دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
مفهوم حقوق بشر از نگاه امریکا 21 آذر 1392

مفهوم حقوق بشر از نگاه امریکا

با توجه به شواهد متقن نقض حقوق بشر در درون مناسبات فرقه مخرب مجاهدین که در گزارش رند و دیدبان حقوق بشر نیز آمده است و همچنین شهادت تعداد زیادی از اعضای سابق فرقه که توانسته اند از بند فرقه رها شوند، هم چنین شرایط رو به وخامت ساکنین کمپ لیبرتی، چرا امریکا قدمی پیش نمی گذارد و این افراد را نجات نمی دهد. کسانی که در آن واحد هم در خطر حمله از بیرون و هم در خطر قربانی شدن توسط سران خود فرقه هستند.

رجوی، فردی که فقط زبان زور می فهمد 20 آذر 1392

رجوی، فردی که فقط زبان زور می فهمد

رجوی چون در ذهن و ضمیر خود دنبال رویا پردازی و خیال بافی است برای همین هیچ گاه شکستی را نپذیرفته و در عین حال هر شکستی را برای خود و اعضای مفلوک سازمان پیروزی قلمداد می کند. وی همواره دنبال زور آزمائی بود و کسی نبود بهش بگوید آخر مردک مورچه چیه که کله و پاچه اش چی باشد و دقیقا با سیاست و پنبه سر خودت را خواهی داد و نتیجه آن می شود که امروز اینگونه بور و خار شدی.

حقوق بشر ابزاری در دستان گروه تروریستی رجوی 20 آذر 1392

حقوق بشر ابزاری در دستان گروه تروریستی رجوی

در حال حاضر و در سالهایی که جنگ تمام شده این فرقه تروریستی جنایات بسیاری از قبیل ترور شخصیتها و ربودن افراد و یا جنایاتی در داخل گروه خودش از قبیل اعمال جنایتکارانه و ضدبشری در آوردن رحم زنان و یا دور نگه داشتن عناصر آن از خانواده و ضرب و شتم و حتی از بین بردن افرادی که ناراضی این فرقه تروریستی بودند از جمله آلان محمدی و بسیاری جنایات دیگر که هیچ نهاد حقوق بشری در برابر آن حتی بیانیه ای صادر نکرد

سرمایه گذاری مجاهدین خلق در استفاده از مراسم ۱۶آذر باد هوا شد! 20 آذر 1392

سرمایه گذاری مجاهدین خلق در استفاده از مراسم ۱۶آذر باد هوا شد!

سران فرقه که عنوان”سازمان مجاهدین خلق” را برای خود حفظ کرده اند و بدلیل اقداماتشان که نه مجاهد وانقلابی بودن آنها را ثابت میکند و نه وابستگی شان به خلق ایران را حکم برچسب نچسبی برای آنها دارد، بدنبال تبلیغات یک دهه ای خود برای جلوگیری از حل مشکلات هسته ای ایران و شکست فضاحت بار این تبلیغات، اینک در پی آنند که با ایجاد بلوا و آشوب، کشته سازی های جدیدی را خلق کنند

رجوی حتی در کشور آلبانی آرامش برادرم را از وی گرفته است 20 آذر 1392

رجوی حتی در کشور آلبانی آرامش برادرم را از وی گرفته است

الان به مدت هشت ماه است که ما با منصورارتباط داریم وازاین بابت خیلی خوشحال هستیم که بالاخره منصور از شر رجوی راحت شد. منتهای مراتب منصور هنوز نگران هست و میگوید اینجا هم رجوی و افرادی را که درکمپ آلبانی گماشته است آرامش ما را گرفته اند و یک جورهایی میخواهند کماکان دنبال رو آنان باشیم و ماهیانه 250 دلار به ما جداشدگان پول میدهند

امید مجاهدین به آمریکا بود 20 آذر 1392

امید مجاهدین به آمریکا بود

رجوی با تمام شیادی که دارد و سرمایه گذاری بر روی لابی های به اصطلاح خودش نتوانست حمایت جدی کسب کند. این را به خوبی می شود دید حدود یکسال از انتقال به لیبرتی می گذرد حتی خود آمریکا حاضر به پذیرش آنها در کشورش نیست ولی رجوی آنقدر کودن و ابله هست که فکر می کند با یکسری اقدامات می تواند آمریکا و دیگر حامیان را متقاعد به جنگ علیه ایران کند و فشار وارد کند و حرفش را به کرسی بنشاند.

