حمایت خانواده های گلستانی از خانواده های جلوی درب اسارتگاه رجوی
ما خانواده های استان گلستان که تعداد بیشماری از آنها درجلوی درب قرارگاه حضور دارند و تعداد زیادی از آنها نیز آمادگی خود را برای اعزام به آنجا اعلام نموده اند، حمایت قاطع خود را از آن خانواده ها اعلام می داریم و به خانم عبدالهی نیز که به نمایندگی از تمامی خانواده های داغ دیده از فرقه ننگین رجوی خائن در سراسر کشور تلاش خود را برای ملاقات خانواده ها با فرزندان شان در اسارتگاه رجوی خونخوار به انجام می رساند تشکر و قدردانی می نمائیم
در حاشیه همایش انجمن نجات گیلان واقع درشهرستان آستانه اشرفیه – قسمت سوم
آقایان اکبر محبی و محمد باقرکشاورز که خود از نزدیک شاهد روحیات شجاع در مناسبات سازمان بودند و با حوصله تمام برای خانواده متولی جلالی روشنگری کردند و تاکید داشتند که پتانسیل خروج از سازمان را در روحیات شجاع به عینه دیدند ولازم است که خانواده وی با ملاقات حضوری وی را متقاعد کند که لاطائلات سازمان دروغ است و عناصر جداشده از سازمان به راحتی می توانند با امنیت کامل در ایران و یا خارج کشور به دور از سایه شوم تشکیلات سازمان زندگی کنند.
درخواست یاری برای نجات خانم ناهید داداش زاده از چنگال فرقه رجوی
به خوبی واقف هستید سران فرقه ی مجاهدین بیش از بیست سال افراد مستقر در کمپ اشرف را بی آنکه امکان و یا اجازه تماس به آنان با اعضای خانواده هایشان بدهند در محدودیت آزار دهنده و غیر اخلاقی قرار داده اند.لازم است یادآوری کنم، خانم ترابی مادر محترم خانم ناهید داداش زاده طی بیست و شش سال از وضعیت دخترش که در مناسبات مخوف فرقه ی مجاهدین اسیر شده است کمترین اطلاعی ندارد و این امری دردناک و غیر قابل هضم است.
حضور خانواده های آذری مصمم تر از همیشه جلوی اسارتگاه اشرف
خانواده های آذری دفعات قبل کاری کردند که فرقه رجوی دیگر نتوانست بدون موضع گیری باشد. روزهای اول سعی داشت لاپوشانی کند ولی بعد از 15 روز سکوت خود را شکست و شروع به مارک زدن علیه خانواده ها کرد. فکر می کنم اینبار خانواده های این دیار بتوانند چهره دیگری از رهبران فرقه را به جهانیان بشناسانند
در حاشیه همایش انجمن نجات گیلان واقع درشهرستان آستانه اشرفیه – قسمت اول
خانم کبری علیخواه عضو فعال و مرتبط با انجمن نجات گیلان با مشارکت خود درهمایش انجمن نجات درشهرستان آستانه اشرفیه موفق به دیدارجداگانه با محمد باقرکشاورزعضو جدید رها شده ازچنگال رجوی شده است و بلاواسطه و از نزدیک از زبان آقای کشاورز ازآخرین وضعیت تشکیلات فریبنده رجوی و ازاوضاع و احوال برادرش مطلع شده است.
نامه جمعی از خانواده های متحصن جلوی پادگان اشرف
رهبران این سازمان و بخصوص خانم مریم رجوی بعد از قریب چندین سال همکاری نزدیک ومشارکت سیاسی ونظامی با دیکتاتور عراق صدام حسین در سرکوب و کشتار مردم عراق و دیگر احزاب و سازمانهای عراقی که برای آزادی برعلیه یکی از مخوف ترین رژیمهای سفاک و دیکتاتور درمنطقه مبارزه میکردند اکنون بعد از سرنگونی صدام به غرب پناهنده شده تا با سوء استفاده از واژه آزادی ودموکراسی و فریب اذهان عمومی و بخصوص سیاستمداران و پارلمانترها و از جمله شخص شما گذشته سیاه خود ودستان آلوده شان را به فراموشی بسپارند.
