مجاهدین؛ مهمان ناخوانده عراقیها
یکی نیست سوال کند که اصلا بشما چه ربطی دارد که نخست وزیر عراق کیست؟ مگرنمیگویید که در امور داخلی عراق هیچگاه دخالتی نداشتید پس چرا اینهمه از به قدرت رسیدن دوباره مالکی درهراسید؟ نکند چون دنبال اخراج مهمانان ناخوانده از عراق است با او چپ افتاده اید و دنبال عوض کردن او یا تضعیف وی هستید! و براستی اینهمه سرمایه گذاری در این باره را به چه بهایی انجام میدهید؟!
اعتراف سخنگوی مجاهدین به وابستگی و شکست استراتژی رجوی
“بهروز ریحانی” یکی از وابستگان مجاهدین در سایت”پژواک”، رهبری مجاهدین را به انکار کردن نقش مردم متهم کرده و از روی نمونه های مصر و تونس به او درس فراگیری انقلاب می دهد.او ضمن افشای جعلیات و وارونه نمایی وقایع ایران از طرف مجاهدین تاکید می کند” تمامی آگاهان معترفند که انقلاب های تونس و مصر از مردم ایران الهام گرفته و جای تاسف است که عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت نه تنها مردم ایران را دنباله رو می خواند بلکه پارامتر خارجی را عامل تعیین کننده می داند.”
فروپاشی تمام اسطوره های رجوی
گمانه زنی در باره احتمال انتقال مجاهدین به این کشورها بیشتر به دلیل شباهتهای حاکمان آنها با صدام و البته قرابت ایدئولوژیک مجاهدین به آن حاکمیت ها و ای بسا که به دلیل درک شیفتگی رجوی نسبت به این دیکتاتورها و کیش خوردن وی از جباریت آنها بوده است. بگذریم از این که بعد از لشکرکشی جمهوریخواهان به منطقه، برای رجوی، حسنی مبارک بخاطر شجاعتش در دفاع از منافع رژیم صهیونیستی و علی عبدالله صالح بخاطر شیعه کشی اش مثال زدنی شده بودند.
شو مضحک در تلویزیون فرقه رجوی
بابک رهنورد خام شده طوری سخن می گوید که انگار اولین بار است فحش می شنود پایه و اساس نشست ها در فرقه بر فحش های رکیک سوار است. اگر رهبری فرقه واقعا جربزه دارد فیلم های نشست های دیگ و دیگچه و مهمتر از همه مدت زمان کمی از نشست ضد انسانی!! طعمه!! را پخش و آن را بیرونی کند آن وقت خواهیم دید که جهانیان تُف و لعنت را بر رهبری فرقه می فرستند و در واقع ویترین خوبی از مناسبات فرقه در دنیا به نمایش گذاشته می شود و برای همه روشن می شود که در دوران برده داری با برده ها چنین رفتاری نمی کردند.
آفتاب پرست هایی به نام مجاهدین خلق
در سال 2003، پس از حمله آمریکا به عراق و سقوط صدام حسین هنگامی که کمپ اشرف توسط نیروهای آمریکایی بمب باران شد، مسعود رجوی بار دیگر خط مشی سازمان را دور زد و این بار مستقیماً به سمت غرب چرخید. مجاهدین با آمریکایی ها توافق نامه امضاء کردند و دیگر زمان آن رسید که توجه غرب را به سوی خود جلب کنند. سازمان در غرب به عنوان گروه تروریستی شناخته می شد و رجوی مجبور بود جریان تبلیغاتی خود را سرعت بدهد تا بتواند نظر غربی ها را جلب کند. بنابراین این بار ژست دمکراتیک و سکولارسم بسیار به کار می آمد.
زنان قرارگاه اشرف در معرض خشونت سیستماتیک
واقعیت های گزنده و دردناکی که زنان رها شده از مناسبات قرون وسطایی و زن ستیز مجاهدین در رابطه با پوچی و سستی مناسبات درونی تشکیلات مجاهدین و سرکوبی احساسات زنانه به شکلی همه جانبه مطرح میکنند اذعان به واقعیتی آشکار است. اینکه رهبری مجاهدین آگاهانه اقدام به تهی نمودن زن از همه ی ویژگی های زنانه برای استثمار و بردگی او می نماید.
