پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
پادگان اشرف رمز بقای فرقه رجوی 30 آبان 1390

پادگان اشرف رمز بقای فرقه رجوی

پایگاه فرماندهی و مغز فرقه در پاریس با حیات و تپش قلب فرقه یعنی پادگان اشرف است که میتواند به حیات خود ادامه دهد. یعنی این پادگان برای فرقه رجوی نقش و جایگاه استراتژیک و حیاتی دارد و کلیه امورات سیاسی فرقه و دکان ریاست جمهوری رهبر فرقه و دکان شورای ملی مقاومت به اتکای استفاده تبلیغاتی از این پادگان است که شکل میگیرد و معنی و مفهوم پیدا میکند. از طرفی بدلیل موقعیت جغرافیایی این پادگان و نزدیکیش به خاک ایران برای سران این فرقه از اهمیت خاصی برخوردار است.

بررسی اخبار مربوط به جابجایی و اخراج مجاهدین 29 آبان 1390

بررسی اخبار مربوط به جابجایی و اخراج مجاهدین

سایت آریا ایران وابسته به جداشدگان از مجاهدین فاش ساخت که” مسعود و مریم رجوی طرح بسیار بزرگی برای تخلیه اشرف و اعزام ساکنان پادگان به کشورهای اروپایی و منطقه دارند.طبق اطلاعات واصله ساکنان پادگان در یکان های تشکیلاتی جدید تقسیم بندی شده و توجیه همگانی برای انتقال صورت گرفته است. خروج مجاهدین با هر شکل و کیفیت از عراق قطعی است، برچیده شدن پایگاه یکی از خطرناکترین گروههای تروریستی خاورمیانه از عراق، یک پیروزی برای صلح و امنیت در منطقه است.

فرقه رجوی و تمرین انزوا 29 آبان 1390

فرقه رجوی و تمرین انزوا

گرفتاران در فرقه رجوی و «اشرفیان» مفلوک بیش از بیست سال و در برخی موارد سی سال است که دارند این زندگی را تمرین می کنند و رجوی با وقاحت تمامی می گوید که «کردیم و شد».راستی چه خوب می شد دست اندرکاران فرستادن افراد به فضا و کره مریخ می آمدند از فرقه رجوی می پرسیدند که آیا زندگی در انزوا برای انسانها امکانپذیر هست یا خیر؟ چون این فرقه سالهاست که زندگی در انزوا را روی افراد تمرین میکند آنهم نه زندگی در انزوا با استانداردهای جامعه. بلکه زندگی با انزوا با فشار مضاعف، زندگی در انزوا با فشار روحی با نشست های مکرر و بی پایان که روح و جسم انسان را خسته کرده و در هم میشکند.

تبعیض در فرقه رجوی 29 آبان 1390

تبعیض در فرقه رجوی

نام من در پادگان اشرف مجاهد بود. برای اینکه وانمود کنند که تو بچه سازمان هستی و بیشتر از من بیگاری بکشند این لقب را به من داده بودند در اصل از دید رهبری فرقه و سرانش من اسیر پیوسته ای بیش نبودم. بدبخترین آدمها در پادگان اشرف اسیران پیوسته بودند در هر نشستی (نام اسیر پیوسته) روی سرمان چماق می شد. بچه های سازمان کسانی بودند که خودشان به سازمان وصل شده بودند.

به عنوان یک ایرانی مخالف جنگ و جنگ طلبان هستم 28 آبان 1390

به عنوان یک ایرانی مخالف جنگ و جنگ طلبان هستم

مزدوران فارسی زبان صدام حسین یعنی مجاهدین به رهبری مسعود رجوی که نام و نشان شان ننگ هر ایرانی شرافتمند است، اکنون در قالبی نو و جدید برای خود قایل می‌شوند و آرزو دارند صبح دمی رویایی از خواب برخیزند و« ارتش اسارت بخش ناتو» آنان را در بغل گیرد وبه پشتوانه سلاح های اسراییلی شاید بتوانند مردمان خود را آماج گلوله و بمب قرار دهند و در تهران بر مسند قدرت بنشینند.

آقای رجوی تا ابتدای سال میلادی زمانی نمانده است! 28 آبان 1390

آقای رجوی تا ابتدای سال میلادی زمانی نمانده است!

آقای رجوی کسی حتی بتو اجازه مزدوری و جاسوسی هم نمیدهد. بمانند لبنیات یا گوشتی که فاسد شده است. بوی تعفن میدهی! بجای اینکه در تلوزیون هی فریاد کنی و امضاء برای حفاظت اشرف جمع کنی اشرف که بمانند لانه عنکبوت است وخاک عراق است و ارزشی برای یک ایرانی ندارد. اما سالم ماندن آدمهای مستقر در اشرف نیازی به امضای کسی ندارد. کافیست که شخص تو کمی دست از خودپرستی و خودبینی که کورت کرده بر داری. پس لطفا سرت را همچون کبک زیر برف نکن!

