مظلوم نمایی مریم رجوی بعد از به کشته دادن نیروها به سبک فرقه ای
مریم فرمان آتش را به نیروهای در زنجیر صادر کرده تا جلو ارتش عراق را در وارد شدن به قرارگاه در ضلع شمال و شرق را بگیرند. هنوز ارتش عراق اطراف قبرستان نرسیده بود که مریم به نیروها فرمان حمله با سنگ قلاب وآهن پاره وچماق به نیروهای عراقی را داده و آنها را به نبرد با سلاح سرد در برابر نیروهای عراقی وادار کرده است.
زمینه چینی رهبر فرقه رجوی برای از بین بُردن اعضاء!
آیا رهبری فرقه دلش به حال مردم عراق می سوزد و یا با موضع گیری اش می خواهد زمینه چینی در گیری با سربازهای عراقی را فراهم کند؟ رهبری فرقه این بار می خواهد چند نفر از اسیران در بند را به زیر خاک بفرستد. رهبران فرقه و سران شکنجه گرشان قبل از همه دلشان به حال خودشان بسوزد که بد جوری در عراق لای منگنه مانده اند.
مسئولیت جان انسان های اسیر در قرارگاه اشرف بعهده کیست؟!!
واقعیت این است که مسئولیت مرگ این افراد و آنگونه که سازمان اعلام و مدعی آن است، پیش از هرکس متوجه خود سازمان است. اگر موضوع و صورت مسئله را ورای تنگ نظری های فرقه ای و تشکیلاتی و امنیتی سازمان نگاه و داوری کنیم، هیچ عقل سلیم و انسان نورمالی به صرف شروطی که سازمان مطرح می کند، نمی تواند شاهد مرگ انسان هایی باشد که با کمی عقلانیت و دوراندیشی و حتی لحاظ منافع و سود و زیان های تشکیلاتی و گروهی، می شود از مرگ آنها جلوگیری و ممانعت کرد.
پیام مقابل به مثل رجوی دجال یا دستور مرگ جمعی اعضا در اشرف
واقعیتی که رجوی همیشه از آن فراری است بحث حضور غیر قانونی مجاهدین در عراق است که با دخالت های بی جا در کشور عراق مورد توجه مردم و دولت قرار گرفته است و همان طوری که دولت عراق از تابستان سال قبل خواهان تعیین تکلیف و اخراج آنها می باشد از مسئولین فرقه رجوی خواست که تکلیف و وضعیت خود را روشن نمایند.علاوه بر این حضور خانواده ها در طول 11 ماهه گذشته خود دلیلی است که رجوی برای فرار از بحث ملاقات با خانواده ها به دنبال مسائل دیگری با عراقیان و یا حتی خانواده بر آید.
خودکشی و خودزنی، دستور سرکردگان گروه مجاهدین
خبرگزاری النخیل عراق اعلام کرد، پس از شکست نظریه مسعود رجوی سرکرده گروه مجاهدین برای خروج از بحران محاصره اردوگاه اشرف، سرکردگان این گروه تلاش جدیدی را آغاز کردند که بر اساس آن با شستشوی مغزی افراد، آنان را به خودزنی و خودکشی تشویق می کنند. در این اردوگاه فعالیت جدیدی شروع شده است که به موجب آن افراد مبتلا به بیماری سرطان یا بیماری های دیگر شستشوی مغزی می شوند تا خودسوزی، خودکشی یا خودزنی کنند.
چرا از مرگ احمد رازانی در سایت های فرقه رجوی چیزی نوشته نشده؟
رهبران ناصادق، احمدها نمی خواستند در مناسبات شما بمانند ولی شما به جای اینکه ایشان را مثل جداشده های گروههای دیگر با تشکر از ایشان به کشور خواسته او بفرستید برای ایشان حکم اعدام صادر کرده و همان دم حکم را اجرا می کنید و نام آن را خودکشی می گذارید، از یک نظر شاید گفت حرف شما درست است چون همانطور که مسعود بارها گفته هر که با ما نیست علیه ماست و حکم کسی که علیه ماست مرگ می باشد و آنها با اعلام جدایی و انزجار از فرقه به رهبری مسعود با دست خود، خود را به کشتن می دهند و این با حرف جلادان فرقه درست در می آید
پروژه مغزشویی مجاهدین برای خودسوزی و خودزنی آغاز شد
اطلاعات رسیده از داخل پادگان فرقهای اشرف حاکی است که موضوع اقدام به خودکشی یا خودسوزی جمعی قوت بیشتری گرفته و تصمیم بر این است که افراد سرطانی یا درگیر بیماریهای حاد را به نوعی از بین ببرند. سران فرقه مجاهدین، افرادی را مغزشویی و به اصطلاح توجیه کرده است تا در برابر نیروهای عراقی، با از بین بردن خود به صورت خودسوزی یا خودزنی، مسئولیت این اقدام را متوجه عراقیها سازد و به این وسیله هزینه بینالمللی عراقیها را در این باره افزایش دهد.
