دم جنباندن رجوی برای تروریستهای سوریه!
فرقه ها چون دارای هیچ منطق قابل دفاعی نیستند اساسا کارشان را با دروغ و کلک و لازم باشد جنگ و ترور پیش میبرند! رجوی جنایتکار دقیقا همین کار را در ایران هم انجام داد. بعد از اینکه دید در ایران جایی ندارد و آبی برایش داغ نمیشود شروع کرد به ترور و جنایت! در این راه هم از هیچ جنایتی دریغ نکرد! از ترور مردم و مسئولین ایرانی گرفته تا مزدوری برای صدام و اکنون برای امریکا و اسراییل و تبلیغات برای تروریستهای سوری!
نگاهی به مناسبات فرقه رجوی بعد از هشت سال فاصله گرفتن از آنها
وقتی بیاد فریادهای رجوی در نشستهای مختلف میافتم که میگفت در روز سرنگونی من و مریم پیشاپیش ارتش آزادی خواهیم بود ولی چند ماه قبل از اینکه تقی به توقی بخورد مریم و سران به فرانسه گریختند و خودش هم هنوز در زیر زمین مخفی است. وقتی بیاد حرفهای رجوی می افتم که میگفت ما با امریکا تضاد استراتژیک داریم و هرگز به تفاهم نمیرسیم ولی اکنون چطور به مزدور امریکا و اسراییل تبدیل شده است.
حمایت از تروریستهای جا خوش کرده در عراق
قرار بر این بود که سازمان در مرحله انتخابات کمک هزینه های اینها را بدهد، برای شان سیاهی لشگر جمع کند و نظر مردم مناطق را نسبت به آرای آنها سمت و سو دهد. و ما به ازاء آن بعد از تصدی امور در پارلمان عراق و دولت عراق، آنان به کمک سازمان بشتابند و از حضور سازمان در عراق حمایت نمایند.از آنروز تا کنون با روی کار آمدن دولت نوری مالکی چند سالی گذشته است، و تمام دسیسه هایی که سازمان برای حضور خود در عراق برنامه ریزی کرده بود نقش بر آب شد.
آیا ۷۵ میلیون ایرانی هژمونی عده ای تروریست را می پذیرند
رجوی تروریزم درخونش است وبرای رسیدن به قدرت از روز اول حتی به بنیانگذاران فرقه هم رحم نکرده و طبق مستندات موجود آنها را به ساواک شاه فروخت و موجب اعدام آنها شد تا خود به قدرت برسد و هژمونی تشکیلات را به دست بگیرد. رجوی درسرفصل سفر گالیندوپل نماینده ی ویژه ی حقوق بشر به ایران عده ای از خانواده ها و افراد اعزامی خود از خارج کشور و عراق (کمپ اشرف) به ایران اعزام تا درجلو مقر وی در تهران تجمع کرده
آزموده را آزمودن خطا است
این ایدئولوژی من درآوردی غربی ها که اکنون مورد ادعای سازمان به اصطلاح مجاهدین می باشد و مورد حمایت جهان سرمایه داری نیز هست, قرار بود توسط جناح های داخلی ایران , تحت عنوان انقلاب مخملی و جنبش های سبز و چه و چه , بصورت پلکانی اجراء شود که خوشبختانه به پشتوانه ی همین نهضت فکری و فرهنگی ناکام ماندند.حالا تنها کاری که از دست مخالفان این انقلاب بر می آید، تمسخر نمودن و یا ترور نمودن حامیان آن است.
هیاهوی مجاهدین در خروج از لیست تروریستی
از سران و ایادی مزدبگیر شورای دست ساز رجوی گرفته تا مشاوران کاسب کار غربی و امریکایی ؛ همه این روزها در یک دروغ بزرگ ادعا می کنند سازمان با خروج از لیست وزارت خارجه امریکا ایران را به لرزه انداخته!!!؟؟ است. اینجا بهتر است این عبارت را دوباره بخوانید شاید دستگاه منگول تبلیغاتی سازمان قاطی کرده باشد.
