مریم رجوی، لابی های انگلیسی و دخالت در امور داخلی عراق
موضوع کنفرانس ذکر شده، چنانچه در متن اطلاعیه به چشم می خورد، مسائل داخلی عراق و سوریه است. مریم رجوی سالهاست در امور سیاسی-اجتماعی عراق دخالتهای آشکار مادی و مالی و نیرویی دارد و از مدافعان سرسخت تروریست هایی چون طارق الهاشمی است که سال گذشته به جرم شرکت در اعمال تروریستی از عراق متواری شده و در طی این مدت به طور مداوم در پایگاه اور-سور-اواز فرانسه تردد داشته است.
رجوی تنها نفری که از اوضاع ناامن عراق خشنود می شود؟!
آقای رجوی دوست دارد در هر جایی رد پایی داشته باشد و نظری بدهد ولو آنکه کسی برای نظراتش تره هم خرد نکند. باید به او گفت آقای رجوی تو که حامی توده مردم هستی پس چرا اسمی از فلسطین و اشغالگری صهیونیست ها نمی زنی و چرا آنها را محکوم نمی کنی؟! چون می دانی حمایت از مردم فلسطین به نفع ات نیست و در آن صورت حمایت تروریست های اسراییل را از دست می دهی؟!
میشل ژولی به شما تهمت زده، علیه او اقامه دعوی کنید!
ما ایرانی ها از نظرات بالفعل شده خانم رجوی و شرکا اطلاع داریم وآن عبارت از نفی هر خصوصیت شخصی وفطری تمامی افراد جهان ویا لااقل مسلمانان دربرابر یک رهبر مستبد، خودشیفته، مقتدر وغیر پاسخگو بنام مسعود رجوی است والبته نتایج نامبارک آنرا به عینه مشاهده کرده ایم وسئوال ما ازاین فرانسوی این است که آیا شما یک دیکتاتوری تمام عیار را برهرنوع جمهوری ترجیح میدهید
فرقه رجوی در رأس فرقه های سری – قسمت دوم
همۀ ما نیروها باید یک تن واحد یا کوبل داشته باشیم و انتخاب آن در دست مسئولین فرقه بود و فرد هیچ اختیاری در انتخاب آن نداشت به یاد دارم در قرارگاه 15 که بودم شخصی را به نام جواد که اختلاف سنی زیادی با هم داشتیم برایم به عنوان تن واحد انتخاب کردند و همچون فیلم جمجمه ساخته هالیوود تولید2011 که برای افراد جفت معنوی تعیین می شد برای ما هم صورت می گرفت البته جفت معنوی، تن واحد یا کوبل، اسم شیک همان” به پا” ست که در دستور العمل تشکیلات فرقه بود
ادامه فریبکاری ها و دسیسه های رجوی
رجوی برای ظاهرا ارتقای روحیه و البته مشغول نگاه داشتن نفراتش در لیبرتی دستور داده است تا آنان به نوبت به صورت پراکنده در سنگر بخوابند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض بسیاری شده است. او در نشست خود بیان داشته که میداند افراد با این کار سرما میخورند و سختی میکشند ولی تحمل این سختی ها به دنبالش پیروزی های الانبار و رمادی و فلوجه و سوریه و ترکیه را دارد و همه جنبش های جهان از وی و فرقه اش الگوبرداری کرده اند.
رجوی و خانواده ها
رجوی در یکی از سخنرانی هایش برای سرکوب عواطف و سرسپردگی بیشتر اعضا میگوید بچه سمبل نفاق است و با این حرف اعضا را اماده برای جدا سازی از فرزندان نموده و کار را به سمتی کشاند که در سال 1370با این توجیه که کودکان در معرض تهدید بمباران و کشته شدن هستند تمامی کودکان را از خانواده ها جدا و آنان را به خانه تیمی های سازمان در اروپا فرستاد و در حقیقت با این عمل هم با جدا سازی پدر و مادر از کودکان رابطه آنان را قطع و عواطف آنان را سرکوب
انتقاد رژی دبره از فرانسه به خاطر حمایت از مجاهدین و واکنش تند فرقه رجوی
رژی دبره نویسنده بزرگ فرانسوی در یادداشتی که در نشریه لوموند در ۲۶ و ۲۷ ژانویه به چاپ رساند با اشاره به سفر چند روزه اش به ایران و مثبت دانستن تحولات در ایران، حمایت فرانسه از صدام حسین و و دادن سلاح های شیمایی از سوی این کشور به دیکتاتور سابق در جریان جنگ تحمیلی و پناه دادن به مجاهدین را نادرست دانست.
