کرسی ریاست جمهوری، رویای مریم قجر
شخص رجوی اطلاعیه اش را صادر و در جمع شورایی ها قرائت و رضایت شان را جلب نموده بود وحال می خواست فیل هوا کردنش را در جلسه عمومی منتشر و بیرونی کند. دراین وانفسا مریم خانم خیلی شکسته نفسی داشت و با شکلکهای میمونی این پیام را میداد که حاضربه پذیرش چنین کرسی خطیر و مسولیت آفرینی نیست و در ضمن نگران مسعود بود که در فردای ایران حال که خودش کرسی ریاست جمهوری را تصرف کرده، ایشان چه مسندی خواهد داشت!
علی منصوری جاسوس مخفی رجوی
علی منصوری از سال ۱۳۵۹ تا سال ۱۳۷۷ در ترکیه اقامت داشت از طرف فرقه مافیایی رجوی برای جمع اوری اطلاعات از مراکز حساس به داخل ایران هم اعزام می شد و سران فرقه تلاش زیادی می کردند که هیچ رد و نشانی از اینکه نشان بدهد علی منصوری برای فرقه کار می کند نماند.
اطلاعیه شورای رجوی: علی منصوری عضو مجاهدین خلق است
رسانه های اسرائیلی و غربی هفته گذشته اعلام کردند که یک ایرانی هنگام ورود به فرودگاه تلاویو به جرم جاسوسی دستگیر شده است. مقامات امنیتی اسرائیل این فرد را جزو سیستم امنیتی ایران معرفی کرد. روز گذشته مجاهدین خلق طی یک اطلاعیه رسمی اعلام کردند که «علی منصوری قبل از این سعی می کرده است به مجاهدین نزدیک شود» این در حالی است که تاکنون هیچ خبری در این رابطه که این فرد ممکن است وابسته مجاهدین باشد منتشر نشده است
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم مجاهدین از خواب بیدار شده، علی منصوری را دریافته است
این مزدور برای نفوذ در شبکه هواداران مقاومت از تاکتیک و ادعای کمک مالی استفاده میکرد. اما وقتی متوجه شد این تاکتیک مؤثر نیست، خواستار پس گرفتن کمکهای مالی شد و از جمله مدعی شد پس از ترور مجاهد خلق حسین عابدینی در سال۶۸ وامهایی را در اختیار سازمان مجاهدین قرار داده و خواستار باز پس گرفتن آنها شد. اما در واقع هیچ وامی در میان نبود و او تنها پس از آن عملیات تروریستی مبالغی برای هزینه های درمانی مجاهد خلق حسین عابدینی هزینه کرده بود. هیچ سندی هم در این رابطه وجود نداشت.
روزهای بدتری برای مجاهدین در راه است
ساکنان کمپ لیبرتی به تدریج – علیرغم عدم تمایل رهبران – در حال منتقل شدن به کشورهای اروپایی چون آلبانی و آلمان هستند. با وجود گذشته ی تاریک و سوابق تروریستی و تحرکات فرقه ای مجاهدین خلق کار پذیرفتن سه هزار عضو متعصب فرقه ای که ممکن است شهروندان آن ها را به خطر اندازند، در کشورهای غربی با دشواری پیش می رود.
شهردار اشرف یا باغبان اشرف!؟
اینهمه دجالیت و تبهکاری درعصر تکنولوژی برتر و فوارن علم و آگاهی بشریت خوبیت ندارد و اطمینان داشته باشید دیگرحنای دروغگویی تان کمرنگ و بی رنگ شده است و خریداری ندارد. جالب بود که درهمان کلیپ یاد شده صحنه هایی ازحمل درخت و گل وگیاه و کاشت آن بتوسط قربانی یادشده ابراهیم اسدی هم به نمایش گذاشته شده بود وسوال اینست که لابد ابراهیم اسدی درجهان کنونی نمونه شهرداری است که به تنهایی با کاشت و داشت گل وگیاه ودرخت ؛ مدال هم باید بگیرد!
