چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
گفتگوی سایت نیم نگاه با خانم ثریا عبداللهی مادر آقای امیر اصلان ـ قسمت اول 20 تیر 1392

گفتگوی سایت نیم نگاه با خانم ثریا عبداللهی مادر آقای امیر اصلان ـ قسمت اول

بعد از شناخت این رجوی ملعون، وطن فروش، بی غیرت … بزرگترین انگیزه برای ماندنم در درب ورودی اشرف فقط و فقط برای افشای جنایتها و خیانتها و بولهوسی های رجوی بی غیرت بود و بعد از آن به فعالیتهای شبانه روزی خودم جهت رسوا کردن این خفاش خون آشام (رجوی) ادامه خواهم داد تا آخرین قطره خونم دست از افشاگری برنخواهم داشت.

تظاهرات اعضای جداشده مجاهدین در فرانسه و آلمان علیه مریم رجوی 19 تیر 1392

تظاهرات اعضای جداشده مجاهدین در فرانسه و آلمان علیه مریم رجوی

اعضای جداشده گروه تروریستی مجاهدین در آلمان و فرانسه، در محکومیت اقدامات فریب‌کارانه سرکرده این گروه برای جلب حمایت اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها و پیشبرد اهداف شومش، تظاهرات کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، افراد جدا شده از گروه تروریستی مجاهدین طی دو هفته گذشته، دو تظاهرات در شهرهای «پاریس» فرانسه و «کلن» آلمان علیه «مریم رجوی» سرکرده این گروه برگزار کردند.

تاملی چند بر تناقض گویی های مریم قجر در ویلپنت 19 تیر 1392

تاملی چند بر تناقض گویی های مریم قجر در ویلپنت

شما که می گوئید.قصد حکومت کردن را ندارید، نظر مردم را هم که الان باید فهمیده باشید، در مورد ایجاد دمکراسی در ایران هم که به واسطه کارنامه سیاهتان دراین زمینه نمی توانید ادعایی داشته باشید.پس چرا بیهوده عده ای را سالیان درعراق و اروپا برای پیشبرد اهداف و سیاست غلط خود گرفتار کرده اید و هنوز هم دست ازسر آنها بر نمی دارید؟ ولی آنچه که به واسطه کارنامه خیانت بارتان مشهود است طبعا نیت خیرخواهانه ای برای مردم ایران ندارید.

نهایت عقب ماندگی و درونگرایی میشود فرقه رجوی 19 تیر 1392

نهایت عقب ماندگی و درونگرایی میشود فرقه رجوی

اساسا تشکلهای فرقه ای دوست دارند نیروهای خود را بگونه ای پرورش دهند که شخص اساسا انگیزه برای زنده ماندن برایش باقی نماند. امیدی درش نباشد. تا هر لحظه که مسئولین فرقه بخواهند بتوانند از آنها برای انجام هرکاری استفاده کنند! رد پای این موضوع را در دیگر فرقه ها میتوان مشاهده کرد. الان با گذشت نزدیک به ده سال از سرنگونی صدام و اینکه آخرین امیدهای نیروهای رجوی به یاس و نامیدی بدل گردیده است این موضوع بشدت تشدید شده است.

خانم میر هاشمی: دلارهای رجوی را دریاب، همبستگی با کارگران را بی خیال 19 تیر 1392

خانم میر هاشمی: دلارهای رجوی را دریاب، همبستگی با کارگران را بی خیال

زینت میر هاشمی که داعیه چریک بودن!! و دفاع از طبقه کارگر را یدک می کشد وی طی مقاله ای در نبرد خلق سعی کرد به مانند گذشته باز هم قدمی به جلو نگذاشته و به تکرار حرفهای همیشگی این سازمان که تشکیل اتحادیه های کارگری و همبستگی با کارگران می باشد بپردازد تا بتواند با این گونه شعار های توخالی به جنبش طبقه کارگر کمک کند!!

سران فرقه از کدام خانواده هوادار حرف می زند 19 تیر 1392

سران فرقه از کدام خانواده هوادار حرف می زند

سران فرقه که همیشه داعیه هواداری خانواده های اعضای خود را در داخل ایران یدک می کشند سعی دارند باز هم با دروغ خیانتی که به خانوادها کردند را بپوشانند.اگر قدری به این جایگاه ارزش قائل بودند به خانواده هایی که برای دیدار فرزندانشان به اشرف آمده بودند مورد توهین و فحش و ناسزا و سنگ پراکنی قرار نمی گرفتند؟اگر مریم قجر در فرانسه پز طرفداری از خانواده های هوادار خود در ایران را می دهد خودش عامل نابودی خانواده بوده

علی خلخال زندانبان رجوی بصورت مخفی به نروژمنتقل شده! 19 تیر 1392

علی خلخال زندانبان رجوی بصورت مخفی به نروژمنتقل شده!

