حقایقی درباره جنایات و شکنجه های سران مجاهدین – قسمت سوم
صادق اهل کرمانشاه یا سنندج، عینکی و موهای سرش ریخته بود. اهل سیاست نبود. سازمان و تشکیلات مجاهدین را قبول نداشت. سال 80 در قسمت ورودی او را دیدم. بعدها به عنوان کاندید عضویت شناخته می شد. در قرارگاه 4 ارتش سازماندهی شد پس از رفتن به زمین و پراکندگی به دلیل فشارهای روحی و روانی که از سوی مسئولین زن سازمان بر وی وارد می شد و تهدیدهای مکرر و آزار و اذیت های فرماندهان مرد قرارگاه 4 در هنگام استقرار در سه راه امام ویس ـ نفت خانه و جلولا که خارج از جاده مستقر بودند در داخل سنگر با سلاح کلاش خودکشی کرد
رجوی ها در حسرت شهید دادن در اشرف هستند؟
شرایط گروه مجاهدین در اشرف بگونه ای است که خطر فروپاشی تشکیلات در عراق را بخوبی حس می کنند. آنها می دانند که کمپ لیبرتی(ترانزیت)، اشرف دیگری نیست و این احتمال وجود دارد که مفلوک های گرفتار این فرقه بتوانند راهی برای ارتباط آزادانه با دنیای خارج بیابند و یا به موبایل و رادیو دسترسی پیدا کنند. شرایط ایده آل برای رجوی این است که مناسبات فرقه ای را در لیبرتی سفت و سخت تر نماید تا بتواند جلوی فراری ها و ناراضیان را بگیرد.
۱۹ فروردین روز ننگ رجویها
سرکردگان فرقه تروریستی رجوی یک جابجایی ساده و استقرار نیروهای ارتش عراق را در یکی از ضلعهای پادگان اشرف بهانه قرار داده و با تحریک اعضا و توجیه دروغ، مبنی بر تصرف اشرف و دستگیری کلیه اعضاء آنها را به مصاف سربازان عراقی فرستادند. فرماندهان مزدور رجوی اعضای ساده لوح را با بیان اینکه گلوله های سربازان عراقی پلاستیکی و مشقی است، جلوی نفربرها فرستادند تا با ایجاد دیوار انسانی مانع از استقرار نیروهای ارتشی در مواضع از پیش تعیین شده گردند.
جنایتی دیگر در کارنامه فرقه رجوی
در برنامه تلوزیونی فرقه رجوی خبر فوت بردیا امیر مستوفیان را شنیدم که همیشه شنیدن این اخبار بسیار تلخ و ناراحت کننده است. چرا نمیگویید که او بیماری قلبی داشته ولی اجازه نمیدادیم به پزشک متخصص قلب در بغداد مراجعه کند که مبادا برود و دیگر برنگردد! چرا نمیگویید که این قبیل ایست های قلبی بخاطر فشارهای روحی و روانیست که در فرقه مخوف رجوی بروی نیروها وارد میشود؟! چرا نمیگویید که این نیروها بدلیل در بدر شدن واز بس فکر و خیال در سر دارند دچار مشکلات مختلف روحی و جسمی میشوند
هوچی گری رجوی ها برای کشته های سال گذشته
سران فرقه بعد از به کشتن دادن تعدادی از اعضای سازمان در روز نوزده فروردین سال گذشته اکنون با ترتیب دادن برنامه ای در تلویزیون خود به همین مناسبت سعی دارند باز هم از خون های ریخته شده نهایت سوء استفاده را برده و هر چه بیشتر بر روی جنایت انجام شده که مسئولیت همه اینها بر روی رجوی ها است خاک پاشیده و خودش را مبرا از هر گونه جنایت بداند. سئوال از مریم قجر این است اگر قرار بوده که اعضای فرقه اشرف را ترک کنند پس به کشتن دادن این تعداد از اعضای سازمان برای چه بوده است؟
حقایقی در باره ی جنایات و شکنجه های سران مجاهدین – قسمت اول
مارک تروریسم که بر پیشانی مجاهدین خورده است اعتراف به یک واقعیت است. مجاهدین این گروه خشن همیشه و در همه حال تروریست های واقعی هستند اگر سران مجاهدین سعی دارند به دروغ شعار مبارزه برای آزادی و عدالت بدهند اما ماهیت واقعی آنها چیز دیگری است. گروه مجاهدین در قتل و شکنجه، تهدید و ارعاب، خرابکاری و تفتیش عقاید، نقض حقوق انسانها، تجاوز گستاخانه به حریم خصوصی نفرات با پوش ایدئولوژی نقش مستقیم دارند.