سلامت و امنیت ساکنان اشرف جدا در خطر است
این احتمال وجود دارد که فرقه عده ای از اعضای ناراضی را هم سر به نیست کرده و به گردن محدودیت های اعمال شده از جانب عراقی ها بیندازد. به خاطر داریم که فرقه در قبل و بعد از اشغال آمریکا عده ای را از بین برد و سپس مدعی شد که آنان در خلال بمباران ها کشته شده اند که شاهدان عینی بعدا شهادت دادند که این موضوع مطلقا صحت نداشته و اغلب این افراد عمدا توسط فرقه به قتل رسیده بودند.
هشدار در مورد قتلهای انجام شده در فرقه رجوی و موارد مشابه آن در آینده
در سالهای قبل شاهد کشته شدن افرادی در داخل فرقه بودیم که هیچ اطلاعی و یا وابستگی به این گروه تروریست و جنایتکار نداشتند که از آن جمله میتوان به حنیف امامی و حمیدرضا زمانی و امثال آنها اشاره کرد که اینکار فرقه جنایتکار رجوی هم اکنون نیز ادامه دارد و آن ظالمان با کشتن احمد رازانی و مهدی فتحی در داخل فرقه این نقشه شوم خود را عملی میکنند و همانطور که سرکرده این جنایتکاران قبلا نیز اعلام کرده بود در صورتیکه هیچ راهی برای رسیدن به امیال خود پیدا نکند از راههای کشتار جمعی اعضاء خود استفاده خواهند کرد
قتل های درون سازمانی مجاهدین در اشرف
من علی رضا نقاش زاده هستم.اتفاق اخیر واز دست رفتن دوست خوبم احمد رازانی مرا به یاد سلسله قتل هایی که به نام خودکشی توسط سازمان اعلام شدند، می اندازد. این مشاهدات من از اولین روزهای ورود من به فضای سازمان و به عنوان یک کودک در این دنیای مخوف شروع می شود
خاطرات روزگار غریب اسارت در اشرف – قسمت ششم
محمد گفت شنیدی چی شده؟ گفتم نه، گفت یک نفر فرار کرده دارند دنبال او می گردند که پیدایش کنند. نام او هم «حبیب پرندک» است. تا صبح ما دنبال حبیب پرندک گشتیم ولی او را پیدا نکردیم که از طریق بیسیم به فرمانده گشت اطلاع دادند که به محلهای استقرار برگردیم و ماموریت تمام است.این جور مواقع دو حالت بیشتر نداشت یا اینکه فرد فراری مورد نظر را دستگیر کرده بودند و یا اینکه از چنگ آنها در رفته و به خارج از مرز عراق حالا یا ایران و یا کشور دیگری رفته بود.
خاطرات تلخ از فرقه رجوی که هرگز فراموش نمی شود
بلافاصله مسئولین ریختند و اجازه ندادند کسی به آسایشگاه نزدیک شود. علیرضا امام جمعه یکی از فرماندهان مسئولان پاکسازی و انتقال جسد بود جسد و وسایل به خون آغشته شده را از جمله پتو و موکت و….. را بایک خودرو (جیپ) از منطقه منتقل کردند طوری آسایشگاه را پاک کردند که هیچ اثری از خون و….. بجای نماند. هیچ کس نفهمید چه اتفاقی افتاد اما بعداً می گفتند در نشست که مسئول آن شهرزاد اسدی بوده آنقدر به وی فشار اورده بودند که دست به خودکشی زده بود.