کشته شدن مصطفی خسروی از اعضای معترض رجویها در حمله به کمپ لیبرتی
درجریان حمله خمپاره ای روز شنبه مورخه 21/11/91 به کمپ لیبرتی، مصطفی خسروی از اعضای ناراضی فرقه رجوی کشته شد. مسعود رجوی اعتراض مصطفی خسروی را بی پاسخ نگذاشت و ضمن اینکه او را از منصب فرماندهی نیروهای نظامی برکنار نمود، بعنوان یک کارگر ساده در قسمت ترابری سررشته داری (آماد وترابری) تبعید نمود.
مسعود رجوی مسئول کشته شدن اعضای فرقه اش می باشد
اخیرا رجوی مجددا نسبت به جنایات و سابقه تروریستی خود به صورت مضاعف افتخار کرده و به شدت تلاش می نماید تا طرف های دیگر را تا جائی که میتواند تحریک کند. آخر او تنها کسی است که از تهاجم به لیبرتی و کشته شدن افرادش سود میبرد. او نیازمند خون است تا به حیات خفیف خائنانه اش ادامه دهد و همچون زالو به مکیدن خون قربانیان خود مشغول باشد.
راهی بی بازگشت، آلان محمدی قربانی در فرقه رجوی
آلان و تعدادی دیگر از همین بچه ها از سازمان می خواستند که به قول خودش وفا کند و حالا که خانواده هایشان را دیدند از اشرف بروند ولی رجوی می گفت که اشرف دربهای ورودش باز است ولی خروجی در کار نیست من یادم هست که مهوش سپهری به صفت نفر شماره یک مجاهدین بعد از مریم رجوی می گفت که دربهای اشرف به روی همه باز هستند ولی خروجی در کار نیست و حتی می گفت که مگر چشمتان نمی دید که کجا می آیید! اینجا مبارزه و سختی است و همه این را می دانند و ما نقل و نبات اینجا پخش نمی کنیم
قتل ها و مرگهای مشکوک تشکیلاتی در فرقه رجوی – قسمت دوم
شهریار شجاعی از اعضای قدیمی سازمان اهل استان فارس بود او از کادرهای تشکیلاتی و متعهد به رهبری فرقه و در عملیات کرد کشی معروف به مروارید در سال 70-1369 در ارتفاعات مروارید – مرز ایران و عراق در حوالی شهر کلار عراق و قصر شیرین ایران به قتل رسید.در سازمان این قتل در میان اعضای فرقه به گونه ی دیگری جا افتاد و بر اثر شانتاژ و جو سازی رهبری فرقه شهریار شجاعی را به اسطوره ای از شجاعت در جهت سو استفاده از بقیه ی نفرات و تو سری زدن به اعضای موجود در سازمان تبدیل کردند
قتل ها و مرگهای مشکوک تشکیلاتی در فرقه رجوی – قسمت اول
اخیرأ در یکی از سایت های روشنگری مربوط به جداشدگان از فرقه ی تروریستی رجوی ها مطلبی را خواندم. این مطلب از طرف جدا شده ای بنام خانم بتول سلطانی است. نامبرده در این مطلب افشاگرانه در خصوص فوت شده ای بنام معصومه غیبی پور نوشته. او اشاره کرده که معصومه دارای دوفرزند بوده که فرزندانش بلاجبار توسط رجوی به اروپا اعزام و خودش هم برخلاف خواسته اش در قبرستان مردگان اشرف محصور شده
گور دسته جمعی جدید الکشف حاوی اجساد اعضای اعدام شده مجاهدین است
گزارشات شورای استان دیالی حاکی از آن است که یک گور جمعی جدید در قرارگاه سابق مجاهدین خلق (فرقه رجوی)، کمپ اشرف کشف شده است. ریاست شورای استان دیالی آقای طالب محمد حسن تایید نمود که بقایای اجساد پیدا شده در این گور جدید تعدادی جسد که به مرگ طبیعی فوت کرده اند را هم در بر می گیرد ولی برخی از این اجساد مشخصا قبل از دفن اعدام شده اند. این اعدامها احتمالا بخاطر مخالفت افراد با رهبران گروه بوده است.
