جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
خلع سلاح نیروهای عراقی، آخرین دستور رجوی 21 آذر 1390

خلع سلاح نیروهای عراقی، آخرین دستور رجوی

رجوی در نشستهای جمعی اخیر اعلام کرد که به هیچ وجه خواهان خروج ازاشرف نمی باشد. او خطاب به ساکنان اشرف گفت:”حتی اگرشده همه شما هم کشته شوید نباید اشرف را ترک کنیم”. او همچنین دستور داد تا همه نفرات آموزشهای لازم برای درگیر شدن و خلع سلاح کردن نیروهای عراقی را ببینند و از فرماندهان اشرف خواست تا خاکریزها و استحکامات اطراف قرارگاهها را به لحاظ کمی و کیفی تقویت کنند و نیز تا میتوانند سلاحها و تجهیزات لازم را برای درگیر شدن با ارتش عراق بسازند.

پیام مریم رجوی به زنان مستقر در اشرف: ترک اشرف هرگز، شهید شوید! 17 آذر 1390

پیام مریم رجوی به زنان مستقر در اشرف: ترک اشرف هرگز، شهید شوید!

مریم رجوی به نیروهای خود خصوصا به زنان دستور داده است که تحت هیچ شرایطی اشرف را ترک نکنند و آماده شهادت باشند! موضوعی که پیش بینی آن کار سختی نبود! نکند از این میترسی که با خارج شدن این نیروها از زیر چتر تشکیلاتی فرقه ات، دیگر امکان جمع و جور کردنشان را نداشته باشی و سرت بی کلاه بماند؟ یا اینکه شاید این ترس تمام وجود کثیفت را فرا گرفته است که با خارج شدن نیروها بخصوص زنان، تمام گندکاریهای سالیان سال در این اردوگاه جهنمی بیشتر و بیشتر بر ملا شود؟

آقا سید! اقدام جنایتکارانه از طرف چه کسی و در کجا؟ 09 آذر 1390

آقا سید! اقدام جنایتکارانه از طرف چه کسی و در کجا؟

جناب سیدالمحدثین، من خود یکی از صدها شاهد زندۀ جنایتهای شما هستم که نه تنها خود قربانی اعمال ضدانسانی رهبری شما، بلکه شاهد جنایتهایی که به فرمان شما و کسانی چون شما و رهبر شما در بخشهایی از عراق صورت گرفته است بوده ام. پیش از این آقای محمد رزاقی به نمونه ای اشاره کرده بود که در آن شخص شما (یا مسعود رجوی) در یک نشست عمومی گفته اید: «روحانی و متین دفتری از اعضاء شورا گفته اند همه این زندانیان را بکشید، اگر در اروپا برای سازمان به خاطر این مسئله مشکلی پیش بیایید ما خودمان حل و فصل می کنیم!»

اعدام نیروهای ناراضی به دستور سرکرده مجاهدین 08 آذر 1390

اعدام نیروهای ناراضی به دستور سرکرده مجاهدین

اخیراً چند تن از عناصر بازگشتی از گروه تروریستی مجاهدین اعتراف کردند که رهبری فرقه (مریم رجوی) با صدور دستوری مبنی بر اعدام نیروهای ناراضی و معترض نسبت به فرامین رهبری سازمان که سعی بر خروج از سازمان دارند، میزان جنایات فرقه خود را به اوج رسانده است.سرکرده گروه این گونه برخوردهای غیرانسانی با افراد تشکیلات را واجب می داند.

مریم قجر از اوور پاریس فرمان درگیری اعضاء اسیر با ارتش عراق را صادر کرده! 07 آذر 1390

مریم قجر از اوور پاریس فرمان درگیری اعضاء اسیر با ارتش عراق را صادر کرده!

مریم قجر به سران فرقه که کنترل اعضاء اسیر در اردوگاه اشرف را دارند در پیامش گفته باید اعضاء اسیر را برای یک درگیری جدید توجیه و آماده کنند مریم فجر به سران فرقه گفته که به اعضاء اسیر گفته شود که تسلیم هرگز!سران فرقه مافیایی رجوی برای توجیه فاجعه پیش روکه طرح آن در اوور پاریس و به دستور مستقیم مریم قجر صادر شده دست به توجیه احمقانه و البته شیادانه زده اند و از هم اکنون به اسیران در چنگال خود و همچنین به جیره خواران اروپایی و ایرانی خود اینطور القاء می کنند که گویا تن دادن به جابجایی در عراق و اجازه دادن به دولت عراق برای بستن اردوگاه عراق جدید یعنی تسلیم شدن در برابر رژیم ایران!

پیام مریم قجر برای ایجاد یک فاجعه انسانی 01 آذر 1390

پیام مریم قجر برای ایجاد یک فاجعه انسانی

با توجه به اینکه زنان اطلاعات بسیار سری در مورد رجوی دارند که بخشی از آن توسط خانم بتول سلطانی افشا شد، رجوی ها با ویژه کردن زنان قصد دارند آنها را بصورت جمعی به کشتن داده یا مجبور به خودکشی نمایند. این امر مشابه سناریو خودسوزی هایی است که برخی از اعضای سازمان در هنگام دستگیری مریم قجر تحریک به انجام آن شدند و موجی از انزجار بین المللی نسبت به رجوی ها را برانگیخت.

