آیا قربانیان فراموش میشوند؟
قربانیان این سازمان شامل مردم ایران، مردم عراق، و اعضای خود سازمان میشوند. خانواده های این قربانیان دارای یک خواسته مشترک هستند و آن اینکه دادخواهی در خصوص رهبر بلامنازع آن مسعود رجوی که مسئول مستقیم این جنایات است در یک دادگاه بین المللی اجرا گردد. اگر چه وزارت امور خارجه آمریکا در گزارش خود به سفید سازی سوابق فرقه رجوی پرداخته اما در همین گزارش اذعان دارد که این گروه حقوق اولیه اعضای خود را نقض میکند.
اوج آزادی و دموکراسی درمناسبات مجاهدین
در مناسبات فرقه ی رجوی در یک مقطع برای ظاهر سازی و یا اجبار و از سر استیصال مجبور بود به تعدادی انگشت شمار یک ساعت ملاقات به افراد جهت دیدار با بستگان درجه یک خود که اغلب از اروپا به بغداد آمده بودند می داد البته این ملاقاتها مربوط به افرادی می شد که خانواده های آنها هوادار امکاناتی فرقه رجوی درخارج کشور بودند.سازمان و رهبری بسیار حقوق بشری مجاهدین به قول خودشان برای واکسینه کردن تشکیلات و تضمین امنیت بقیه ی افراد قانونی وضع کرده بود که هر فرد که به ملاقات پدریا مادرش حتی برای یک ساعت و تحت الحفظ گشتاپوی رجوی هم که می روند بایستی ابتدا حکم اخراج بدون تاریخ خود را از طرف سازمان امضا کنند.
ما کجا و نقض حقوق بشر کجا
می دانید آقای کوبلر: از عراق بیرون برو نیستیم تازه با بهانه تراشی و کارشکنی می مانیم چرا که رفتن ما سلامت سالخوردگان شور بخت فرقه ی رجوی را به خطر می اندازد، گرچه به ما ربطی ندارد آنها خود مسئول سلامت شان هستند هرکس بخواهد عدم رضایتش را اعلام کند مجازات سختی از قبیل، شکنجه، خودکشی و یا تصادف ساختگی روبرواست پس چه بخواهد و چه نخواهد باید با ما باشد.
برنامه های تکراری سیمای باصطلاح مقاومت برای لاپوشانی
خروج افراد از اشرف و انتقال آنان به لیبرتی باعث گشته تا برنامه های سیمای به اصطلاح مقاومت فرقه رجوی تحت الشعاع قرار گرفته و مسئولین دستگاههای دروغ پرداز فرقه مجبور شدند تا برای تامین نیازهای تبلیغاتی خود از برنامه های آرشیوی رقص و آواز و سایر مصاحبه های بی ارزش از افرادی که بعضا برای اولین بار در صفحه تلویزیون ظاهر می شوند استفاده نمایند.
رجوی جنایتکار همپیمان با مشتی جانی و تروریست سوری
از اینکه طرح آتش بس درسوریه اجرایی نشد و انگار قرار است که مردمان سوریه بعنوان قربانیان اصلی کماکان قیمت داده وهیزم این آتش بپاخاسته باشند، رجوی جنایتکارعمیقا به وجد آمده و ضمن حمایت قوی از مشتی جانی و تروریست سوری وغیرسوری به انعکاس عملیات تروریستی آنان برعلیه مردمان عادی سوری میپردازد.
رجوی جنایتکار کمپ لیبرتی را به زندان تبدیل کرده است
فرقه رجوی تا چندی پیش احمقانه اعلام کرد که اگردنیا بجنبد، اشرف نخواهد جنبید! وبراین ادعای پوچ وواهی خویش اصرار ورزید و در دو مقطع دردرگیری با نیروهای عراقی محافظ اسارتگاه اشرف شماری از ناراضیان خود را به قربانگاه فرستاد و النهایه جهت امتیاز گرفتن از امریکا به منظور خروج ازلیست تروریستی بی آنکه پای حرفش بماند خواهان انتقال به کمپ لیبرتی شد و به قربانیان خود خیانت کرد.
