تلکس
فرافکنی شاخص پیام ۸ آذر رجوی
گیریم که همه این عوامل جهانی دست به دست هم داده و حتی به تغییرات مورد نظر آقای رجوی هم منجر شوند، در این صورت تازه مشکل آقای رجوی با عنصر داخلی شروع می شود. اینکه در چنین فرضی این عنصر داخلی چه استقبالی از آقای رجوی خواهد داشت. کافی است ایشان نظری اجمالی به پل های شکسته پشت سر خود داشته باشند…مضحک ترین بخش پیام رجوی جایی است که ایشان برای فرار از توضیحات و پاسخ گویی به سوال اساسی و پیش روی قریب به سه دهه به هوادارانش روی به شاعرانگی می آورد و از زبان آلخو ویدال کوادراس، نایبرئیس پارلمان اروپا به وصف قرارگاه اشرف می پردازد…
رجوی قهرمان همانجا که هستی بمان
غرض من از این نامه این است که بگویم شما یک وقت مثل ما که گول شعارهای شما را خوردیم و الان اینجا گیر افتادیم ؛ گول این شعارهای ما را نخورید و فکر نکنید که رسیده وقت دیدار و به اشرف بیایید، نه الان برای دیدار اصلا وقت مناسبی نیست. بگذار دشمن بگوید شما در سوراخ موش هستید عیب ندارد ما اشرفی ها هم میگوییم” شیر همیشه بیدار سوراخ موشت را نگهدار” یا میگوییم رجوی قهرمان تو سوراخ موشت بمان” که با این شعارها توطئه دشمن را خنثی کنیم. برادر مسعود وضع ما در اشرف اصلا تعریفی ندارد خوب شد شما و خواهر مریم و بقیه فرماندهان به موقع فرار کردید وگرنه الان مثل ما فعالیتتان در عراق ممنوع شده بود ؛ گرچه فعالیت شما فقط هر از گاهی اطلاعیه دادن است
میم مثل مرتجع، میم مانند مزدور و میم عین مهدی سامع
تنها کافی است که عکس کاخ سفید را از جلوی پنجره تان بردارید که هم هوای تازه و هم نور آفتاب به مغزتان بخورد و متوجه شوید که در پاریس هستید ولی نه دانته هستید و نه ناپلئون بناپارت، بلکه یک نفر از خیل هزاران تبعیدی ایرانی که بدلیل تحلیل های آب گوشتی شما و رفقای چریک قدائی تان و اربابتان رجوی، هزاران جوان را در یک جنگ نا برابر و محکوم به شکست وارد کردید.و خودتان زود تر از بقیه اعضا خانه تیمی تان به غرب پناهنده شدید.
از این ستون به آن ستون هم فرجی نیست
اکثرکسانی را که سازمان آنان را حامی سیاسی خود می داند فقط به خواهش مجاهدین با آنان عکس یادگاری گرفته اند و روحشان هم از مطالبی که زیر عکس زده می شود، آگاه نیست…متاسفانه علیرغم تذکرات پلیس و واکنش مردم، آنان همچنان به سوء استفاده از احساسات مردمی در کوچه و خیابان با نام” کمک به خانواده های ایرانی و پناهندگان، فعالین حقوق بشرو زندانیان سیاسی” می پردازند. در این رابطه شکایات بسیاری از مردم موجود می باشد که پلیس محلی از آن باخبر می باشد.
اوورسور واز: خطر بالقوه
متدلوژی سازمان مجاهدین خلق همواره بر مبنای اصول فرقه گرایی بوده است و به کار بستن شیوه های اداره کردن فرقه ها امکان پذیر نیست مگر با منزوی کردن اعضای فرقه در محیطی بسته چنانچه مشهورترین فرق در سراسر دنیا همیشه دارای پناهگاهی محصور همانند قلعه بودند که قلعه ی الموت…مجاهدین فرقه ای کمونیستی است که داعیه ی اسلام دارد و دم از سکولاریسم می زند. حال سازمان می خواهد این ملغمه ی ایدئولوژی را به خورد اعضا بدهد، آن ها را از محیط بورژوازی دور کرده اما آرمان خواهی را جایگزین آن نکرده است چرا که اساساً متدلوژی سازمان مغایر آرمان خواهی است. نتیجه آن که تنها راه حفظ اعضا در محیط فرقه، شستشوی مغزی آنهاست
تاکید نمایندگان پارلمان عراق بر ضرورت اخراج مجاهدین
عبدالهادی الحسانی،نماینده پارلمان عراق گفت: گروه تروریستی مجاهدین همچنان در فهرست تروریستی بین المللی قرار دارد و حضور این گروه در عراق مغایر با قانون اساسی این کشور است. وی با بیان این که عراق به حضور هیچ سازمان مسلحی در خاک خود نیاز ندارد، افزود: حضور گروه تروریستی مجاهدین در عراق غیر قانونی است.
