سازمان مجاهدین در راه پایان
ممکن است این تناقض بوجود بیاید که چرا با وجود اینهمه پشتیبانی از سازمان در غرب باز هم سازمان در لیست تروریستی امریکا باقی مانده است. علت این است که خود امریکاییها نمی خواهند مستقیما پشتیبانی خود را از آنان نشان دهند و الا بر هر کسی واضح است که اگر امریکا این لیست تروریستی را که خود نگارنده آن است قبول داشت، هیچگاه به آنان اجازه فعالیت در خاک امریکا و اروپا را نمی داد و برای آنها وجود یک سازمان با تشکیلات در کنار مرز ایران بهتر است.
آخرین خبرهای مربوط به مجاهدین
شاید مسعود رجوی چنین می پندارد با نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس در اسفند ماه 90 و های و هوی چند سیاستمدار وابسته به جریانات اقتصادی صهیونیستی و امریکایی و بازی داده شدن بعضی جریانات سیاسی معلوم الحال وابسته توسط ایالات متحده امریکا احتمال حمله نظامی فراهم و شاید امریکاییان از این عناصر تروریست برای طلایه دارشدن قوای شان بهره جویند.
بهانه تراشیهای رجوی برای جلو گیری از بستن اسارتگاه اشرف
چند روزی هست که سران فرقه مافیایی رجوی بطور خاص مریم قجر از اوور پاریس در اطلاعیه های رنگارنگ به بهانه های مختلف از عدم ترک کمپ عراق جدید (اشرف) سابق به مواردی استناد می کند که هیچ کدام از این خواسته ها دلیل بر نرفتن به کمپ لیبرتی نمی تواند باشد. یکی از خواسته ها این بوده که خانواده ها نتوانند در کمپ لیبرتی با بلند گو فرزندان خود را صدا کنند این خواسته موقعی می تواند منطقی باشد که سران فرقه به خانواده ها این اجازه را بدهند که بتوانند با فرزندان خودشان ملاقات بدون کنترل سران فرقه را داشته باشند.
انتخابات آتی آمریکا – تعلل سازمان مجاهدین خلق برای خروج از عراق!
تحولات سیاسی آینده در جهان هر آنچه را رقم زند یک امر بدیهی است وآنکه در تاریخ ایران و ایران زمین از ابتدا تا کنون هیچ گروه ایرانی اینگونه منفور ایرانیان نبوده است چرا که در وطن فروشی و همکاری با دشمنان ایران زمین گوی سبقت را از دشمنان قسم خورده ایران ربوده اند. سر درگمی سازمان مجاهدین در بیابانهای عراق و دور باطل این گروه درس عبرتی است برای کسانی که برای رسیدن به قدرت از هیچ عملی فروگذار نکردند
بهانه تراشی های عجیب فرقه رجوی در روند جابجایی ساکنان اشرف
سران فرقه که اکنون بخوبی دریافته اند، خروج نیروهایشان از اشرف پایه های تشکیلات جهنمی شان را سست و لرزان خواهد نمود، به تکاپو افتاده و خواسته ها و بهانه های مضحکی را جهت کارشکنی بطورمکرر مطرح میکنند از جمله می گویند: چند نفر از مهندسان اشرف از کمپ لیبرتی به منظور ارزیابی نیازهای فنی و استقراری و لجستیکی لیبرتی باید فراهم شود و دولت عراق نمی بایست برای انتقال داراییهای منقول از جمله خودروها به لیبرتی هیچ محدودیتی ایجاد کند.
مجاهدین و کنفرانس پاریس
مریم رجوی تلاش میکند پذیرش طرح توافق شده بین دولت عراق و سازمان ملل متحد از سوی مجاهدین را به موضع گیری خانم هیلاری کلینتون و سازمان ملل ربط داده و تلویحاً بگوید اگر تعهدات آمریکا و ملل متحد در این رابطه نبود مجاهدین هرگز حاضر به پذیرش این توافقنامه نبودند، تا بدین ترتیب باز هم عاجزانه از طرف حسابهای خود بخواهد آنها را در شرایط وخیمی که گیر افتاده اند تنها نگذاشته و یاری شان دهند.
