چرا فرقه رجوی از بیان حقایق می ترسد؟
آقای رجوی و خانم عضدانلو باید بدانند که روزگار فریب و جهل و ریای آنان پایان یافته و باید به این اذعان نمایند که سیاستهای پیشین آنها تماماً خطا بوده و در عین حال پاسخگوی تمامی عملکردهای چند دهۀ اخیر خود باشند. آنها باید ریاکاری و دروغ و جنایت را کنار گذاشته و قبل از هرچیز به القاب بی معنایی که بر خود نهاده و از سوی مردم خود را رئیس جمهور و ولی فقیه یا رهبری عقیدتی نامیده اند نقطۀ پایان گذاشته
تحولات ایران و نمایش تکراری رجوی
اگر تاریخچه پیام ها و تحلیل های دروغین آقای رجوی را از شرایط جامعه ایران در نظر بگیریم، می بینیم کمتر سالی است که ایشان مدعی شکستن طلسم اختناق و استارت مرحله سرنگونی نبوده باشد.بنابر این تکرار تحلیل های پوچ و کهنه آقای رجوی نه تنها ربطی به وضعیت فعلی ایران نداشته بلکه ترشحات ذهن بیمار وعلیلی است که با گذشت این همه سال قبه آن را نیز نمی گیرد.
عجز و لابه مسعود رجوی در پیام ۲۰ تیر
مسعود رجوی که تا دیروز هرگونه گفتگو و دست دادن با رژیم را خیانت به انقلاب و مردم می دانست امروز خود این گونه به اندرز و پیشنهاد به بالاترین افراد و ارگان تصمیم گیری یعنی اعضای مجلس خبرگان می پردازد. او که به بهانه تماس افراد با خانواده شان در داخل و یا خارج کشور آنان را عوامل نفوذی و اطلاعاتی رژیم نام نهاده و آنان را در نشست های طعمه مورد ضرب و شتم قرار داده، این گونه در نامه ای به مسئولین جمهوری اسلامی به عجز افتاده است
فرقه ها چگونه عمل می کنند – قسمت نهم
فرقه های کنترل ذهن اعضای خود را چنان سرگرم نشست ها و فعالیت های روزانه نگه می دارند که آن ها آنقدر خسته شوند تا دیگر به درگیریهای خود فرقه فکر نکنند. تعیین یک جدول زمانی در فرقه ی مجاهدین به رهبران فرقه کمک می کند که هرلحظه از زندگی اعضاء را تحت کنترل داشته باشند. آن ها معین می کنند که اعضاء کی بیدار شوند، چه وقت کار کنند، کی استراحت کنند و چه زمانی تلویزیون تماشا کنند
آرمان یا حماقت، شکنجه در قرارگاه اشرف – قسمت دوم
زیر تهدیدها و دشنام های رکیک افشین فرجی از حال رفتم. مدتی بعد وقتی به هوش آمدم متوجه شدم داخل اطاقی که دیشب برای تیم های عملیاتی مهیا شده بود، هستم. البته چند مشت اول را که افشین فرجی و جواد عالمیان بر سر و صورتم کوبیدند به یاد دارم ولی دیگه متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد و بیهوش شدم. پس از ساعتی که به هوش آمدم درد انگشتم شدید و شدید تر شد متوجه شدم استخوان انگشت شصت ام شکسته است.
مجاهدین و اکراد عراق
مجاهدین نسبت به اکراد عراقی کینه زیادی داشتند، از نظر رجوی جرم اکراد این بود که تمایل به وجود پایگاهای مجاهدین در خاک کردستان را نداشتند، چون نیک می دانستند که مجاهدین مزدوران صدامی هستند واگر در کردستان جا خوش کنند تمام تحولات منطقه را به صدام گزارش خواهند کرد.
مسعود رجوی چه می گوید؟
شرایط واقعی جامعه متمدن ایران، رجوی را با همه سرسختی ها و لجاجت بازی ها و اصرار بر تنها خشونت مجبور کرده است، اصلاحات در ایران را تلویحا بپذیرد و حتی آنقدر مجبورش کرده است که با پذیرش”بسیار درناک و پر صعوبت” به اعضای مجلس خبرگان رهبری رژیم نامه بنویسد.
تهدید تازه مجاهدین علیه جداشدگان از فرقه
در پی نامه نگاری فرقه مجاهدین به مجلس خبرگان از سوی مسعود رجوی وموضعگیری جدا شدگان از فرقه، این فرقه کشتی به گل نشسته یارای تحمل چند موضعگیری را نداشته و دوباره دست به تهدید منتقدین خود در داخل وخارج کشور زد، البته این بار با تاکتیکی جدید، بطوریکه برای رد گم کردن در کشورهای اروپائی که مبادا تهدید های آنها در اروپا مورد پیگرد قانونی قرار گیرد این بار ازهندوستان شروع کرد
پائولو کازاکا، لابی رجوی دادگاه را باخت
کازاکا در دادگاه اقرار نمود که با توجه به افشای رابطه وی با تروریست های فرقه رجوی، حزب سوسیالیست پرتقال پشتیبانی خود از وی را متوقف نمود که این باعث گردید تا وی نتواند در انتخابات امسال مجددا انتخاب گردد و در نتیجه شغل خود بعنوان نماینده مجلس اروپا را از دست داده است
تنش ها درمسیر بسته شدن کمپ اشرف
درهفته های اخیر، رهبریت کمپ اشرف، پلیس ضد شورش عراق را متهم به ورود به کمپ و تهدید 3400 ساکن آن، کرده است. مقامات غربی که با موضوع آشنا هستند می گویند که این آرایش نیروها توسط وزارت کشور که فقط در بیرون دروازه ی اشرف بوده است بدون وارد شدن به کمپ، به نظر می رسد که بیشتر نمایش قدرت باشد. با این وجود، آن ها می گویند که این حضور می تواند به راحتی به شرایطی خشونت آمیز تبدیل شود
جام زهری که رجوی در بن بست مطلق سرکشید
رجوی به زبان خود اعتراف کرده نه تنها استراتژی جنگی اش به خاک نشسته و ارتش وارفته اش دیگر بدرد هیچ کاری نمی خورد بلکه تمامی خط و خطوط سیاسی و استراتژیک دیگری نیز که تاکنون بیان می کرده بی جواب مانده و راه حل را باید از درون همین رژیم جمهوری اسلامی جستجو کرد و این در زبان سیاسی یعنی سر کشیدن جام زهر توسط رجوی در بن بست مطلق سیاسی و استراتژی.
سقوط صدام و فرار مریم رجوی – قسمت دوم
عده ای از سینه چاکان ودست پروردگان رجوی بودند که با آه وناله وگریه پشت میکروفون قرار گرفته بودند ودولت فرانسه را تهدید به عملیات انتحاری در قلب پاریس می کردند آنهایی که تحت مغز شوئی رجوی به جایی رسیده بودند که در پشت میکروفون ودر حضور صدها نفر خطاب به وجیه فرمانده نظامی قرارگاه می گفتند شما مواد منفجره به ما بدهید وما را به فرانسه اعزام کنید تا ما در فرانسه اقدام به عملیات انتحاری کنیم