پیامهای مریم رجوی، فرسنگها دور از واقعیت
پیامهای مریم به عنوان مسئول بالای سازمان در باره 16 آذر دروغهای بزرگی بیش نمی باشد. کسی که در شرایط کنونی از دانشجویان طرفداری میکند و از آزادی نام میبرد باید ابتدا به این سئوال اساسی پاسخ دهد که خود در تشکیلات سازمان چه کرده؟ چه آزادیهایی را از ما سلب کرده؟ اگر بخواهم چند تای آنرا برشمارم:1-ممنوعیت استفاده از نشریات 2-ممنوعیت استفاده از رادیو 3-ممنوعیت بحث و صحبت با دوستان 4-ممنوعیت انتقاد از سازمان 5-ممنوعیت ازدواج 6- ممنوعیت تماس با خانواده و دوستان 7-ممنوعیت تحصیل
مناسبات حاکم بر اشرف از زبان مکی رفیعی
مجاهدین چقدر به ما دروغ می گویند و چقدر ادله کذب می آورند.شاید این مسئله برای شما عادی است ولی برای من که جدیدا به ایران آمدم اصلا جدید نیست که در این 2سال اینقدر از این حرفها برای ما و در گوش ما می خوانند که بیا وببین.اگر می خواهم از این بریفها بنویسم خودش یک کتاب و کتابها است.همینقدر می گویم که چنان با آب وتاب بریف داخله و اجتماعی را می خوانند که بعضا حضار گریشان میگیرد
مجاهدین در این آب گل آلود ماهی برای صید ندارد
آخرین دست آورد این فرقه در این وادی، سوء استفاده حداکثری از فوت آیت الله منتظری است. تا دیروز این روحانی نیز مثل سایر روحانیان در ایران مورد غضب حضرات فرقه بود و در بحث های این چند ماهه بعد از انتخابات نیز تا آنجایی از وی نام برده می شد که فرقه می توانست روی آن مانور بدهد و حتی نامه ای توسط شخص رجوی به ایشان نوشته شد و توصیه ها یا شاید هم در اصل درخواست های مشخصی ذکر شد اما بعد از آن دیگر خبری نبود تا همین چند روز گذشته که ایشان فوت فرمودند.
نقره سلمان تنها میزبان رجوی در کره خاکی
با توجه به افشای بعضی از چهره های حامی مجاهدین در انفجارهای عراق و به خصوص انفجار در رستوران پارلمان عراق که به دستور محمدالداینی از جدی ترین و پیگیرترین حامیان سازمان مجاهدین خلق صورت گرفته و همچنین انفجارهای اخیر عراق که توسط سه تن از افسران عالیترتبه حزب بعث به نام های حسن عابد، عبدالستار و عبدالعزیز مهدی انجام و توسط مقامات عراقی اقشا شده، حساسیت مورد نظر مقامات استانی المثنی درباره امتناع از پذیرش مجاهدین را موجه نشان می دهد.
فرار جمعی راه حل فرضی رجوی در جریان انتقال و جابجایی
با هر تحلیل و اتفاقی می توان از هم اکنون قرارگاه اشرف را تخلیه و مسئله جابجایی از اشرف به بغداد را قطعی دانست. مگر اینکه آن فاجعه انسانی مورد نظر رجوی حادث شود و تمامی ساکنین اشرف چنانچه در اظهارات عضو شورای رهبری (خانم بتول سلطانی) آمده تمامی ساکنین اشرف دست به دستور رجوی دست به انتحار جمعی بزنند.