بنا به خبرهای رسیده از درون اردوگاه بد نام اشرف و لیبرتی رجوی سعی می کند یک سری از اعضاء مورد اعتماد که در جنایتهای رجوی بر علیه اعضاء شرکت داشته اند و از خیلی اسرار فرقه رجوی خبر دارند بصورت مخفی و بدون اطلاع دیگران از عراق خارج کند. علی خلخال سالها از اعضاء مورد اعتماد رجوی که در سیستم پرسنلی رجوی در درون اردوگاه بد نام اشرف تحت مسئول محمد سادات دربندی (کاک عادل) ریئس زندانبانان و شکنجه گران رجوی بود.

پیام تسلیت انجمن نجات به خانواده باوی 18 تیر 1392

پیام تسلیت انجمن نجات به خانواده باوی

متاسفانه با خبر شدیم که درمورخه 15/4/92 همسر آقای سکران باوی که برادرش بنام سلطان باوی سالهاست دراسارت فرقه رجوی است دارفانی را وداع گفتند. شایان ذکر است که مرحومه تاجیه معاوی همسر آقای باوی فداکارانه تا کنون چند باربه همراه همسرش سکران به امید ملاقات با سلطان باوی همراه دیگر خانواده ها به عراق و اطراف کمپ سابق اشرف رفته بود.

شاخص خروج از یک فرقه مخرب و تروریستی به یک نهاد مدنی و مسالمت جو چیست!؟ 18 تیر 1392

شاخص خروج از یک فرقه مخرب و تروریستی به یک نهاد مدنی و مسالمت جو چیست!؟

اگر دست از تروریست برداشته اید و مدنی شده اید پس چرا همزمان رزمندگان سوری (بخوانید مشتی تروریست جانی که تصاویرجنایاتشان دراینترنت ویوتوب دل هرانسانی را به درد می آورد) را حمایت میکنید و نیروی کمکی میفرستید و اخبار جنایتاتشان را سوژه رسانه تان میکنید و انعکاس میدهید!؟اگربنا به ادعای شما تغیراتی یافتید و دیگر خشن و خشونت طلب نیستید خوب نیست یک بازنگری بفرمایید که در دهه شصت به بعد در داخل کشور چقدر انسان بیگناه را ترور کردید

مقام عراقی: خواستار مستند ساختن از جنایت های مجاهدین خلق شد 18 تیر 1392

مقام عراقی: خواستار مستند ساختن از جنایت های مجاهدین خلق شد

“محمد صالح الشمری” در گفتگو با یکی از سایت های الکترونیکی گفت: «با مستند ساختن جنایت های سازمان تروریستی خلق همکاری این سازمان با رژیم صدام در کشتن مردم عراق و همراهی این سازمان با وی در همه جنایت هایش آشکار می گردد. » وی افزود: «اقدامات تروریستی سازمان خلق حتی بعد از سرنگونی رژیم بعث ادامه یافت. »

اظهارات یکی از جداشدگان اخیر فرقه رجوی 18 تیر 1392

اظهارات یکی از جداشدگان اخیر فرقه رجوی

رجوی گفت (رو به جمعیت):”اگر بریدی بریده حکمش چیست؟” و جمعیت به هیجان آمده فریاد زدند:”اعدام، اعدام، اعدام” خلاصه ما از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت یک شب زانو زده بودیم و درد کمر و زانو ما را بیچاره کرده بود. این روال هر شب ادامه داشت. شبهای بعد فهمیدیم که این خودش یک روش شکنجه است که دیگر فکرمان کار نکند و خودمان التماس کنیم تا اسممان را جزو ارتش آزادیبخش ملی بنویسند.

مجاهدین در پاریس چه می کنند 18 تیر 1392

مجاهدین در پاریس چه می کنند

“ژون آفریک” با ذکر این که مجاهدین حتی در میان مخالفین هم جایگاهی ندارند، می نویسد جای تعجب دارد که سیاست‎مداران غربی تا این حد به آنها علاقه مندند. به گزارش خبرگزاری مهر، هفته نامه”ژون آفریک” چاپ فرانسه، به مناسبت برگزاری کنفرانس مجاهدین در حاشیه پاریس، حضور آنها را زیر سوال برده است. نویسنده فرانسوی این سوال را مطرح می کند:”چگونه سازمانی به این مخوفی و منفوری می تواند باعث تجمع تعداد زیادی از افراد و شخصیت‎ها شود؟”

blank
blank
blank