مجاهدین برای یک ماجراجوئی جدید و بکشتن دادن ساکنین اشرف آماده می شود؟ 12 آبان 1390

مجاهدین برای یک ماجراجوئی جدید و بکشتن دادن ساکنین اشرف آماده می شود؟

این فرقه بارها در مقابل خواست های قانونی دولت عراق مبنی بر تخلیه بخشی از خاک عراق بنام اشرف که مجاهدین از زمان صدام به اشغال خود در آورده اند مقاومت نموده و دست به ماجراجوئی زده و هر بار تعدادی از ساکنین اشرف را به دام مرگ فرستاه و با جنجال و عوامفریبی و انداختن تقصیر به گردن دولت عراق چند مدتی برای خود وقت خریده و هر بار خروج از عراق و ترک کمپ اشرف را به عقب انداخته است.

از پیام مریم قجر بوی مرگ و خون می اید! 11 آبان 1390

از پیام مریم قجر بوی مرگ و خون می اید!

خانم مریم قجر خود به همراه همپالگی هایشان در اوور پاریس و در جای امن زندگی اشرافی خود را دارند برای اعضاء اسیر تصمیم گیری می کنند و می خواهند با ایجاد درگیری بین اعضاء اسیر و ارتش عراق مستقر در کمپ اشرف و خون و خونریزی راه بیفتد و ایشان برای خودشان خوراک تبلیغاتی درست کنند و از قبل ان بتوانند برجنایتهای خود سر پوش بگذارند.

خاطرات قادر رحمانی عضو سابق مجاهدین – قسمت سیزدهم 19 شهریور 1390

خاطرات قادر رحمانی عضو سابق مجاهدین – قسمت سیزدهم

در یک مقطع مسئولین سازمان تصمیم عجیبی گرفتند این مبارزین اعم از زن و مرد که به ظاهر در تمامی بحث ها با هم اشتراک داشتند اما اینبار باید بکارگیری کلمات برای برادران و خواهران مجاهد فرق کند!! برادران = نرینه وحشی و خواهران = مادینه!!. واقعاً این بحث های بی معنا و مضحک به زعم رهبر عقیدتی منسجم و علمی بودند و اما باید اعتراف کرد رجوی خود نمونه عینی یک نرینه ی وحشی تمام عیار بود و نه نفرات فریب خورده و مورد ستم واقع شده.

بان کی مون و حل مسئله اشرف 01 مرداد 1390

بان کی مون و حل مسئله اشرف

آقای بان کی مون نمیداند که در مرحله اول گره مشکل اردوگاه اشرف نه به دست کشورهای عضو سازمان ملل کور شده است و نه با تلاش آنها باز خواهد شد. چنانچه ایشان اطلاعات موثقی در مورد فرقه مجاهدین داشت و میدانست که عامل بوجود آورنده و ادامه دهنده تمامی این مشکلات رهبران مجاهدین هستند حتماٌ بجای درخواست از کشورها، یک دستور فوری به سران فرقه ایدیولوژیک مجاهدین که خود را مستقل از جامعه جهانی و مقید به هیچ قانونمندی جهان و سازمان مللش نمیدانند صادر مینمود.

چرا سران مجاهدین اعضا را رها نمی کنند؟ 22 خرداد 1390

چرا سران مجاهدین اعضا را رها نمی کنند؟

با گذشت بیش از هشت سال از سرنگونی دیکتاتور عراق، صدام حسین، سران سازمان مجاهدین خلق کماکان اصرار بر حضور در اشرف دارند و اعضا را با زور و فشار در این قرارگاه نگه می دارند. آن ها با ساکنان قرارگاه اشرف همچون گروگانانی برخورد می کنند که اجازه ندارند با خانواده های متحصن خود در مقابل درب اشرف هرگونه تماس و دیداری داشته باشند چه رسد به خانواده هایی که در آن سوی مرز عراق در ایران چشم انتظار فرزندانشان هستند.

مصاحبه با غلامرضا نوربخش ازاعضای جدا شده در رابطه با قربانیان ۱۹ فروردین 11 خرداد 1390

مصاحبه با غلامرضا نوربخش ازاعضای جدا شده در رابطه با قربانیان ۱۹ فروردین

آقای غلامرضا نوربخش ازاعضای بازگشتی فرقه رجوی در یک مصاحبه با انجمن نجات شاخه خوزستان شرکت نمود. وی گفت: رجوی و دیگرمسئولین فرقه رجوی علیرغم اینکه درطی این 8 سال فرصت کافی برای انتقال اعضای تحت اسارت در پادگان اشرف را داشتند ولی به دلیل اینکه در نظر دارند که از خون این اعضا استفاده تبلیغاتی کنند هیچگونه اقدامی انجام ندادند و با تحریک این اعضا آنها را قربانی کردند.

blank
blank
blank