نگاهی به دست آوردهای بست نشینی یک ساله خانواده های اسیران فرقه رجوی
خواسته خانواده ها بسیار ساده و طبیعی است. آنها نگران وضعیت فرزندان خود هستند که بیش از دودهه است که از آنها بی خبرند. آنها نمی دانند فرزندان وافراد خانواده خود درحال حاضر درچه شرایطی هستند؟ آنچه باعث افزایش نگرانی این افراد شده است اینست که انها باتوجه به پرونده سنگین تبهکاری سران این فرقه بدین نتیجه رسیده اند که ممکن است این جنایتکاران در آخرین گام ها برای جلوگیری از جمع شدن بساط شیادی گروهی از این اسیران را دگربار همانند مرداد 88 به درگیری بانیروهای عراقی کشانده وبه کام مرگ بفرستند.
برای پی بردن به چهره رجوی خبیث باید به قرارگاه اشرف سفر کرد
وقتی به آه و ناله و درد زنان و مردان پیری که بعد از سالیان تحمل دوری فرزندان خود به درب قرارگاه اشرف آمدند تا شاید بتوانند با عزیزان خود ملاقاتی داشته باشند گوش فرا می دهید دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و در همانجا می توان به خیانت رجوی پلید پی برد که چگونه مسئولین فرقه سعی دارند با کارشکنی و دادن فحش و ناسزا آنان را مایوس کرده و ترغیب کنند که از کارشان دست بکشند و عنوان می کنند این اسرای اشرف هستند که نمی خواهند ملاقاتی داشته باشند.
خانواده ها و حرکت به سوی آزادی فرزاندن در بند و زنجیر
سومین گروه از خانواده های آذربایجان شرقی وارد عراق شدند تا در مقابل قلعه خوفناک رجوی برای رهایی فرزندانشان از چنگ دژخیمان زمانه صدایشان را به دنیا برسانند که فرزندان ما سی سال است که در دست این دژخیمان زمانه اسیر هستند. برای رهایی زندانی هایمان از دست رجوی ما را یاری کنید. بلی این خانواده ها هستند که روز به روز جلو درب اشرف برای رهایی فرزندانشان جمع می شوند تا صدای خاموش شده شان را به گوش جهانیان برسانند
در فرقه رجوی خرابکاری کن، ولی محفل نزن!
وقتی در نشست ها سوژه می شدم زیر تیغ می رفتم و فحش های رکیک می خوردم جرم من این بود که محفل می زدم نباید تناقضاتم را با افراد هم سطحم مطرح می کردم بایستی با سران فرقه مطرح می کردم. خیلی واضح و روشن چه بصورت فردی و چه در نشست ها به من می گفتند!! هر خرابکاری در مناسبات می خواهی انجام بدی انجام بده ولی محفل نزن!!
تشدید تلاشها برای خروج نام مجاهدین خلق از لیست تروریستهای آمریکا
پایگاه اطلاعرسانی آنتیوار در گزارشی به قلم”باربارا اسلاوین” نوشت: سالهاست که حامیان سازمان مجاهدین خلق تلاش میکنند تا نام این سازمان را از فهرست گروههای تروریستی وزارت خارجه آمریکا حذف کنند. آنتیوار با بیان اینکه سازمان مجاهدین خلق در سال 1997 در فهرست گروههای تروریستی قرار گرفته است، تصریح کرد که این سازمان از نظر دولت ایران مسئول بسیاری از اقدامات تروریستی است.
مجاهدین تروریست هستند و تروریست باقی میمانند
مجاهدین دارای ظرفیت کارسیاسی در چارچوب بدون خشونت را نیستند و همانطور که در چهار دهه اخیر عمل کردند ثابت نمودند یک گروه خشن و تروریستی و به لحاظ درونی با یک مناسبات فرقه ای عمل میکنند که دارای ضد ارزشهای انسانی هستند و این میتواند برای جامعه بشری در هر کجایی دنیا خطر بالقوه محسوب شود.