تقدیر و تشکر خانواده ها از خانم عبداللهی
ما بعد از سرنگونی صدام بارها به درب اشرف آمده و صبح تا عصرمی ماندیم و برمی گشتیم. اما حضوردائم و پر تلاش ایشان باعث گردید تا خانواده ها در این دو سال به تحصن شان علیرغم تمامی سختی ها و ناملایمات و شرایط بد استقراری ادامه دهند و صدای خود را به گوش جهانیان برسانند و سرانجام فرقه رجوی را مجبور نمایند تا اشرف را تخیله کند. ما اینرا مدیون زحمات خانم عبداللهی هستیم و جا دارد بی اندازه از ایشان تشکر و قدردانی نمائیم.
“نقشه مسیر اشرف”، ترفند جدید رجوی
دیدن صحنه های این برنامه که هیچگاه با دنیای متمدن امروزی همخوانی ندارد و علیرغم صحنه سازیهای پر طمطراق که با استفاده از ساز و آواز و خواندن سرودهای عرفانی و”ملی” پیام رجوی را همراهی میکرد، همچنان روح کهنگی و فرقه گرایی افراطی را در خود داشت. دیدن این صحنه ها نشان میداد که چگونه وی با دجالگریهایی که تنها خاص خود اوست انسانهایی را تحت عنوان مبارزه در اسارت فکری نگه داشته و در مسیر اهداف قدرت طلبانه خویش قربانی میکند.
مجاهدین و بحران خروج از اشرف
در وضعیت فعلی که بحران خروج از قرارگاه اشرف گریبانگیر مجاهدین شده آنها سعی دارند با کارشکنی و قانون ستیزی و شرط گذاری های غیر واقعی مانع جدی در پیشبرد راه حل های مسالمت آمیز و انسانی ایجاد کنند تا تشکیلات مجاهدین را سرپا نگه دارند. در این رابطه تناقضات آشکاری در موضع گیری های مجاهدین وجود دارد. آنچه که به مجاهدین تاکنون پشت گرمی میداد تا به این همه پشتک وارو زدن های مشمئز کننده در صحنه بین المللی دست بزنند، خوش خدمتی اطلاعاتی و فعالیت های جاسوسی به نفع آمریکا بود
بازی جدید رجوی: «نقشه مسیر»
تلویزیون رجوی نفرات را در سالنهای غذاخوری نشان میداد که روی میزهای غذاخوری نشسته بودند و مثل دانش آموزان خوب در حالی که یک عضو شورای رهبری به مثال مبصر بالای سرشان ایستاده بود داشتند تعهدنامه هایشان را می نوشتند. تعهد نامه هایی که «از عمق وجودشان» در می آمد!!! این داستان رجوی بی انتهاست بیست و پنج سال است که همین سناریو را تکرار میکند به مصداق ضرب المثل از این ستون تا آن ستون فرج است، هر دو سال یک بار تعهد میگیرد که تا دو سال دیگر همه چیز تمام است
رجوی در سکوتی مرگبار
چطور شده الان خفه خون گرفتی و صدایی از تو در نمی آید؟! مگر تو نبودی که میگفتی اگر کار مجاهدین به نقطه پایانی نزدیک شود من و مریم پیشاپیش همه شما صلیبمان را بر میداریم و آماده شهادت و به صلیب کشیده شدن میشویم!؟مگر تو نبودی که میگفتی که قرارگاه اشرف پایتخت مجاهدین است و اگر روزی پایتخت مجاهدین یعنی اشرف را از دست بدهیم بمثابه از دست دادن همه چیز است. خب چرا خودت و مریم نمیآیید؟ اشرف هم که دیگر نیست!
رجوی ها هرگز به قانون تن نمی دهند
رجوی ها در راستای به بن بست کشاندن کار و عدم اجازه خروج به اسیران اشرف، در سایت خود یک جنگ تبلیغاتی را راه اندازی کرده اند. آنها در حالی که بعد از گذشت یک هفته از آخرین روز سال میلادی که قرار بود 400 نفر از اشرف خارج شوند، نه تنها یک نفر را هم آزاد نکرده اند بلکه با متهم کردن دولت عراق با رِندی قصد دارند دست پیش بگیرند و بر این اساس در کمال بیشرمی ضمن متهم کردن دولت عراق به عدم همکاری، یک سری خواسته های غیر معقول را مطرح نموده اند.