراقی رشوه خور ضعیف النفس تابع خواستهای خارجی بگویم که آغاز پایان حضور خفتبار و جنایتکارانه فرقه رجوی درخاک عراق فرا رسیده و زودی است که با تعطیلی تمام و کمال اسارتگاه اشرف , جماعت رجوی به خارج ازعراق بقول افغانیها پرتاب شوند! پس به خودت بیا و ضرب الاجل به تمدید پاسپورت خود وعیال و اطفال مبادرت نموده تا درآنسوی خاک عراقی بتوانی برای جماعت رجوی قلم فرسایی نمایید وگرنه مقرری شما قطع خواهد شد.
حقا چه کسی باید گورش را گم کند؟
از قرار اطلاع مسعود رجوی رهبر فرقه ای سازمان مجاهدین خلق اخیرا نشستی به صورت اودیوکنفرانس به مناسبت شب های قدر در ماه رمضان برای ساکنان اردوگاه لیبرتی برگزار نموده و نارضایتی خود را از برخی موضوعات، از جمله نافرمانی افرادی که به آلبانی و آلمان رفته اند و ایجاد امید به خارج شدن از عراق در کسانی که هنوز در لیبرتی هستند
مقابله عراق با اقدامات غیرقانونی بقایای گروه تروریستی مجاهدین
“عدی الخدران” فرماندار شهر”الخالص” با اشاره به اینکه انتقال بخشی از ساکنان اردوگاه اشرف به اردوگاه لیبرتی در بغداد با موافقت سازمان ملل و دولت مرکزی عراق صورت پذیرفته است اظهار داشت:100 تن از وابستگان به گروه مجاهدین همچنان در استان دیاله وجود داشته و به فروش اموال و ممتلکات خود به شهروندان عراقی که مخالف قانون است دست زده اند.
مسعود رجوی در خانه های مجلل شهرک های اطراف تل آویو!؟
وبلاگ نویسان ساکن شهرکهای یهودی نشین اسرائیل نشان می دهند مسعود رجوی تحت نظارت دولت آمریکا در سرزمین های اشغالی و در حمایت سران رژیم اسرائیل دشمن شماره یک ملت ایران زندگی می کند! این وبلاگ ها ادعا می کنند شخصی را در خانه های مجلل شهرک های اطراف تل آویو دیده اند که شبیه مسعود رجوی رهبر مجاهدین خلق است.
اظهارات «تام ریج و هواردین» در حمایت از فرقه رجوی، با مشتی دلار
گذشته از این که آیا این دو نفر هم مثل خیلیهای دیگر برای شرکت در مراسم فرقه رجوی چقدر پول گرفتهاند، باید بدانند که گرفتاری کنونی سازمان در درجه اول زندان لیبرتی است. اگر سازمان، از قدرتهای دولتی، منطقهای و یا جهانی از جمله خود آمریکا دوست و متحدی واقعی داشت خیلی وقتها پیش از این محل به یک کشور سوم رفته بود و یا حداقل به اشرف بازگردانده میشد و اینگونه در مخمصه و تنگنا در تهدید موشکباران در زندانی تنگ بنام لیبرتی قرار نمیگرفت.
نامه ۱۳۰ پارلمانتر امریکایی و سکوت معنی دار فرقه رجوی
فرقه تروریستی رجوی که تا قبل از این، صدور هر بیانیه از طرف هر نماینده امریکایی که میشد را با آب و تاب درسیمای اختناق خود بازتاب می داد درچند روز اخیرکاملا خفقان پیشه کرده است. سرکردگان فرقه رجوی طی هفته های اخیر و بخصوص بعد از تو دهنی محکمی که از مردم در جریان انتخابات دریافت کردند درهمگامی با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر جناحهای جنگ طلب اروپایی چنین وانمود کنند که روند انتخابات در ایران تاثیری در روند تغییر اوضاع نخواهد داشت
عبور از تنگه ترفند رجویها برای فرار از تنگنای فروپاشی
مریم و مسعود با همان لبخند همیشگی و اینکه گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است وارد سالن اجتماعات اشرف شدند. رجوی مستقیم به سمت تابلو رفت و نوشت” تنگه و توحید” همه مات و مبهوت به یکدیگر نگاه می کردند. رجوی زیاد اعضا را منتظر نگذاشت و نوشت علت شکست درعملیات فروغ نه نظامی بلکه ایدئولوژیک بود.
پیامدهای خیانت و مزدوری مجاهدین
حالا بعد از گذشت سالها سقوط حکومت صدام و بـدار آویختـن وی، معلوم شد این خوشحالی و خوش خدمتی مسعود رجوی هـم مـانند تمامی چاپلوسی های دیگر وی برای سران امپریالیسـم نتوانست زیاد دوام بیاورد و کار به جایی رسیده که دادستان جنایی عراق در خواست محاکمه سران سازمان مجاهدین را در کنار جنایتکاران رژیم بعث میکند و ایـن مسعود و مریم رجوی هستند که باید جواب خونهای به ناحق ریخته شده مردم عراق را بدهند

