ما زادگان مریمیم، با هر مخالف دشمنیم
اگر چه سرکوب مخالفان و بستن دهان معترضین با مشت آهنین به دستور شخص رجوی، روش همیشگی فرقه بوده و تازگی ندارد و اگرچه بسیاری از جدا شدگان واقعیات درون این فرقه را با مستندات خود به خوبی افشا کرده اند، اما فرق اینبار با آنچه در درون فرقه صورت گرفت و آنچه این اقدام را از اقدامات مشابهی که در درون اسارتگاه اشرف انجام شد متمایز می کند در این است که، چماقداران فرقه در روز روشن و در زیر دید و انظار انبوه مردم فرانسوی و در محدوده جغرافیایی کشوری که در قانون آن اعتراض مسالمت آمیز آزاد است، به یک اعتراض و تجمع مسالمت آمیز که کاملا قانونی هم بود یورش بردند
کتک زدن مخالفان از اشرف تا فرانسه وتا هر کجای دنیا
این بی دلیل نیست که این سازمان تا آنجا که دستش میرفت خود را آلوده عملیات تروریستی کرد چرا که خود بنا بر تصمیم خود حکم میراند و آنرا اجرا میکرد. حالا چه کسی این اجازه را به او داده بود بماند اما مهم این بود که طرف مقابل بر ضد رجوی حرف زده و یا از او انتقاد کرده. شما ببینید در سالهای 60 چه اتفاقاتی افتاد و همین برخوردها باعث بسته شدن فضای باز سیاسی شد.
آیا عراق مانع ورود دارو به کمپ اشرف است؟
تعدادی کمتر از ده نفراز این بخت برگشتگان بمرض سرطان مبتلا و نیاز به شیمی درمانی دارند و حدود 120 نفر در ماجراجوئی ورود قانونی نیروهای عراقی به کمپ اشرف دچار نقص عضو شده اند. این خبرها بواقع تکاندهنده است که چرا رهبری فرقه تا این اندازه نسبت به سلامتی و حفظ جان نیروهای خود بی اعتناء و بی تفاوت است و از مریضی انها هم می خواهد بنفع اهداف تروریستی و ادامه سکونت در عراق استفاده نماید.
حقوق دانان مستقل عراقی از کدام حقوق مجاهدین سخن می گویند؟
حقوقدانان باید توضیح بدهند این چه اپوزیسیون مشروعی است که توسط آمریکا خلع سلاح و به عنوان تروریست معرفی می شوند. این چه اپوزیسیون مشروعی است که علیرغم احکامی چون دادگاه اتحادیه اروپا هنوز هیچ کشوری حتی در شرایط خلع سلاح آنها حاضر به پذیرش و دادن پناهندگی به آنها نیست. این چه اپوزیسیون مشروعی است که نه در داخل مردم خود جایگاه و پایگاه دارد و نه حتی در میان سایر جریانات اپوزیسیون به رسمیت شناخته می شود.
این برای اولین بار نیست و احتمالا اخرین بار هم نخواهد بود
این برای اولین بار نیست که من از دست عناصر فرقه رجوی کتک می خورم و خونی مالی می شوم. دقیقا یادم هست که برای اولین بار که در فرقه رجوی کتک خوردم در اسفند ماه 1363 در زندان منصوری ساختمان اطلاعات بود. در زمانی این مسله اتفاق افتاد که مریم قجر عضدانلو به عنوان همردیف مسعود خان توسط خان انتصاب شده بود. در یک همه پرسی که توسط ابراهیم ذاکری انجام شد وبعد از گرفتن گزارش از نفرات که نظرات افراد را می خواستند , تمامی مخالفین و کسانی که معترض بودند را جمع کردند به زندان منصوری و تعدادی را هم به زندان محمد مقدم در ماوت بردند.
آه افراد شکنجه شده در فرقه رجوی نادر رفیعی نژاد را گرفت
دورانی که مخالفت های درون تشکیلاتی در فرقه مخوف رجوی به یک معضل تبدیل شده بود. رجوی برای این که با افراد مخالف برخورد و یا صفر، صفر، کند. کتیبه های خواهران مجاهد را تبدیل به زندان کرد. افراد مخالف را زیر پوشش نفوذی در کتیبه ها جمع آوری کرد. که بوسیله شگنجه گرهای خود با افراد مخالف تسویه حساب کند. یکی از شکنجه گرها همین نادر رفیعی بود.