اوباما پیش از مذاکره با ایران، امنیت مجاهدین را در عراق تضمین کند!
هاوارد دین در نطق خود با حمایت از آنچه «اشتیاق پرزیدنت اوباما برای مذاکره» نامید، هرگونه مذاکره با ایران را مشروط به موافقت دولت با تأمین امنیت ۳۰۰۰ هزار عضو مجاهدین درعراق دانست. وی اظهار داشت: «ما نباید زیر هیچ توافق نامه ای را با ایران امضا کنیم، مگر این که مطمئن شویم آن ۳۰۰۰ هزار نفر در امان هستند.»
این گرگ سالهاست که با گله آشناست
چندی پیش ازسیمای نفاق تصاویرهواداران سرخورده فرقه درکشورهای مختلف ازجمله کانادا وکشورهای اسکاندیناوی را نشان می داد که ازروز شنبه 28 دیماه برای آزادی هفت مفقودی فرقه وحفاظت کمپ لیبرتی دست به راهپیمایی به شیوه اسبهایی که برای رام کردنشان واداربه چرخیدن به دورخود می کنند،زده اند.رجوی در راستای سیاستهای دجالانه اش تلاش میکند،تا با تحریک و بازی با احساسات هواداران اندک خارجه نشینش ازبازتاب ضربه وشکست سیاسی مفتضحانه نمایش اعتصاب غذای کذایی،آنها راهر طورشده دور و برخود نگه دارد و زمینه کلاهبرداری های خود را، ازآنها را فراهم سازد.
کلاهبرداری یا همیاری برای سیمای آزادی؟
باز هم ماه ژانویه فرا رسید و دهها تن از سران فرقه رجوی سرازیر میزگردهای تلویزیون ماهواره ای این فرقه شدند تا با شارلاتان بازی و دروغ و دغل مشغول جیب بری تلویزیونی شوند. نمایش همیاری سیمای آزادی باز هم با حضور مهدی ابریشمچی برگزار شد. این شخص درست یکسال قبل در همین برنامه با شارلاتان بازی خاصی که از مسعود رجوی آموخته است، با ادعای اینکه سال 2013 سال سرنگونی می باشد، صدها تن از هواداران خارجه نشین خود را فریب داد و ساکنان لیبرتی و اشرف را هم به استقامت فرا خواند و صدها نفر از آنان را کشته و زخمی نمود.
هیچ گاه رجوی مقصر نیست!
سؤالاتی مثل اینکه «در اشرف می مانیم تا بمیریم» و «اگر اشرف بایستد جهان خواهد ایستاد» چه شد؟ با توجه به وضعیت تشکیلاتی و اختناق مطلقی که وجود دارد، ممکن است کسی بر زبان نیاورد ولی همه آنها این سؤال در ذهن و ضمیرشان می گذرد و رجوی نیز این را بخوبی می داند. پس بایستی برای این شعارهای پوشالی که همه بر باد رفته است، چاره ای اندیشید و توجیهی تولید کرد.
یک لابی دیگر: جنگ صلیبی مجاهدین علیه مذاکرات هسته ای
کمی اخیرتر در سال 2007، گزارشی از وزارت امور خارجه ی امریکا هشدار داد که مجاهدین خلق کماکان” ظرفیت و اراده” ی حمله به” اروپا، خاورمیانه، امریکا، کانادا وغیره” را داراست. بسیاری از کارشناسان، از جمله مقامات بلندپایه ی فعلی ایالات متحده، معتقد هستند که مجاهدین خلق، با حمایت اسرائیل، گروهی است که مسئول قتل دانشمندان هسته ای ایران است که در حملات کاملاً تروریستی به قتل رسیدند.