شکایت یک بازگشتی از فرقه تروریستی رجوی
آقای جمشید سرایی و احمد سرایی که بهترین دوران جوانی خود را در غار تاریک و سرد قلعه اشرف سپری نمودهاند و هم اکنون بعد از مدتها اسارت و گرفتاری در بند رجوی، به خاک وطن بازگشته و ازدواج نموده و صاحب فرزند شدهاند؛ ازتمامی جوامع حقوق بشری و نیز دولت عراق خواهان رسیدگی به اوضاع برادرشان مهدی که در چنگال رجوی خائن گرفتار میباشد هستند.
ما خانواده ها تمامیت مجاهدین را به چالش طلبیدیم
گفته میشود که حفاظت و کنترل اسارتگاه اشرف به عهده نیروهای عراقی سپرده شده است ولیکن هنوز ما دستان کثیف ومعامله گر نیروهای اشغالگر امریکایی درحمایت از تشکیلات رجوی را به عینه دیدیم و معتقد هستیم که سران سازمان به دلگرمی صرفا حمایت استکبار جهانی و نیروهای امریکایی موجود درپادگان اشرف قادرشدند که برغم تحصن شش ماهه خانواده ها مقابل اسارتگاه اشرف تا محقق شدن مطالبات برحق خود یعنی ملاقات با عزیزان دربند، اجازه ملاقات ندهند
بازگشت خانواده های چشم انتظار گیلانی ازمسافرت به عراق
خانواده ها با لغ بر دو هفته دم درب خروجی اشرف به انتظارنشستند. هرچه درتوان داشتند درحنجره خود متمرکز ومتکاثف کردند واسم عزیز در بند خود را فریاد کردند ولی گویی که فریاد رسی نبود!!. صحنه های مشابه روزانه تکرار شد شاید که دل سنگ و یخ زده سران سازمان به رحم بیاید تا فقط دقایقی ملاقات صورت بگیرد ولی هیهات ، هیهات که سازمان با فرافکنی بی انتها خانواده ها را به اصل نظام منتسب میکرد تا ازاین کانال بتواند اعضای غافل و نگون بخت خود را متقاعد بکند که دم درب، خانواده های شما نیستند بلکه اکیپ وزارت اطلاعات هستند
بیانیه خانواده های آذربایجان غربی نسبت به برخورد دوگانه غرب در برابر مجاهدین
ما اعضای خانواده ها که فرزندان و بستگانمان خود قربانی تروریسم و تحت شرایط بازدارنده و آزار دهنده ی قرار دارند و از امکان تماس با دنیای خارج از اسارتگاه اشرف محـروم هستند، از مقامـات سیاسی دولت های اروپایی و امریکایی مصرانه می خواهیم تا با تحت فشار قرار دادن سران فرقه مجاهدین، امکان و شرایط مطلوب دیدار و تماس خانواده ها را با عزیزانشان در اشرف فراهم سازند.
همایش انجمن نجات گیلان با حضورخانواده های چشم انتظارآستانه اشرفیه – قسمت هشتم
شاید شما بپرسید چه محدودیتهایی اعمال میکردند ببینید تلویزیون نداشتیم اگرهم بود مداربسته بود ومواضع سازمان را صرفا منعکس میکرد. رادیوی فردی نداشتیم و وسلیه ارتباطی مثل تلفن و یا موبایل نداشتیم که خارج ازکانال تعریف شده سازمان کسب خبربکنیم. چه تصویری شما میتوانید داشته باشید ازحداقل امکانات رفاهی وصنفی برخوردار نبودیم. دونفرکه محلی بودیم حق نداشتیم با هم خلوت بکنیم وحتی دلمان بخواهد با هم به زبان مادری مان صحبت بکنیم! نیم ساعت اجازه نداشتیم
در خواست کمک خانواده زاداسماعیلی از صلیب سرخ جهانی
اینجانب هوشنگ زاد اسماعیلی اهل گیلان از شهرستان تالش اسالم پلا ک 28 هستم. فرزندم داوود زاد اسماعیلی فرشمی بمدت 10 سال است که جذب سازمان تروریستی مجاهدین درعراق شده است. فرزندم برای اشتغال به آلمان رفته بود که توسط عوامل سازمان به بهانه دادن شغل مناسب با امکانات بسیار به عراق کشانده میشود که ازآن اطلاع دقیق نداریم.با شروع درگیریها که با تحریک سازمان به وقوع پیوسته است نگران وضعیت و سلامت فرزندم هستم