مستند اسیر در زنجیر دروغ
مستند ۳ قسمتی اسیر در زنجیر دروغ که براساس اعترافات ابراهیم خدابنده یکی از اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق تهیه شده است از شبکه یک سیما پخش می شود.
نامه یک جدا شده به احمد شهید
فرقه تروریستی رجوی عملا در عصر حاضر و قرون جدید اقدام به برده داری در درون فرقه خود می نماید و کسانی را که با جریانات آنها مخالفت می کنند را به راحتی با عناوین مختلف از جمله خودکشی و یا ایست قلبی و بیماریهای مختلف از بین می برند که بنده خود شاهد بسیاری از جنایات آنها در درون فرقه بوده ام.
تا به کی جان کندن اندر پشت دیوارهای بتونی و سیم خاردارها؟
آقای سید محمدی یکی دیگر از جداشدگان از این فرقه مخوف اظهار داشت شخصأ به پشت سیم خاردارهای اشرف رفته و در یک متری سیاج با چند مسئول و کادر اسیر در فرقه رو در رو صحبت کرده ام و یکی از آنها گفته ما به حد و مرزی رسیده ایم که اگر رجوی گوش ما را بگیرد و همین الان از قرارگاه بیرون کند شهامت خروج و رها کردن خودمان را نداریم
سناریوی جدید رجوی ها برای نابودی افراد لیبرتی – قسمت دوم
آقای مجید قرائتی یکی از اعضای جدا شده که سال ها در اروپا نیز بوده است در این رابطه بیان داشت: من که سالیان در اروپا زندگی کردم می دانم فرقه با چه شیوه ای افراد را حول خودش جمع می کند یک نمونه که خودم شاهد بودم مسئولان تشکیلات در خارج تعدادی ایرانی یا خارجی را وعده می دادند
جلسه ای با شرکت خانواده های سمنانی با حضور افراد بازگشتی
در ادامه بحث آقای ایرج صالحی از حضور و ارتباط بیشتر خانواده ها با انجمن نجات گفتند و اینکه آزادی خودشان مرهون همین حضور پر رنگ خانواده ها بوده است. تعدادی از خانواده ها اساسا هیچ خبری از عزیزانشان طی سه دهه نداشتند و می پرسیدند که بچه هایشان اصلا زنده هستند یا خیر و وقتی مشخصاتی از بچه ها و جگر گوشه هایشان می گرفتند لبخند را در چهره شان می شد دید.
گفتگویی دوستانه با آقای حمید حسنی، مسئول دفتر انجمن استان خوزستان
بنظر من طی این سالها همه حرف ها به رجوی ودارودسته اش زده شده.وضعیت اسفبار فعلی رجوی و فرقه اش گویای سرانجام عاقبت ترورهای گسترده در داخل و فشار، تهدید و کشتن هرگونه عواطف به غیر از او و قطع از زندگی و خانواده است واین جمله را به او میگویم که از سرنوشت صدام پند بگیرد و دست ازسر اعضای درمانده خود بردارد
گفتگویی صمیمانه با برادران ابوالفضل (بهروز) آقایی اصل اسیر در مناسبات رجوی
من با شنیدن نحوه ی مناسبات کثیف در گروه رجوی، نفرت زیادی از او دارم و از خدا میخواهم که اورا هرچه زودتر به سزای عمل خود برساند. حتی معتقدم که خداوند خودش نخواسته که رجوی بمیرد تا ماهیت درونی و واقعی خودش را کاملا نشان دهد. این مسئله موجب شده است که من گمان میکنم که او هرگز درایران محبوبیتی بدست نخواهد آورد و به آخر کارش رسیده است.
خانواده های خوزستانی نسبت به سلامت عزیزان خود در کمپ لیبرتی اظهار نگرانی کردند
با توجه به اهمیت وضرورت حفظ جان عزیزانمان درکمپ لیبرتی ازمجامع حقوق بشری می خواهیم که به سکوت خود دراین رابطه پایان داده وبرای آزادی وانتقال هرچه سریعترآنها به خارج ازعراق اقدام نمایند.این کوچکترین وظیفه جامعه جهانی درقبال اولیه ترین حقوق شهروندی است.
حضور برادران ابوالفضل آقایی اصل در دفتر انجمن نجات تبریز
برادران آقایی اظهار میداشتند که آدم باید هزار بار بمیرد وخود را گرفتار این زندگی کثیف تحت هدایت رجوی قرار ندهد و ما با آگاهی ای که ازتوضیحات شما بدست آوردیم، با قطعه قطعه شدن هزار باره حاضر به قبول این زندگی ننگ آلود دردامن رجوی نبوده و تعجب ما دراینجاست که چگونه این اسرا راههای فرار را بررسی نکرده وخود را رها نمیسازند که مسئول انجمن به مشکلات موجود برسر راه فرارها اشاره کرده وآنها را ازوجود موانع سفت وسخت آگاه ساخت.
سناریوی جدید رجوی ها برای نابودی افراد لیبرتی – قسمت اول
آقای محمد رضا گلی یکی از اعضای جداشده که در سال 90 به خاک میهن بازگشته است اظهار داشت: سازمان در کمپ سانسور محض ایجاد کرده است این نوع خبرها را که باعث آبرو ریزی فرقه است هرگز در لیبرتی انعکاس داده نمی شود و هر خبری که به ضررش باشد و باعث روحیه باختگی اعضاء شود را به داخل کمپ نمی برد به قول فرماندهان فرقه نمی خواهند اعضاء مساله دار شوند.
گزارش نشست خبری و مطبوعاتی با اصحاب رسانه و خبرنگاران مطبوعات و صدا وسیما
آقای علی اکرامی اینگونه پاسخ داد که سازمان از شروع جذب افراد از آنها امضای خون و نفس می گرفت یعنی اینکه من تمام وجود و افکارم را در اختیار رهبر فرقه می گذارم و او اختیار هر کاری را دارد مثلا اگر بگوید خودسوزی کن باید خوسوزی کنم. (امری که در سازمان رخ داد) آقای اکرامی در ادامه بیان داشت سازمان هر گونه وابستگی به خانواده را ضد ارزش و عواطف و احساس را چیزی مغایر در امر مبارزه می دانست
گفتگویی با علی اکرامی، پیرامون نمایشگاه دگردیسی در فرقه رجوی در استان سمنان
من در نمایشگاه های مختلفی در بوشهر، خوزستان، مازندران، قزوین و سمنان شرکت کرده ام. به نظرم این روشنگری ما یک ضربه جدی بر پیکر فرتوت فرقه رجوی است. اگر چه دیگر این فرقه هیچ گونه موجودیت سیاسی و نظامی ندارد و اصولا تهدیدی عینی محسوب نمی شود ولی با این فعالیتها به میزان زیاد توانستیم به قشر جوان جامعه نسبت به ترفندهای این فرقه برای فریب آنها مصونیت ایجاد کنیم.