شکست فرقه رجوی و اجرای فرمان مسعود
بعد از 6 مرداد فرقه رجوی که در عراق راه بیرون رفتن از بحران موجود در داخل کمپ که با آن دست به گریبان است را پیدا نکرد. رجوی برای از هم نپاشیدن درون تشکیلات در عراق و در تشکیلات خارجه در شرایط فعلی با ترساندن آنهایی که در قرارگاه جدید عراق هستند و می خواهد جلوی ریزش های موجود را بگیرد به همین خاطر جانشین مسعود در فرانسه فرمان مسعود را که گفته بود اگر یک روز دیدید که شکست می خوریم اول جدا شده ها را قتل عام بکنید اطاعت کرده و چماقداران فرقه رجوی به نمایشگاه ایستگاه مترو راه آهن شهر سرژی پونتواز که در شهر پاریس برگزار شده بود حمله کردند و تعدادی از رفیقان ما و دوستان تلاشگر حقوق بشر در خارجه را مجروح و زخمی کردند
نگاهی به حضور بتول سلطانی در پارلمان اروپا و تصمیم عراق برای جابجایی مجاهدین
… به نظر بنده این جابجایی آغازی است بر پایان فرقه گرایی این فرقه در عراق و در اینجا باید یادآوری کنم که احتمال پذیرش مسالمت آمیز این جابجایی از طرف رجوی کم هست چون بیش از هر کس دیگری مسعود خان می داند که این جابجایی از اشرف که ظرف فرقه گرایی هست بساط اندیشه پوشالی او برچیده خواهد شد…
رجوی و حسرت بدلی از روز دانشجو
رجوی و فرقه اش فکر می کنند مردم ایران هم مانند اسیران فرقه از وسایل ارتباط جمعی محروم بوده و از همه جا بی خبرند و می توان براحتی هر دروغی را مطرح کرد، در حالی که خودش در همین پیام می گوید که حدود 40 درصد مردم ایران ماهواره دارند و برای این دروغ های نجومی تره هم خرد نخواهند کرد. ضمن آن که پر واضح است که فرقه رجوی اخبار رسانه های مختلف خارجی را جمع آوری کرده و تحت عنوان «گزارش ستاد اجتماعی» بیرون می دهد تا با این تاکتیک چنین وانمود کند که در ایران هم نیرو دارد
جمع شدن اشرف گامی مهم درراه مبارزه باتروریسم
پایگاه اشرف نه تنها مرکز فرماندهی تروروتروریسم طی بیش از دودهه اخیرعلیه مردم وکشور ایران بوده است بلکه از سال 2003 به مرکزی جهت آموزش _ سازماندهی_ تجهیز تروربست های بعثی والقائده نیز بشمار می رفته است _ گروه تروریستی رجوی با سرنگونی صدام پدرعقیدتی وپشتیبان اصلی خود راازدست داد و وجود وموقعیت خود دراین کشور را متزلزل وشکننده یافت ولذا بانزدیکی وارتباط تنگاتنگ با عوامل حزب منحله بحث مبارزه ومقابله بادولت منتخب مردم عراق را دردستور کارتشکیلاتی خود قرارداد _ ودراین راستا بعنوان حامی ترور وتروریسم کور درعراق گردید
مسئولیت کشته شدن نفرات اسیر در اشرف به عهده مسعود و مریم رجوی است
انها هیچ ارزشی برای نیرو ها ی در بند خود قائل نیستند و دست به هر اقدام خشونت امیز و تروریستی برای حفظ فرقه خود خواهند زد. البته بهای ان را طبق معمول نیروها ی مستقر دراسارتگاه اشرف خواهند پرداخت باید از خانم مریم قجر عضدانلو و آقای مسعود رجوی شما چندین بار در پیامهایتان گفته اید که ما در عراق به دنیا نیمده ایم که در عراق هم بخواهیم بمانیم
آخرین کارت بازی مسعود رجوی راه انداختن فاجعه انسانی در اسارتگاه اشرف
مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو به هول و ولا افتاده و به دست و دامان آمریکا و اروپا و سازمان های حقوق بشری افتاده اند، اما غافل از آنکه اینبار آنقدر حرکت دولت عراق سنجیده است که حتی دولت آمریکا و سازمان های حقوق بشری هم نتوانستند با آن مخالفت کنند و آمریکا اعلام کرد که اگر دولت عراق میخواهد طرح خود را برای جابجایی ساکن اردوگاه اشرف در عراق را اجرا کند، میبایست طبق موازین قانونی و انسانی عمل کند.