گزارش سفر به کمپ اشرف
عده ای از حاضران در مقابل کمپ نام فرزندانشان را که در کمپ ساکن هستند در دست دارند. در چند متری یکی از دربهای اصلی کمپ، ایست بازرسی ارتش عراق قرار دارد و آنان بدون مجوز از دفتر نخست وزیری به کسی اجازه عبور از این ایست بازرسی را نمی دهند. وقتی که کاروان ما به درب نزدیک شد، دهها خانواده با شعارهای”مرگ بر مسعود رجوی” و”ما خواهان ملاقات با فرزندانمان هستیم” به طرف ما آمدند.
فرقه رجوی در پی ایجاد درگیری دیگری، قبل از نقل مکان از اشرف می باشد
به قرار اطلاعات رسیده از منابع مختلف از جمله داخل پادگان اشرف در عراق، سران سازمان مجاهدین خلق در تلاش هستند تا قبل از اینکه از پادگان فرقه ای اشرف به جای دیگری منتقل شوند، درگیری دیگری با نیروهای عراقی بوجود بیاورند تا در این میان افراد منتقد و مخالف خود را مانند موارد مشابه در گذشته سربه نیست کرده و به اصطلاح هم از شر آنان خلاص شوند و هم از خون آنان بهره برداری کنند
رجوی از خون من و امثال من استفاده می کند تا جان خودش را حفظ کند
من نفری بودم که قبل از 19 فروردین برای مسئولین نوشته بودم که مایل نیستم در این سازمان بمانم و کشته بشوم ولی آنها با بی رحمی تمام این حرفهایم را نادیده گرفتند و در 19 فروردین من را طوری سازماندهی کردند که در جلوی صف قرار بگیرم و من در آن درگیری از دو ناحیه یعنی از شکم و زانو مورد اصابت گلوله قرار گرفتم و در آن درگیری اکثر نفراتی که مجروح یا کشته شدند از کادرهای رده پایین بودند.
ساکنان اشرف کماکان در معرض تهدید فرقه ای
حکومت عراق برای پاک کردن نهایی خاک عراق از حضور اشغالگران کمر همت بسته است اما نگرانی ها درباره سرنوشت ساکنان اشرف به سادگی پایان نمی گیرد. در مقاله خانم اسلاوین آمده است که در حالی که سازمان عفو بین الملل درباره خطر نقض حقوق بشر توسط دولت عراق علیه ساکنان اشرف ابراز نگرانی کرده است اما یک مقام ارشد دولت امریکا در پاسخ، گفته است که عفو بین الملل باید در عوض نگرانی مجاهدین خلق را مجاب کند که به طرح دولت عراق متعهد شوند و افراد را تشویق به مرگ } شهادت و خودسوزی { نکند.
جوامع بین المللی و دولت عراق مانع از خونریزی دوباره در کمپ اشرف شوند
بخوبی میتوان حدس زد که بازار صحبتهای هیجانی و پخش فیلم های اکشن سینمایی که یکی مثل رامبو تک و تنها یک کشوری را آزاد میکنه برای تحریک نیروها بسیار داغ است! تعریف کردن خاطرات سال 60 و خانه های تیمی و میلیشیا و درگیریهای خیابانی و زد و خوردهایی که 100 تا یکی هم راست و واقعیت نداره از طرف قدیمیترها برای جوانتر ها که حسابی آنها را آماده بی مهابا شهید شدن کنند.
رجوی: حتی اگر همه ساکنان اشرف هم بمیرند از عراق نمیرویم
خبرهای رسیده از پادگان مجاهدین حاکی است سرکرده مجاهدین بر خلاف رویه ظاهری قبول خروج از عراق، به سرپلهای ارتباطی خود در پادگان اشرف اطلاع داده برای ماندن در عراق باید آماده انجام هر دستوری باشند و در این راه حتی اگر تمام ساکنان پادگان اشرف کشته شوند هیچ اهمیتی ندارد.سرکرده باند تروریستی مجاهدین همچنین دستور داده تا همه نفرات پادگان اشرف، توجیهات لازم برای درگیر شدن و خلع سلاح کردن نیروهای عراقی را دریافت کنند