مجاهدین دست به دامان خوان گارسه
نا کار آمدی لرد های انگلیسی و وکلای فرانسوی برای پیشبرد اهداف شوم رجوی ها در ابقای قرارگاه اشرف، مریم عضدانلو را وادار نمود تا در یک اقدامی جدید دست به دامن وکلای اسپانیایی شود و خوان گارسه را وکیل مدافع ساکنان اشرف در دادگاه اسپانیا معرفی نماید تا با هوچی گری و عوام فریبی چنین وانمود نماید که کماکان در حال پی گیری انتقال افراد اشرف و حفاظت از جان آنها می باشد.
روند افول سازمان مجاهدین خلق
چنانچه کمپ اشرف نماد موجودیت و به اصطلاح ایدئولوژی سازمان است، از دست دادن اشرف به معنای از دست دادن همه چیز برای سران مجاهدین است. به اعضای سازمان همواره گفته شده است که از اشرف در هر شرایطی دفاع کنند. حتی در 28 جولای به هنگام حمله پلیس عراق به اشرف به آن ها دستور داده شد که خود را در مقابل زره پوش ها و خودرو های پلیس عراق بیندازند تا مانع ورود نیروهای عراق به اشرف شود. به آن ها گفته شد که خود را برای حفظ اردوگاه فدا کنند. اکنون پیام رجوی اعضا را در تناقصی تازه رها کرده است
کولاک رجوی ها در ۱۶ آذر
شعار آزادی در دستگاه شما فقط برای فریب دادن دانشجوهاست ولاغیر. آقای رجوی هیچ دروغی نمی تواند برای همیشه از چشم جامعه پنهان بماند. شما هم بهتر از هرکس می دانید که وعده وعیدهای شما فرمالیستی است. در دستگاه ارتجاعی شما آزادی معنی و مفهوم ندارد. سازمانی که ظرفیت ندارد ابتدایی ترین آزادی را به اعضای خودش بدهد چگونه می توان از آن انتظار داشت که آزادی به مردم بدهد.
مهلت دولت عراق تا ۲۴ آذر به رهبران فرقه رجوی و کارشکنی آنها
دولت عراق بعد از سرنگونی صدام و بدست گرفتن حاکمیت عراق بارها به این فرقه اخطار دادند ولی مسعود خان که خودش در محل مناسب قرار گرفته است به اخطارهای دولت عراق گوش نمی دهد. از روز اول دولت مردمی عراق به خاطر نارضیاتی مردم عراق از فرقه رجوی اعلام کرده بود که کشور عراق دیگر به گروههای تروریستی در خاکش اجازه فعالیت نمی دهد. جالب اینجاست که دولت آمریکا هم این گروه را در لیست گروه تروریستی گذاشته است ولی چون دولت عراق نمی خواهد با خشونت رفتار کند از طریق رسانه و ابلاغ به این گروه اعلام کرده.
حقوق بشر در ایدئولوژی فرقه ای رجوی – قسمت اول
دادن شخصیتی کاذب و خارج از جایگاه سیاسی اجتماعی و تشکیلاتی به زنان در مناسبات و در واقع اعلام تبعیض و برتر نمودن آنان بر مردان با این هدف بوده که آنان را بعنوان اهرم قابل کنترل (زنان تشکیلات) برای سرکوب معترضین و دستیابی به اهداف شوم و پلید اش بکار بگیرد. زنانی که به هر دلیل زودتر از دیگران به طلاق اجباری تن دادند بعنوان شاخص های نفر انقلابی!!! (انقلاب طلاق) جزء مسئوولین ایدئولوژیک تشکیلات فرقه شده اند و به همین دلیل توانسته اند از بالاترین امکانات اعم از دفتر کار، خودروی شخصی، امکانات صنفی و تدارکاتی عالی، در اختیار داشتن فردی بعنوان منشی و در واقع کلفت و کنیز و…برخوردار شوند.
مجاهدین مخالفین سیاسی یا تروریست های؟!
… اگر به زعم بیانیه اتحادیه اروپا ساکنین اشرف گروهی هستند که به صرف دلایل و مخالفت های سیاسی به عراق پناهنده شده و باید تحت کنوانسیون های مصرح در بیانیه از آنها حمایت شود، چه دلیلی دارد کشورهایی که عضو همین اتحادیه هستند نه تنها از پذیرفتن این مخالفین سیاسی که ادعا می شود جان شان در خطر است، مضایقه نموده که بعضا دولت هایی اروپائی، این به اصطلاح پناهندگان را از خاک خود رانده و یا مترصد محاکمه و مجازات آنها به جرم اقدامات تروریستی و حداقل خلاف قانون در خاک شان هستند…