آغاز خوش برای اسیران ؛ پایان بد برای رجوی
به هر روی انچه در روز شنبه 20 اذر در جلو درب اسارتگاه رجوی اتفاق افتاد نوید ازادی اسیران فرقه رجوی بود و اینکه سران فرقه باید بدانند تا ابد نمی توانند انسانها را برای ادامه خوش گذرانی های خودشان قربانی کنند و اگر سران فرقه دل به یک عده جنگ طلب و سرویسهای جاسوسی و اسرائیل بسته اند و پشت گرمی؛ باید بگویم که بد جوری اشتباه کردید از اینها برای شما ابی گرم نخواهد شد
مهدی فتحی جدیدترین قربانی افکار فرقه ای رجوی
رجوی ها در کشتن بیماران بدلیل ممانعت آنان از دسترسی به پزشک متخصص و امکانات درمانی مناسب ید طولایی دارند و کم نبودند افرادی که به ادعای خود سازمان در اثر بیماری در اشرف کشته شدند. آیا در آن زمان ارتش عراق مانع از رفتن آنان به بیرون از اشرف شده بود؟ چرا بیماران مبتلا به سرطان و دیگر بیماری های خطرناک را آنقدر در اشرف نگه می داشتند تا بمیرند؟
سیاسستمداران غرب در خطر شستشوی مغزی توسط فرقه رجوی
آن دسته از اعضای پارلمان اروپا و خانه نمایندگان که توسط لابی های مجاهدین خلق شستشوی مغزی شده اند، احتمالاً بدون در نظر گرفتن سوابق افراد با هر آن که نفعی برای آن ها داشته باشد کنار می آیند و نفع مجاهدین برای آن ها همان بس که دشمن دشمن آن هاست. آن ها دلیل می آورند که مجاهدین خلق دیگر مرتکب حرکات تروریستـی نمی شوند. اما آیا اگر واقعاً چنین باشد باید جنابات سابق آن ها علیه شهروندان ایرانی، عراقی و حتی امریکایی را به آن ها بخشید
نمایش تلویزیون مجاهدین و فشار برای به اصطلاح افشای خانواده
چند روز پیش یکی از اعضای در زنجیر را که خانواده اش به ملاقات او رفته بودند برای نمایش به تلویزیون آورده بودند تا حرف های دیکته ای فرقه رجوی را از زبان او به دیگران خرج کنند اما باید توجه شود که این عزیزان گرفتار فرقه ای هستند که تماماً روی نفرات کار کرده اند طوری که نفرات حتی نمی توانند آزادانه صحبت کنند و یا تصمیم بگیرند, اینکار در تمام فرقه ها وجود دارد
موساد و مجاهدین خلق شریکان کمپین کشتار
چه می تواند از این کامل تر باشد که اسرائیل مهارت ساخت بمب و سیستم الکترونیک ردیابی را فراهم کند و مجاهدین هم بازوی داخلی و لجستیکی و عاملان قتل را برای چنیـن برنامه هایی فراهم کنند؟ در نظر داشته باشید که این برنامه ریزی ها دست کم به سال 2007 برمی گردد یعنی هنگامی که نخستین دانشمند هسته ای ایران به قتل رسید. سال گذشته نیز دومین نفر ترور شد.
یادی از مهدی فتحی از قربانیان جدید فرقه رجوی
مهدی خیلی تودار بود یک روز به من گفت که اقامت کشور فرانسه را دارم و با وجودیکه بارها درخواست خروج از اشرف و بازگشت به کشورمورد نظررا دادم همواره تحت برخورد قرارگرفتم وبا درخواستم نه تنها موافقت نشد بلکه حساب پس دادم که فکرخارجه نباید به ذهنم میزد!
رجوی مسئول مستقیم مرگ مهدی فتحی است
بر اساس اطلاعات دریافتی، مرحوم مهدی فتحی از اسرای گرفتار در فرقه رجوی در پادگان اشرف، بر اساس ابتلا به بیماری سرطان، بعد از یکسال درگیری با بیماری جانکاه، دار فانی را وداع گفت. به گفته کسانی که اخیرا توانسته اند از پادگان اشرف فرار کنند رجوی در یکی از نشستهای صوتی خود برای ساکنان اشرف روشن نموده بود که تنها جنازه اشرفیان! از اشرف! خارج خواهد شد.
رهبران فرقه رجوی خارجه نشین و اشرفی های غار نشین
در مکتب رهبری فرقه تا زمانی که در قید حیات هستید فقط بایستی به رهبر فکر کرد ارزشهای دنیای بیرون از خود حرام است. با سرنگون شدن پدر خوانده رهبر فرقه، رجوی در خارجه میخ کوب شد و جرات این را نداشت که با اعضای فریب خورده خود از نزدیک مواجه شود پیامها و قُمپز در کردن هایش را توسط نوار کاست به اعضای خود تزریق می کند. تعداد افرادی که در پادگان اشرف زندگی می کنند اگر آنها را زیر ذره بین بگذاریم کوچکترین آگاهی نسبت به دنیای بیرون از خود ندارند به آنها تلقین شده هر چه هست در همین حصار بسته است.
نقدی بر کتاب”خانواده مجاهدین یا مزدوران ارتجاع”
پس از استقرار تعدادی از خانواده های مجاهدین در پشت درب های بسته پادگان اشرف واقع در عراق که به عشق دیدار عزیزانشان رنج دوری از وطن و فشارهای عصبی را ماه ها است تحمل کرده اند، مجاهدین نیز بیکار ننشسته و در تلاشی شبانه روزی با عکس العمل های هیستریک مانورهای گوناگونی را در مقابله با خانواده ها سازمان دادند که بخشی کوچکی از آن را میشود در این کتاب ملاحظه نمود.
چرا سران فرقه مجاهدین در اوج درماندگی بسر می برند؟
حضور چشمگیر و تحصن 10 ماهه خانواده های محترم اسیران در قلعه رجوی در جلوی درب این اسارتگاه تنها دلیل می باشد. همانطور که می دانید در این مدت 6 تن از اسیران موفق به فرار از اسارتگاه شده اند و سران فرقه در اوج عصبانیت ابتدا سعی کردند قربانیان را وادار به توهین به خانواده هایشان کنند اما این عمل بی شرمانه جواب نداد.
مجاهدین و شروع اوج ذلت و فریب کاری
. اوج این انقلاب زمانی شد که رجوی دید همه مثل خودش غرق مسائل جنسی نیستند و برای اثبات خود دست به مارک زدن کرد و صحنه های جداسازی با نام ماموریت و یا همان وارد شدن تمام نفرات به انقلاب با شعار خنثی سازی شعبه سپاه پاسداران در درون تشکیلات شروع شد. و این بحث برای کسانی که زندانی سیاسی و هوادار بودند خیلی خوب وخوشایند بود. اول نفراتی راکه بعد از سی خرداد دستگیر شده بودند ولی چندان شناخته و یا لو نرفته بوده و سریع آزاد شده بودند رجوی می گفت شما نفوذی هستید
نگاهی به تحصن ده ماهه خانواده ها و تهدید های توخالی سرکرده فرقه رجوی
از یاوه گویی ها وچرند بافی ها وادعای پیامبری این مزدور اجاره ای صدام و روضه خوانی های رذیلانه وداستان سرایی های مسخره وتهوع آور وبی نتیجه این موجود پست فطرت که بگذریم _ چنین پیامی تنها یک نکته مهم درخود دارد وآن چیزی نیست چون تهدید خانواده های متحصن و جداشدگان وافشاگران ومنتقدان این فرقه مذهبی تروریستی