تلکس
حمایت از رجوی یا مبارزه با تروریسم
به راستی زلر و همه ی کسانی که به چنین اقداماتی دست می زنند چه اهدافی در سردارند، آیا می خواهند با این رفتار دوگانه هم افکار عمومی دنیا را فریب دهند و خود را حامیان حقوق بشر نشان دهند و هم با حمایت از کسانی که سابقه ی مزدوری هایشان برای همه روشن است به اهداف ضد انسانی و پشت پرده ی خود دست یابند؟!
جنگ نه، صلح آری
در صحنه سیاست ایران نیز مردم و تمامی روشنفکران و سیاستمداران در داخل کشور وهمچنین در میان اپوزیسیون رژیم جمهوری اسلامی با گزینه جنگ مخالف هستند و در این شرایط تنها مزدوران صدام حسین و مزدوران فعلی دلالان و فروشندگان سلاح یعنی سازمان مجاهدین هستند که آتش بیار جنگ هستند و هر گونه مخالفت با جنگ و خشونت را نیز مزدوری و امداد رسانی به رژیم جمهوری اسلامی تبلیغ می کند.
رویکرد مزورانه مجاهدین پس از ۱۱سپتامبر
به هر روی، عملیات تروریستی ۱۱سپتامبر اگر چه با سکوت مجاهدین و فقدان موضع گیری آنها در بیرون سازمان نشان از همسویی و وحدت استراتژیک مجاهدین و القاعده میداد،اما مجاهدین با در نظر گرفتن شرایط تازه جهانی دریافتند که باید برای دفع جریان رسانه ای و جهانی علیه تروریسم راهکارهای تازه ای را تجربه کنند.
آیا دیگر مسعود رجوی به درد سازمان میخورد؟
از: اصغر فرزین- انجمن نجات بوشهر اگر بخواهم علت نبود رجوی را در صحنه سیاسی سازمان بررسی کنم ابتدا بایستی به سابقه این فرد و خرابکاری وی اشاره کنم که در زیر مختصراً می آورم.1. زندانی زمان شاه. دست داشتن سازمان او در ترور سرهنگ هاوکینز و دیگران 2. داشتن ایدئولوژی به اصطلاح ضد امپریالیستی […]
حمایت از رجوی یا مبارزه با تروریسم ؟!
تروریست به فرد یا گروهی اطلاق می شود که موجبات اغتشاش ، تشنج و ناامنی را در جامعه فراهم آورده و به همین دلیل انزجار عمومی را نسبت به خود برانگیخته است. بنابراین کشورها و ملت ها تلاش می کنند تا با قرار دادن یک مرزبندی مشخص با گروه های تروریستی از یک سو مشی […]
رویکرد مزورانه مجاهدین پس از ۱۱سپتامبر
ایرناحادثه ۱۱سپتامبر و حوادث بعد از آن که سبب اعلام مبارزه با تروریزم جهانی شد ، فشارهای زیادی را به گروه تروریستی مجاهدین وارد ساخت تا آنجا که آنها را وادار به تغییر در رفتارها و تاکتیک های تروریستی خود کرد. خبرنامه نجات، نشریه خبررسانی توابین و نادمین گروه مجاهدین در جدید ترین شماره […]
چرا فرقه رجوی از سوی نومحافظه کاران و اسرائیلی ها حمایت می شوند
یک دیپلمات وزارت خارجه ی امریکا که به تازگی از کردستان عراق بازگشته است افشا کرد که” اسرائیلی ها در همه جای کردستان هستند”. برخی از آن ها به دلایل تجاری آن جا هستند. اما شماری از آن ها مشغول حمایت پ ک ک پژاک و مجاهدین خلق هستند. این حمایت اسرائیلی که با یک تکان سر و چشم از سوی نومحافظه کاران در واشنگتن انجام می گیرد، روابط ترکیه را هم با اورشلیم و هم با واشنگتن تیره کرده است.
نامه سر گشاده انجمن ایران سبز به رئیس مرکز حقوق قربانیان
به رغم وضعیت حاکم بر ایران و خوش خدمتیهای وطن فروشانه این گروه در صحنه سیاسی کوچترین طرف حساب بر شمرده نمی شوند و در بین مردم ایران هیچ گونه جایگاهی ندارند و در صحنه سیاسی حتی با یک گروه سیاسی مورد تائید ایرانیان قادر به همکاری سیاسی نیستند و آنها را فقط بخاطر ندادن مشروعیت به این فرقه تروریستی به هزاران انگ آلوده می کنند.
مَردم! خودتان قضاوت کنید
و فکر نمی کنم که در این دو ستون، چیز های خیلی نابابی به لحاظ پرنسیب های سیاسی، نوشته باشم. هدفم هم بیشتر در نوشته های این دو ستون، عادت دادن ذهن مخاطبانم به حرکت، و به نگاه از زوایای ناپیدا به یک پدیده ی ظاهراً پیدا بود. نوعی به قول سهراب سپهری، چشم را شستن و جور دیگر دیدن.
چرا برسمیت شناخته نشدیم
اخیراً رجوی در پیام سمبلیک و تکراری خود در 7 آبان مجدداً تأکید می کند در صورتیکه آمریکا او را برسمیت بشناسد در مدت کمی رژیم را سرنگون می کند. البته تناقض بارز و روشن حرف های رجوی در دو سطر در پیام او مشهود است، او بلافاصله می گوید تحریم و حمله آمریکا باید رژیم را ضعیف و از پا درآورد تا مجاهدین بتوانند به کمک مردم ایران رژیم را ساقط کنند!
اظهارات طارق الهاشمی در طرفداری از مجاهدین
البته چنین اظهاراتی از طرف طارق الهاشمی در طرفداری از مجاهدین خلق زیاد هم دور از انتظار نیست. تنشهای اخیر وی با نوری المالکی در مخالفت با اجرای حکم اعدام سه تن از افسران صدام به نام های حسن المجید، سلطان هاشم التایی و حسین رشید التکریتی، که به جرم قتل عام هزاران کرد عراقی در واقعه انفال در سال 1988 به اعدام محکوم شده اند باعث بروز اختلافات بسیاری در بین احزاب سیاسی عراق شده است.
ملاقات فعال حقوق بشر مهندس علی اکبر راستگو با نماینده مجلس آلمان
در این ملاقات که خانم Erika STEINBACH نماینده و رئیس بخش حقوق بشر فراکسیون پارلمانی حزب دمکرات مسیحی نیز حضور داشت، آقای راستگو شرح مسبوطی از نقص حقوق بشر در ایران و اعدامهای خیابانی و اعتصاب دانشجویان معلمان در اختیار ایشان گذاشت و سپس از نگرانی ایرانیان در مورد احتمال شروع جنگ علیه ایران که از طرف بعضی از محافل آمریکایی تبلیغ می شود و در اروپا نیز هوادارانی در انگلستان و فرانسه پیدا کرده است،