بازگشت مجاهدین خلق، مخالفان غیر مردمی ایران
مدت زیادی است که سازمان مجاهدین خلق بدنبال بهبود چهره اش است. چند سال بعد از ان که در 1997 در فهرست سازمان های تروریستی قرار گرفت، خشونت را کنار گذاشت و فعالانه به همکاری با سرویس های سری امریکایی پرداخت.» کوویل توضیح می دهد که « مجاهدین به طور مؤثر و کارآمدی با سرویس های سری امریکایی همکاری کردند و به آن ها اطلاعاتی دادند که از عواملشان در داخل کشور درباره برنامه هسته ای ایران به دست آورده بودند. »
نگرانی قابل درک رهبری مجاهدین خلق
اگر آقای گوترز و مجموعه دست اندرکاران کمیساریا تا کنون و در خلال چندسال اخیر که با پرونده این گروه درگیر هستند، رهبری شیاد باندرجوی را شناخته باشند، بایستی هشیارانه این سوال را از نماینده و وکیل مجاهدین بپرسند که آیا کلیه ساکنان کمپ لیبرتی از آزادی تردد و حق برابر برای ملاقات با خانواده شان برخوردار خواهند بود یا فقط اشخاص مشخص و دست چین شده ای از چنین امتیازی برخوردار خواهند شد؟ در آن وقت تکلیف خانواده هایی که مزدور رژیم هستند و فرزندانشان بایستی برروی آن تف بیندازند چه خواهد شد؟..
هفته ای که کلاغ هم پر نزد
این برنامه ها برای رئیس جمهور حسرت به دلی که نزدیک به دو دهه این لقب را یدک میکشد البته غنیمت بود و مایه مسرت و واقعا به لحاظ روحی نیاز شدیدی به آن داشت , مجاهدین در رویاهایشان همیشه برای این روز و این هفته در ایران نقشه ها میکشیدند , من از زبان خود خانم رجوی شنیده ام که این هفته در ایران آینده بصورت واقعی اش برگزار خواهد شد و ایران سراسر تعطیل شاهد جشنواره های بین المللی و ملی معتبر خواهد بود. یخ این رویاها نگرفت..
در پادگان اشرف چه گذشت؟ از خودسوزی ندا تا شکنجه یاسر!
نورینک در جستوجوهای بعدیاش در مییابد که هر نوع خودسوزی و خودکشی در ملاعام برای رجویها چیزی است که از سوی اعضای بلندپایه این فرقه توصیه میشود، زیرا روشن است که مجاهدین اینگونه عملیات را امکان مناسبی میدانند تا بر افکار عمومی تاثیر بگذارند. یکی از سخنگویان گروه رجویها به روزنامۀ عربی الشرق الاوسط بدون اندکی شرم گفته است: «خودسوزی در خیابان بسیار موثرتر از پریدن از برج ایفل است.»…
پشت پرده خروج مجاهدین از لیست تروریستی
دلیل ظاهری آمریکا برای خارج کردن MEK از لیست، این است که آنها اقدام به سرنگونی حکومت فعلی در تهران کردهاند. افرادی هم مثل ژنرال شلتون متذکر شدهاند باید از MEK دفاع کرد، چرا که بازی روابط آمریکا-ایران، بدون نتیجه است.ری مکگاورن یک فعال سابق سیا در رابطه با سازمان چنین میگوید: «چرا آمریکا با سازمانهایی مانند MEK همکاری میکند، من فکر کنم چون آنها در محل هستند و به این خاطر که حاضرند برای ما کار کنند.
باز هم رجوی ها سخنگوی اسرائیل شدند
رجوی های وطن فروش در ادامه سیاست نوکری برای غرب و اسرائیل، در دستگاه های تبلیغاتی خود به جشن و پایکوبی برای تجاوز نظامی اسرائیل به خاک سودان که خلاف تمام قوانین بین المللی است پرداختند. آنها هم صدا با اربابان صهیونیست خود تحت این پوش مسخره و ابلهانه که کارخانه ای که مورد حمله قرار گرفته سلاح های ایرانی می ساخته، این جنایت و نقض قوانین بین المللی را توجیه می کنند.