عراق سرنوشت مجاهدین را بدست می گیرد
روزنامه فیگاروی گزارش مفصلی را به مجاهدین خلق ایران اختصاص داده است. ژرژ مال برونو فرستاده ویژه این نشریه در تهران توضیح می دهد که با آغاز سال جدید مسیحی آمریکا مسئولیت حفاظت از قرارگاه اشرف در عراق را که محل استقرار مجاهدین است به دولت عراق واگذار می کند. مالبرونو که در تهران با چند تن از مجاهدین پشیمان شده سابق تماس گرفته است از قول آنها شرح می دهد که سه هزار و سیصد مجاهدی که در اردوگاه اشرف در عراق زندگی میکنند، اینک سالهاست که بوسیله ارتش آمریکا خلع سلاح شده اند و از آنجا که هیچ کشوری به آنها پناه نمی دهد تا امروز عملاً وقت کشی می کنند تا روزی سرنوشتشان روشن شود.
باید مسعود را همانند صدام از مخفی گاه بیرون کشید
سرکرده جنایتکارفرقه و جلادان او باید بدانند که اینجا آخر خط بیش از دودهه خیانت وجنایت و بمب گزاری و حمله نظامی وعملیات ترورستی است _ آنها به عبث فکرمی کردند با بعهده گرفتن نقش جاسوسی برای اسرائیل وامریکا خواهند توانست برای خود اربابانی تازه بعد ازصدام پیداکنند_ همانگونه که دیدیم شما حقیرتروکوچکتراز آن هستید که درهرمعادله ای بحساب آئید واین اربابان جدید نیز پس از بهره برداری از شما همانند یک دستمال چرک شمارا بدور انداختند _ واین است سرانجام خیانت وپلشتی و پشت کردن به مردم و دست انداختن درگردن دشمنان ایران.
اثرات جا خالی دادن بوش و خوردن لنگ کفش به رجوی
اخطار دولت عراق بعد از آن همه تلاش مجاهدین در التماس به نمایندگان غربی، به وضوح سوختن سیاسی مجاهدین در نزد آمریکائی ها دارد. بنظر می آید اسرائیلی ها چاره ای ندارند که سرنوشت مجاهدین را بپذیرند و با انتقال آنها به خارج از عراق موافقت کنند. باید به رجوی گفت بهتر بود از ابتدا بجای جنایت در عراق، و تباه کردن صدها جوان ایرانی تبار را قبل از اینکه صددر صد سرسپرده بیگانگان شوند را از عراق خارج می کرد و به بازسازی سیاسی خود در راستای مردم ایران دست می زد.
مهمانان ناخوانده
اعتراض سازمان مجاهدین اما در قالب اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت،به سخنان موفق الربیعی مشاور امنیتی دولت عراق، گویا تکرارِ کمیکِ تاریخِ تراژیکِ این سازمان است. در میان سازمان های سیاسی در تاریخ ایران معاصر کمتر نیرویی می توان یافت که به اندازه سازمان مجاهدین دچار اشتباهات مهلک سیاسی و نظامی و حتی فرهنگی شده باشد. اشتباهاتی که حاصل آن به کشتن دادن هزاران جوان مجاهد، تبدیل رهبری بسته اما جمعی در سازمان به رهبری فردی مسعود رجوی و سرانجام بن بست سیاسی و تشکیلاتی کنونی مجاهدین است.
مجاهدین به جایی که جان آنها در خطر باشد مسترد نمی شوند
به گفته سخنگوی کاخ سفید در آمریکا، دولت عراق کتبا به آمریکا اطمینان داده است که اعضای سازمان مجاهدین خلق را به کشوری که جان آنها در خطر باشد، مسترد نخواهد کرد. دولت عراق روز یکشنبه در آستانه سفر این هفته نوری المالکی به تهران، اعلام کرد که از اعضای مجاهدین خلق، مستقر در اردوگاه اشرف خواسته است تا این محل را ترک کنند و به ایران یا کشور ثالثی بروند.
مجاهدین خاک عراق را ترک کنند
هادی العامری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در بغداد گفت که مجلس نمایندگان عراق چند ماه قبل، مصوبه خروج اعضای گروه مجاهدین از عراق را صادر کرد زیرا حضور مجاهدین در عراق با قانون اساسی این کشور در تعارض است چرا که این گروه، تروریستی است. وی ادامه داد: در قانون اساسی تصریح شده که حضور و فعالیت سازمان های معارض با کشورهای همسایه، در خاک عراق ممنوع است.