کنفرانس بین المللی یا محفل مریم رجوی و دوستان اجاره ای 20 آذر 1392

کنفرانس بین المللی یا محفل مریم رجوی و دوستان اجاره ای

مریم رجوی نیز مانند این دوستان اجاره ای که هریک دهها هزار دلار برای هر سخنرانی از او دریافت می کنند طرفدار خشونت و جنگ است. وی فراتر از این سابقه طولانی نیز در ترور و خشونت دارد با این حال وقتی در جمع دوستان اجاره ایش حاضر می شود پرچم دموکراسی و طرفداری از صلح را بلند می کند! مضحک تر اینکه مدعی دفاع از حقوق بشر نیز می شود در حالیکه به گزارش دیدبان حقوق بشر در سال ۲۰۰۵ میلادی فرقه وی به شدت و در سطح گسترده حقوق اعضایش را نقض می کند.

بنام حقوق بشر و بنام کسانی که در بند فرقه رجوی اسیر هستند 20 آذر 1392

بنام حقوق بشر و بنام کسانی که در بند فرقه رجوی اسیر هستند

نزدیک به ۲۵۰۰ نفر در کمپ موقت لیبرتی در عراق اسیر فرقه مجاهدین خلق هستند، آنها اراده هیچ گونه تصمیم گیری ندارند. در نشست های که برگذار می کنند پیام های صوتی را به نام مسعود رجوی پخش می کنند.در آن پیام ها به وضوح مسعود رجوی نفرات را تهدید می کند، به شدت این افراد را از جامعه عادی ترسانده است که این افراد حتی حاضر نیستند با نمایندگان کمیساریای عالی پناهندگی تماس بگیرند و مصاحبه کنند.

رویای مادرانه، نامه خانم ثریا عبداللهی به فرزندش امیر اصلان – قسمت اول 20 آذر 1392

رویای مادرانه، نامه خانم ثریا عبداللهی به فرزندش امیر اصلان – قسمت اول

راستی امیرجان حتما” شب یلدا یادته، علی بابا رو که فراموش نکردی؟ چقدر تورو دوست داشت و صدایت میکرد: اصلان بی یال ودم بیا بریم، توهم از خداخواسته با تمام وجودخنده کنان سوار جیپ (ماشین جیپ) میشدی. و وقتی کنارعلی بابا می نشستی خنده کنان نگاه می کردی که انگار همه مهربونیهای دنیا نصیب تو شده.

سوز و گذار رجوی از بی محلی مجامع بین المللی درباره اعتصاب غذا 19 آذر 1392

سوز و گذار رجوی از بی محلی مجامع بین المللی درباره اعتصاب غذا

پیام تسلیت که توسط فردی به نام فاطمه گودرزی یکی از اعضای سازمان در لیبرتی منتشر شده در مورد زلزله زدگان برازجان می باشد که البته در این پیام تسلیت فقط در خط آخر به این مسئله پرداخته و بقیه این پیام در مورد ایستادگی اعتصاب کنندگان در لیبرتی و اروپا اشاره شده است و در نهایت برای اینکه به دیگران هم روحیه داده باشد عنوان می کند که ما پیروزیم!!. اگر پیام در مورد زلزله زدگان می باشد پس حرف زدن در مورد اعتصاب غذا و ایستادگی بر خواسته خود و… چیست؟

ایستگاه آخر و پیاده شدن جاسوسان 19 آذر 1392

ایستگاه آخر و پیاده شدن جاسوسان

فرقه تروریست و مرگبار رجوی ها شبانه روز به طور هیستریک و کینه ای در ضدیت با ملت ایران بودند و در این جهت و راستا هیچ چیز کم نگذاشتند و رهبری فرقه تمامی وعده ها و برنامه ریزی های خود را روی نتیجه دادن همین دو نکته بنا نهاده بود.

سوء استفاده رجوی ها از کلمات 19 آذر 1392

سوء استفاده رجوی ها از کلمات

همانطور که گفته شد مریم قجر در پیام خود خبر از در « آستانه مرگ » قرار داشتن افراد داده بود و حالا می بینیم که با گذشت بیش از دو هفته، خبری از این حرف ها نیست (و خدا کند که نباشد چرا که تنها رجوی ها از قربانی شدن این افراد خوشحال خواهند شد) و آستانه مرگ کلمه ای بود برای تحت تاثیر قرار دادند دیگران و مظلوم نمایی کردن جهت سوء استفاده های سیاسی.

blank
blank
blank