انتقال افراد کمپ اشرف، فروپاشی دارودسته ی رجوی
دولت عراق مصمم است افراد مستقر در قرارگاه اشرف را به مکانی که موقعیت آن هنوز علنی نشده است انتقال دهد. شمارش معکوس برای جابجایی افراد تحت سیطره ی رهبری عقیدتی مجاهدین آغاز شده است. رهبران مجاهدین به خوبی واقف هستند اسارتگاه اشرف دیگر به مثابه ظرف ایدئولوِیک و سیاسی کارکرد و امکانی برای شستشوی ذهنی و فشار سیستماتیک بر کادرهای تشکیلاتی، نخواهد بود.
حضور خانم بتول سلطانی در پارلمان اروپا، یک پیروزی دیگر
در واقع حضور خانم بتول سلطانی در شورای اروپا که خود یکی از بالاترین اعضای شورای رهبری سازمان مجاهدین بوده و افشاگری ایشان در مورد روابط و مناسبات فرقه ای تشکیلاتی مجاهدین وبرداشتن پرده از چهره رهبری این فرقه به خودی خود می تواند برای اعضای پارلمان اروپا ومردم اروپا کمک کار بزرگی برای شناخت بهتر این فرقه مخوف با تشکیلات ضد انسانی باشد.
راه حل واقع بینانه دولت عراق برای انتقال مجاهدین به بغداد یا نقره السلطان
وحشت و سراسیمگی در موضع گیریهای عجولانه رهبری فرقه مجاهدین خلق علیه نخست وزیر عراق نیز دقیقاً نشان دهنده این است که مواضع دولت عراق در این مرحله در مورد انتقال اعضای مجاهدین از محل فعلی کمپ اشرف در نزدیکی شهر خالص به ساختمان هایی در شهر بغداد یا منطقه” نقره السلمان” از تعمق و جدیت بیشتری در مقایسه با انتقال و اخراج یک مرحله ای اعضای فرقه مجاهدین خلق به کشورهای ثالث برخوردار باشد
حقوق بشر در ایدئولوژی فرقه ای رجوی – قسمت سوم
از سال 68 در طی نشست های مستمر که توسط شخص رجوی و بانو مریم در قرارگاه اشرف برقرار شد تمامی ازدواج ها بالاجبار ملغی گردید و زنان می بایست علی رقم میل باطنی همسر خود را سه طلاقه کنند تا مبادا بعد از مدتی پشیمانی، به همسران خود رجوع کنند.در حالی که چنین مناسبات ظالمانه یی در رابطه با خانواده در اشرف حاکم است و رجوی خانواده را کانون فساد می داند و ازدواج را حرام می داند و بر همین اساس سالهاست که هیچ ازدواجی در اشرف انجام نگرفته است و کلیه زنان سازمان بیوه هستند و در عقد رجوی قرار گرفته اند، خانم رجوی در تناقض آشکار مدعی است که در ایران آینده حق متساوی طلاق برای زنان را به رسمیت شناخته می شود.
رجوی و بن بست در برابر قانون
هفته ها و بلکه ماه هاست که فرقه رجوی با جیغ های بنفش بلند و ممتد در دو جبهه شروع به مقابله با دولت عراق نمود. در جبهه اول سعی می کرد با مظلوم نمایی در پیش از ما بهترانِ غربی حمایت آنان را برانگیزد و در جبهه دوم با رویکردی تهاجمی، مستمرا دولت عراق را زیر بمباران تهمت ها و تهدید ها قرار داد تا شاید با برایند محصول این دو جبهه بتواند این بار نیز با شعار «از این ستون به آن ستون فرجه»، فرصتی بدست آورده و برای مدتی کوتاه هم که شده ضربه استراتژیکی فروپاشی اشرف را به تاخیر بیاندازد
اردوگاه نقره السلمان، مقبره تشکیلاتی و ایدئولوژیک فرقه مافیایی رجوی
در صورتیکه اسیران فرقه به اردوگاه نقره السلمان جابجا شوند نقطه پایانی است بر سوء استفاده سران این فرقه مافیایی از اسیران فرقه و همین اسیران در همان اردوگاه یقه سران فرقه را خواهند گرفت که وعده هایی که داده بودید چی شد! اسیران فرقه که هم اکنون در انزوا روزها را سپری میکنند خواهند دید که سران فرقه چه کلاه گشادی در طی این سالیان سر شان گذاشته اند و انچه را تا به حال نمی دانستند خواهند فهمید