رجوی تنها مسئول قتل اعضای فرقه خود است
فرقه رجوی اردوگاه لیبرتی را به زندان تشبیه کرده است.”زندان” را البته خوب گفته است. قطعا نیروهای فرقه در هر کجا که باشند در زندانی هستند که رجوی و ایادی مغزشوئی شده اش زندانبانان آن می باشند. همه از شرایط استقرار در اشرف مطلع هستند که افراد مجبور به فرار از آنجا و پناه بردن به نیروهای عراقی بودند. همین روال در لیبرتی هم ادامه دارد. قطعا افراد از زندان فرار نمیکنند تا به زندان بان پناه ببرند.
بهروز رحیمیان قربانی دیگر از فرقه رجوی
جا دارد که فرصت را مغتنم شمرده و هشدار بدهم که امثال بهروزها درکمپ لیبرتی کم نیستند واز دولت عراق و ازآقای مارتین کوبلر نماینده ویژه سازمان ملل میخواهم که بدون توجه به محدودیت اعمال شده ازجانب تشکیلات مافیایی رجوی با تمام توش و توان این افراد مریض ومعلول را به حکم انسانی وحس حقوق بشری حمایت جدی بکنند واگرشده بطوراضطراری به بیمارستانهای بغداد و حتی شده به خارج کشورانتقال و مورد مداوا قرار بگیرند تا مانع از سوء استفاده رجوی از وجود و یا عدم وجود آن نگون بختها بشود.
قابل توجه مجامع حقوق بشری، اوج گرفتن مرگهای داخل لیبرتی
طی مدت کمی از انتقال نفرات به لیبرتی مرگهائی نظر مرگ بردیا امیر مستوفیان، خودسوزی شهرام محسنی و امروز مرگ بهروز رحیمیان که رسما از طرف سایتهای وابسته به این تشکیلات انتشار یافته است.و از طرف دیگر اخباری از داخل کمپ بنا به اظهارات کسانی که جدیدا تشکیلات رجوی را در لیبرتی ترک کرده اند به بیرون درز پیدا کرده است. اوضاع آنجا بشدت بهمریخته است و نشستهای تسویه حساب تشکیلات به شدت جریان دارد.
سران مجاهدین خلق مسئول فوت آقای بهروز رحیمیان در لیبرتی هستند
درسایت های وابسته به فرقه ستیزه جوی مجاهدین خلق امروز صبح اعلام شد که آقای بهروز رحیمیان از اعضای با سابقه مجاهدین درکمپ لیبرتی درگذشته است.بی شک مسئولیت جان تک تک اعضای تحت اسارت در کمپ موقت ترانزیت برعهده سران و رهبران مجاهدین است که همه روزنه ها و راههای ارتباط آنان را با دنیای پیرامونی و اعضای خانواده هایشان بسته اند و امکان انتخاب آزادانه را از افراد در کمپ لیبرتی سلب نموده اند.
خودکشی دردناک حسین بلوجانی در کانادا
یکی از کسانی که او را درکمپ آمریکاییها درعراق دیده بود و درحال حاضر در ونکوور زندگی میکند، میگوید: برای اولین بار حسین را در کمپ JITIF در عراق دیدم. اواخر سال ۲۰۰۷ و تا اوایل سال ۲۰۰۸ بود که پس از آن هرکدام جداگانه اقدام به فرار از کمپ آمریکاییها کردیم و از طریق ترکیه خود را به یونان رساندیم. در جولای سال ۲۰۰۸ بار دیگر او را در آتن دیدم. در شهر آتن پانسیونهایی بود که با پرداخت ۳ دلار، شب را به روز میرساندیم. وضعیت مالی همهمان اسفناک بود
مرگ های مشکوک سریالی در فرقه ی رجوی
این قتل ها تنها گوشه ای از جنایات و اقدامات ضد انسانی رجوی است که کمتر کسی توانسته این واقعیت ها را درک کند و به قول معروف جهان خبردار نشد که دراین سالیان سکونت درعراق براعضای گرفتار درچنگال رجوی چه گذشت.حجت ها و فرشادها و آلان ها و خیلی از کسانی که حتی ما و سایرین ندیدند ونشناختند زندگی و عمر وجوانی شان را از آنها گرفتند ومرگی دلخراش را تجربه کردند تا رجوی به اهداف پلید و ضد انسانی خودش دست پیداکند.