مجاهدین و نمایشگاه دانشگاه آزاد وسراسری تبریز
تما شا کننده ها به صحنه دیگر وارد می شوند و من به یاد پدر یعقوب هستم. مجدداً یک مرتبه سکوت برپا شد آنجا در آوردن رحم زنان، آیا می شود تصور کرد که سازمان که خود را مدافع حقوق مردم ایران می نامد با نیروهای خود چنین کند سوالها شروع شد واقعاً اینطور است، بلی زنان ستم دیده که به خاطر اینکه انقلابی باشند امروز در فرقه قربانی اعتماد خود هستند. وقتی که مسعود می گوید زن مجاهد خلق باید پا در جای پای مریم بگذارد و به نقطه اوج برسد
مسعود خان پیام داده؟
رهبر فرقه به نیروهای از دست رفته در قرارگاه جدید، پیام پشت پیام می دهد. از پیام ها روشن است که در داخل تشکیلات چه خبر است. چرا که رهبر فرقه اساسا نمی داند با چه پیامی کمی به نیروهای موجود درتشکیلات فرقه روحیه بدهد، اما از این پیام ها روشن است که گوش مسعود خان از سیلی چند ماه قبل بدجوری درد می کند طوری که یک روز از فروش قرارگاه حرف می زند و روز بعد می گوید اگر کشورهای اروپایی پناهندگی دهند در آنجا مبارزه می کنیم، می خواهم اینبار کمی این پروسه را برای فرقه باز کنم.
بیانیه رجوی: من متهم هستم، اسم مرا هم مطرح کنید!
مرا دست کم نگیرید، من فرمانده ارتش آزادیبخش هستم، هر چند که این ارتش خلع سلاح شد و تمام سلاح ها و تجهیزاتش را دو دستی و با احترام تسلیم نیروهای آمریکایی کردیم و حتی به همین مناسبت و برای اینکه دل آمریکایی ها را بدست بیاوریم بارها و بارها برای سرگرد و گروهبان و حتی سربازهای عادی آمریکایی مهمانی ترتیب دادیم و یکی از کارهای اصلی نیروهای ارتشم در آن شرایط پذیرایی کردن از آمریکایی ها بود. مگر این خودش کم کاری است.
پیام تسلیت یا هرزه گی سیاسی مریم رجوی
پس از در گذشت آقای منتظری، مجاهدین که تا دیروز در کمال بی پرنسیبی سیاسی، رکیک ترین دشنام ها را نثار او می کردند و با تهیه فیلم و طنزهای کمدی و… او را نادان و ابله و سفیه جنایت کار می خواندند، امروز داعیه مهربان تر از مادر گشته و در سوگ او لباس عزا پوشیده و به تمجید از ایشان می پردازند. در ریا و تزویر رجوی همین بس که بسادگی آب خوردن دیگران را با بدترین اتهامات متهم می کند تا بلکه به خیال خود از این طریق مخالفانش را لجن مال کند.
ورود خانم بتول سلطانی عضوگریخته شورای رهبری به اروپا و پیامدها
… زنان فرقه رجوی موجوداتی ترحم برانگیز هستند – این درماندگان سالهاست از آغوش خانواده وجامعه به شبه جزیره ای متروک پرتاب شده اند – آنها بسیار ناامید هستند و عنصر امید به فردا وآینده توسط تشکیلات درآنها شدیدا سرکوب شده است – فرقه رجوی از این درماندگان موجوداتی سرشار از یاس وناامیدی و بی پناهی ساخته…
پناهندگان بی گناه برای قبولی در دام فرقه رجوی نیفتید
… رفتم برای تظاهرات جلوی سفارت مسئول فرقه جلوی سفارت دستم را با دستبند بست به یک میله و گفت شعار بده داشتم شعار میدادم که دیدم چند نفر از مسئولین فرقه رجوی رویم نفت ریختن گفتم چکار میکنید گفتن میخواهیم نمایشی سمبولیک آتیشت بزنیم و سریع خاموشت کنیم هواسم است سریع خاموشت میکنیم. کنترل شده است…
یک پاسخ دندانشکن به فرقه رجوی
طرح یک سئوال روشنگرانه از طرف سناتور پیر شونمان از جناب آقای کوشنر وزیر امور خارجه فرانسه و پاسخ واضح و روشن و بدون درز و شکاف و فوق العاده شفاف ایشان موجب برداشته شدن پرده های ابهام از مقابل چشمان کسانی است که تا کنون نیز گویا باور ندارند که بحث سازمانی به نام”مجاهدین” و یا”جنگوجویان مقدسی” که برای آزادی میهن شان مبارزه می کنند و یا تجمعی از”نیروهای آزادیخواه” در یک کشور همجوار ایران نیست…