رجوی ها حامی ارتش تروریستی به اصطلاح آزاد سوریه
در حالی رهبران فرقه از ارتش آزاد سوریه حمایت علنی می کنند که سردمداران کشورهای مرتجع منطقه رسما به حمایت مالی و تسلیحاتی تروریست های سوریه پرداختند همسویی این تروریست ها و حامیانشان از آنجا مشخص می گردد که اخیرا تعدادی از مسئولین فرقه طی ملاقاتی با یکی از شاهزادگان عربستانی در لندن از آنان کمک مالی دریافت کردند این شاهزادگان همان کسانی هستند که تمامی نیازهای مالی و لجستیکی تروریست های سوریه را تامین می کنند.
ژست قهرمان – تروریستی مجاهدین
سازمان از این فرصت ایجاد شده استفاده می کند تا با سیاستمداران اسرائیل و مرتجعین عرب دست دوستی بدهد و با حضور درعملیا تهای تروریستی علیه مردم سوریه از حمایتهای همد ستان غربی خود بیشتر برخوردارشود این سابقه مدتهای مدیدی است که فرقه رجوی آنرا درعراق علیه مردم ایران به اجرا گذاشته و همانطور که صدام را دوست و برادر خطاب کرد امروز با تروریستهای سوریه و اسرائیل از در دوستی و برادری و صاحب خانه بیرون می آید.
اخراج از اشرف؛ باخت استراتژی مجاهدین
اکنون فکر و تفکر و ایدئولوژی و استراتژی تروریستی رجوی دقیقا مصداق واقعی آن تئوری شده و مثال آن استخوان سگ و سیکل تغییر و استحاله را طی می کند ابتدا در اشرف از خلع سلاح تا کنون درآب نمک اکنون هم مدتی در لیبرتی و سپس بایستی هر عضو و کادری به سویی رفته و از چنگ رجوی فرار و درفضای آزاد و دنیای آزاد غرق شده و از شر آن دیو ضد بشر خلاصی یابند و خود را از نجاست استراتژی تروریستی رجوی پاک کنند و این قانون تکاملی شکست استراتژی رجوی را رقم زده است.
خارج کردن مجاهدین خلق از فهرست تروریستی، توهّمی جاهلانه
سناتور ویلیامز دربارۀ خارج کردن مجاهدین از فهرست تروریستی معتقد است که « می ارزد به آن ها فرصت دهیم [ تا گذشتۀ خود را جبران کنند ]. » وی در بارۀ تأثیر چنین اقدامی در امنیت ملی استرالیا این پرسش را مطرح می کند که « آیا آن ها تهدیدی برای جامعۀ ما و بقیۀ دنیا هستند؟ » و خود پاسخ می دهد: « خیلی از کشورها آن ها را از فهرست تروریستی خارج کرده اند، یعنی آن ها تهدیدی به شمار نمی روند. »
جشن شادی رجوی ها بر اجساد مردم بی گناه سوریه
رجوی های ملعون که امروز دیگر بدون هیچ حاشایی مزدوری اسرائیل را می کنند، همصدا با اسرائیل و حامیان غربی و عربی تروریست های سوریه، از شکسته شدن آتش بس خوشحال هستند چرا که در تحلیل های ابلهانه آنها که توسط افرادی که از لیبرتی فرار کرده اند افشا شده، آنها منتظر هستند تا دولت بشار اسد سقوط کرده آنگاه تغییراتی در عراق رخ داده و سپس آمریکا آنها را مسلح کند تا به ایران حمله کنند
خروج از لیست تروریستی به نفع رجوی بود یا به ضررش؟
رجوی وقتی درلیست بود با حربه ای بنام جنگ آزادیبخش از تمامی قوانین و ضوابط کلاسیک حقوقی وانسانی فرار وهمه را دور می زد و برای اعمال ضد بشری خود مشروعیت می گرفت. یکی از قربانیان این عملیات های ساختگی و تروریستی رجوی فردی به نام قربانعلی مزرعه کار بود که در قرارگاهی به نام مروارید واقع درشمال شهر جلولای عراق اجرا شد و نهایتا این سوژه مجروح و جان سالم به دربرد و اکنون به خارج کشور فرار کرده است.