تبریک به تو ای دوست خوب من؛ محمود رستمی 26 آبان 1390

تبریک به تو ای دوست خوب من؛ محمود رستمی

نمی دانم چه کسانی تا کنون توانسته اند از اردوگاه اشرف خود را رها کنند ویا در شهرک آزادی دیالی هستند اما هر کسی که تا کنون توانسته خود را از این کشتارگاه رها کند و اکنون در کنار حصار اردوگاه و در کنار خانواده های عزیز می باشد، هم بایستی به آنان تبریک گفت و هم اینکه یاداور شد که فراموش نکنید دوستان شما در پشت همین حصار گرفتار هستند، مبادا با آزاد شدن خود آنان را فراموش کنید، اگر چه این را خوب می دانم که هیچکدام از شماها کسانی نیستید که تنها به فکر خودتان باشید اما وظیفه انسانی هر کسی حکم می کند که برای آزادی حتی یک نفر هم هرچه در توان دارد به کار ببندد.

تروریست ها (مجاهدین) به فرانسه باز می گردند 26 آبان 1390

تروریست ها (مجاهدین) به فرانسه باز می گردند

مریم رجوی و بسیاری از مسئولین و کانال های ارتباطی سازمان از ماه ها پیش مشغول چانه زنی با مسئولین و رابطین امنیتی کشورهای غربی،آمریکا،عربستان سعودی،اردن،بحرین،کویت،امارات،حکومت خودگردان کردستان عراق،یونان،ترکیه،پاکستان و هندوستان بوده اند تا در زمان لازم براساس طرح از پیش تعیین شده نفرات خود را به آن کشورها اعزام نمایند.مسعود رجوی تاکید کرده است که حتی یک نفر نباید”فریب خانواده ها” را خورده و به جمهوری اسلامی ایران پناه ببرد.

به آخرین روزهای حیات ننگین فرقه رجوی نزدیک میشویم 26 آبان 1390

به آخرین روزهای حیات ننگین فرقه رجوی نزدیک میشویم

آقای رجوی خوشبختانه تاریخ مصرف تو دیگر نه تنها برای صدام و عراق، بلکه برای کشورهای اروپایی و امریکایی هم به پایان رسیده است! تو در تمامی این سالیان سعی بر این داشتی با قرار گرفتن در شکاف بین تضاد دولتها و البته با مزدوری و خوشخدمتی برای خود آبی گرم کرده و جایی دست و پا کنی! اما کنون بخوبی میبینیم که دیگر در هیچ نقطه ای ترا به بازی نمیگیرند.

مریم رجوی خواستار حمله به ایران شد 26 آبان 1390

مریم رجوی خواستار حمله به ایران شد

رجوی اکنون که فضای فشار بر ایران از طرف کشورهای غربی افزایش پیدا کرده سعی می کند از این آب گل آلود ماهی بگیرد و خواستار حمله به ایران است. افراد او از جمله «حسن داعی الاسلام» نیز که در آمریکا با گروههای لابی یهودی در ارتباط است بشدت سعی دارد این سیاست رجوی را پیش ببرد. ولی رجوی بازهم به کاهدان زده است چون نه آمریکا و نه اسرائیل و نه هیچ کشور دیگری هرگز دست به حمله به ایران نخواهد زد.

برنامه پرونده در سیمای فرقه رجوی لاپوشانی پرونده سیاه رجوی 26 آبان 1390

برنامه پرونده در سیمای فرقه رجوی لاپوشانی پرونده سیاه رجوی

در راستای حضور خانواده ها در جلوی درب قرارگاه اشرف و انعکاس صدای آنها در قرارگاه، جیغ و فغان سران فرقه درآمده و برای لاپوشانی حقایق برنامه ای به نام پرونده تدارک دیده که تعدادی از فریب خوردگان رده پایین و ساده لوح را پای برنامه آورده و با چهره ای زرد و افسرده که خام دستگاه مغزشویی رجوی قرار گرفته اند علیه خانواده ها موضع گیری مینمایند و حرف های تکراری و همیشگی سازمان را به زبان می آورند

اشرف، کشتی به گل نشسته فرقه رجوی 26 آبان 1390

اشرف، کشتی به گل نشسته فرقه رجوی

بعد از سرنگونی پدرخوانده، باد کشتی نجات خوابید و به تدریج در گل نشست و در حال حاضر در باتلاقی فرو رفته که نمی تواند خودش را نجات دهد. و خدمها یکی پس از دیگری در حال ترک کشتی به گل نشسته هستند. عجبا! کشتی که قرار بود مردم را نجات دهد حلا ببینید به چه روزی افتاده که بایستی اول فکری به حال خودش کند و خودش را نجات دهد. براستی کاپیتان کشتی ظلم و شکنجه در کدام سوراخ خودش را مخفی کرده و آثاری از آن نیست.

blank
blank
blank