نزدیکی ایران به غرب و سوزش مجاهدین خلق
چیزی که از تلاشها و دست و پا زدن های بی مورد سازمان عیان است این است که این سازمان با تمامیت خود در حال از هم پاشیدگی است پس از کشته شدن ۵۲ تن از اعضای بی دفاع در اردوگاه اشرف هیچکدام از سران فرقه پاسخگو نشدند و تلاش کرده اند که این کشتار را برای هواداران و اعضای در بند خود یک پیروزی جلوه داده تا ازفروپاشی جلوگیری نمایند
تصویب قطعنامه یا خوراک تبلیغاتی برای به صلیب کشیدن اعتصابیون لیبرتی؟
وگرنه تمامی این قطعنامه ها قادر به تامین امنیت و نجات جان ساکنان لیبرتی در عراق نخواهد شد. چنین قطعنامه هایی فقط تداعی بی عملی اینگونه سازمان ها و تهیه خوراک تبلیغاتی برای کسانی است که میخواهند اینگونه قطعنامه ها را به مثابه یک پیروزی در جهت تثبیت بیشتر اعتصاب غذا و رو به مرگ رفتن ساکنان لیبرتی در بوق و کرنا کنند و آنها را در صندلی اعتصابشان تا مرگ به صلیب بکشند.
هدف مسعود رجوی کشتار گروگانها در لیبرتی و ارتزاق از خون آنهاست
پیام رجوی بر این واقعیت دلالت دارد که وی اساسا نگران امنیت ساکنان لیبرتی نیست. مشخصا رجوی به دنبال قربانی کردن اعضاء فرقه از طریق ادامه درگیری ها این بار در این کمپ است. منظور وی از تشکیل لشگر فدایی چپزی جز فدا کردن جان ساکنان لیبرتی نیست. او عملا از ساکنان لیبرتی می خواهد آماده فدا کردن جان خود در برابر فشارهای همه جانبه برای ترک خاک عراق باشند.
ذهن بیمار رهبری عقیدتی مجاهدین
خانواده های افراد ساکن کمپ لیبرتی سالها و چندمین بار است در رابطه با خواسته قانونی شان مبنی بر تماس تلفنی با فرزندان و بستگان، خواهران و برادران، پدران و مادرانشان که بیش از دو دهه است در حصارهای ذهنی و فیزیکی مجاهدین بسر می برند، نامه نگاری می کنند و از رهبران بیرحم مجاهدین می خواهند تا امکان تماس و یا ملاقات آنها را با عزیزانشان فراهم سازند اما متاسفانه واکنش مثبتی از سوی رهبرعقیدتی مجاهدین مشاهده نمی گردد.
۳۳ عضو مجاهدین به آلمان پناهنده شدند
یک مقام مسئول در وزارت خارجه عراق اعلام کرد که دولت آلمان روز شنبه گذشته از 33 عضو وابسته به گروه تروریستی مجاهدین استقبال کرد. پیش از این آلمان برای دادن پناهندگی به 100 عضو مجاهدین که به طور موقت در عراق به سر میبرند، اعلام آمادگی کرده بود.
فروپاشی فرقه رجوی با وقاحت هم متوقف نمی شود
حتما این ضرب المثل معروف را شنیده اید که طرف را به ده راه نمی دادند، سراغ کدخدا را می گرفت. این حکایت امروز رجوی های فلاکت زده است که فرقه اش با ذلت از اشرف اخراج شد، عراق می گوید لیبرتی را باید تا آخر سال میلادی جاری ترک کنند، سازمان ملل ناله دارد که هیچ کشوری حاضر به پذیرش آنها نیست، افرادش تنها بصورت انفرادی، آن هم در صورتی که وابستگی به گروه تروریستی را رد کنند، در کشورهای دیگر ممکن است پذیرفته شوند