مریم رجوی الهام بخش سرنگونی محمد مرسی!
قیام مردم مصر مسالمت آمیز بوده و این در حالی است که مریم رجوی بعد از دهه ها خشونت و ترور همچنان بر طبل جنگ و ترور و خشونت می کوبد. وی و فرقه مجاهدین خلق جز استراتژی ترور و خشونت چه چیز دیگری برای انتقال به دیگران دارند؟ این فرقه هنوز بیش از سه هزار نفر از اعضایش را در کمپ لیبرتی در بدترین شرایط حقوق بشری نگه داشته، رهبر آن زندگی مخفی در پیش گرفته و به خاطر ترس از محاکمه جنایاتی که مرتکب شده آفتابی نمی شود
مجاهدین و افتخار بر «مزدور»پروری!!
هر چند رهبری فرقه به خوبی می داند که جداشدگان (از مجاهدین خلق) بسا بیشتر و شدیدتر از ایرانیان دیگر که این شو را قاطعانه تحریم کردند. از او (مریم رجوی) و برنامه هایش بیزار و منزجرند و شوی رسوای این چنینی هم هیچ نیازی به بهم زدن و اخلال ندارد چون اساسا بهم خورده و مختل ذاتی است! ولی هدفشان از این کار تزریق اندکی سوس اهمیت و ارزش و ترسناک بودن این شو برای دشمن! و مبارز نشان دادن این فرقه وارفته و در آستانه فروپاشی است و بس.
اعتراف مریم قجر به پوشالی بودن آلترناتیوشان
راستی چرا رجوی ها دیگر نمی توانند بگویند که تنها آلترناتیو هستند؟ آیا غیر از این است که آنها شرایط بحرانی و مرحله پایانی فرقه تروریست شان را احساس کرده و ناگزیر در هر زمینه ای تن به عقب نشینی های ذلت بار می دهند و حقیرانه به « از این ستون تا آن ستون فرج است » دل بسته اند؟
تحلیل ابریشمچی درست بود؛”مجاهدین کنسرو شده اند”
مهدی ابریشمچی مقوله ای را مطرح نمود و آن این بود که مجاهدین مثل مواد داخل قوطی هستند که در کادر و چار چوب تشکیلاتی مجاهدین و قرارگاه ها و پایگاه های ایزوله شده ی فرقه سالم هستند به محض خروج از این چارچوب دقیقا مثل کنسرو باز شده می گندند و فاسد می شوند.
پایتخت گل گرفته شده رجوی!
در پادگان اشرف تردد می کردم ارتش عراق اکثر مناطق پادگان را به تصرف خود در آورده بود و یک منطقه محدودی را به دست فرقه رجوی داده بودند که فقط در آن منطقه حق تردد داشتند و کاملا به لحاظ تردد محدود بودند. خودروها و امکانات فرقه را می دیدم که ارتش عراق در یک محلی آنها را انباشته کرده بود. باد آورده را باد می برد.
چرا فرزانه میدانشاهی برای فرماندهی جبهه آلبانی اعزام شد؟
فرزانه کسی است که در اتاقی در لیبرتی در حضور زهره ومژگان ودیگر زنان شورای رهبری سوگند میخورد که” تا آخرین قطره خونم در آلبانی مثال اشرف ولیبرتی از انقلاب خواهر مریم دفاع ونگذارم آب ازآب تکان بخورد”. فرزانه میدانشاهی موجودیست که در اذیت کردن نیرو، نشانه لیاقت را از طرف مسعود گرفته بود. و حالا برای ادامه جنایات خود وارد آلبانی میشود تا اشرف ولیبرتی دیگری را در آنجا بنا کند.
نامه به پدری که ۲۶ سال ندیدمش … نامه احسان قریشی به پدرش کریم قریشی
این حق من، مادرم و شما پدر عزیزم بود و هست که در کانون گرم خانواده لحظات را سپری کنیم اما متاسفانه مسعود رجوی از کمترین درک و شعور برخوردار است او باید به فردیت، علایق و رویاهای انسان ها احترام می گذاشت که نگذاشت اما چه باک، زندگی در گذر است و من به روشنی حس می کنم یک روز کانون گرم خانواده را با یاری همدیگر دوباره از نو خواهیم ساخت به امید آن روز پدر جان، شماره تلفن همراهم را جهت تماس همین جا جهت اطلاع شما قید می کنم.
فیل هوا کردن تکراری مریم رجوی!
برای تمام دنیا روشن شده است که مردم ایران خودشان سرنوشت شان را رقم می زنند و به مریم رجوی و امثال مریم رجوی ربطی ندارد از طرفی با جدایی آقای قصیم و آقای روحانی سوزش مریم رجوی در آمده و اطلاعیه پشت سر اطلاعیه در رابطه با این دو بر روی سایت های مربوط به خودشان درج می کنند از همین الان مارک وزارت اطلاعات را به آنها زده اند
فرزانه میدانشاهی شکنجه گر فرقه رجوی!
فرزانه میدانشاهی برای خیلی ها که اسیر فرقه رجوی بودند نامی آشناست با خود شیرینی توانست کرسی های مختلفی را در فرقه رجوی کسب کند چند سالی که من در مقر زهره قائمی بودم این زن معاون زهره قائمی بود زنی تازه به دوران رسیده و دنبال این بود که کرسی بالاتری را کسب کند در نشست هایی که با لایه های مختلف برگزار می کرد کارش پاچه گرفتن نفرات در مقر بود و حرفش این بود که حق خواهر مریم را از گلویتان بیرون می کشم کارش در مقر سرکوب و شکنجه روحی اسیران بود
دیدار انجمن نجات گیلان با آقای علی آلفته
بتدریج برخودم مسلط شدم و توضیح دادم که پدرجان حضور چندباره شما و سایر خانواده ها در مقابل اسارتگاه اشرف ثمر داد تا رجوی تن به خواست به حق مشروع شما و دولت عراق و سازمان ملل بدهد تا اعضایش ازاشرف به لیبرتی منتقل شوند و باز برغم کارشکنیهای رجوی درب لیبرتی شکاف برداشت و هرچند عده ای محدود توانستند به کشور آلبانی رهنمون شوند و انشاء الله که این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد
ویلپنت و وضعیت بحرانی رجوی ها
خارج شدن نام فرقه از لیست تروریستی آمریکا. این امر باعث شد تا ترفند رجوی ها که می گفتند قرار داشتن نام فرقه در این لیست مانع اصلی سرنگونی و راه بند ماست!!! کاملا رنگ ببازد و ماه ها بعد از خروج از لیست وضعیت برای فرقه نه تنها بهتر نشد بلکه بسیار بدتر هم شده است. اقدام رجوی به رو کردن گزارشات درونی اعضا و استفاده از حربه های غیر اخلاقی که موجب افشای هرچه بیشتر چهره او شد و حتی در بین حامیانش نیز موجی از انتقاد را بر انگیخت.
سی خرداد و واقعیتی که رجوی آنرا ندید
در آن زمان تصور وی این بود که جمهوری اسلامی با از دست دادن مهمترین مقامات خود در عرض چند ماه سرنگون خواهد شد و از این رو دست به انفجار هفت تیر و بعد از آن انفجارهایی همچون هشتم شهریور زد. اما برخلاف انتظار رجوی علیرغم شهادت شخصیت هایی بزرگی همچون بهشتی، رجایی، باهنر و… که هر یک وزنه های قابل ملاحظه ای در کشور و نظام بودند نه تنها نظام سرنگون نشد بلکه مردم با عزم بیشتری به میدان آمدند.

