فرقه رجوی قربانیان کمپ اشرف را به اجبار جلوی دوربین می آورد تا به خانواده خود فحاشی کنند
اکنون مسعود رجوی رهبر فرقه به این امید که بتواند خانواده ها را بدون دیدار با فرزندانشان مجبور به تسلیم و ترک محل کند، در نقشه ای کثیف تک تک کسانی را که خانواده هایشان جلوی درب متحصن شده اند را جلوی دوربین می آورد تا بر علیه خانواده های خودشان و در کنار آن به دولت عراق به فحاشی بپردازند. متاسفانه این گروگانها بیش از دو دهه است که در ایزولاسیون مطلق بوده و هیچ گونه تماسی با دنیای خارج و یا مینیمم دسترسی به مطبوعات، تلفن، اینترنت و غیره و یا ارتباط با خانواده هایشان نداشته اند.
خانواده و زن درسازمان مجاهدین
وجود کانون مستقلی در تشکیلات به نام خانواده به هیچ وجه مورد پسند رجوی نبود وآن را نقطه انفصال روابط تشکیلاتی اعضا می دانست. زیرا شیوه کار رجوی برای مهار اعضا و شستشوی مغزی در خانه گسسته می شد و همه بافته های او رشته می گردید. این دشمنی را رجوی بارها با این عبارت که « خانواده قلوس تشکیلات ما است » بیان کرده بود.
تجربه مادران و پدران اعضاء گروه تروریستی فارک شبیه خانواده های اعضاء مجاهدین
نوع اتهاماتی که فرماندهان گروه فارک به پدران و مادران می زنند نیز کاملا از نوع همان اتهاماتی است که مجاهدین به خانواده هائی که مقابل پادگان اشرف برای ملاقات با فرزندذانشان تجمع کرده اند می زنند. خانواده های اعضائ فارک که حاضر به همیاری با فارک نیستند نیز خائن و جاسوس حکومت کلمبیا نامیده میشوند و از سوی فارک محکوم به اعدام می باشند. بنابراین شعارها و تهمتهای مجاهدین و دیگر سازمانهای تروریستی که با تمام نیرو می کوشند اعضائ خویش را از دست ندهند تازگی ندارد و کاملا مشابه یکدیگر است.
رجوی مانع دیدار خانواده ها با فرزندانشان
امیدوارم که تمامی این مادران و پدران بتوانند به زودی به عزیزانشان برسن و اقای رجوی هم بدانند این همون خانوادهایی هستند که خودش میگفت همین خانواده های شما هوادار ما هستند حالا چی شده که انها شدن مزدوران وزارت اطلاعات؟.این بازی انها ست که میگن هر کسی که با ما نیست با وزارت اطلاعات هست. باشد تا روزی که این مردم در مورد شما و ما تصمیم بگیرن.
تشبثات جدید فرقه رجوی و ادعاهای واهی
فرقه این روزها تقریبا اکثر ساعات تبلیغات رسانه ای خود را معطوف به انعکاس وقایع نگاری رجوی خائن با آن بیماری خودشیفتگی نموده است. بنظر میرسد فرقه به زعم خود در صدد به اصطلاح آموزش سیاسی مردم ایران برآمده است. فقط من چند صفحه از تناقض های گفتاری و نوشتاری آن برنامه را به چالش می کشم و دیگران جای خود دارند. رجوی آنقدر از آزادی سخن می گوید!! که دل آدم به درد می آید!!! بیاد نام و یاد انسانهای تنها و وامانده زمان صدام و اوج بحبوحه فاشیسم سازمان می افتم که نفت برای به آتش کشیدن خود به واسطه فشارهای روانی و تشکیلات فرقه ای در محوطه قرارگاه پیدا نمی کردند
سی خرداد شصت، کابوس یک استراتژی ـ قسمت اول
هر استراتِژی منجر به خشونت و یا اقدام به عملیات تروریستی از سوی فرقه هایی چون مجاهدین نیازمند افرادی ست که از طریق دگردیسی ذهن و روان به سرسپردگی کامل و تمام عیار تن در دهند و رهبر عقیدتی را چون موجودی الهی و ستایـــش برانگیز بشمار آورند. در این صورت” مرزهای عقلانیت انتقادی وخـــرد ورزی” در ذهن عناصر فرقه و پیروان رهبر عقیدتی خدشه دار خواهد شد و هیچگاه آنان نخواهند توانست درک کنند رهبر عقیدتی آنان مثل سایر انسانها در معرض نقد و بررسی است
بازخوانی بیش از دودهه جنایت وخیانت ومزدوری فرقه رجوی – قسمت اول
نگاهی به برخورد های چندگانه وموضع گیریهای سرکرده این سازمان درمورد رخدادهای آن زمان نشان می دهد که مسعود رجوی گرچه درظاهر تعریف ها وتمجید ها وکاسه لیسی ها و تملق گویی های زیادی نسبت به آقای خمینی می نمود ولی درباطن آنگونه که رخدادهای دهه شصت نشان دادند نه تنها هیچ علاقه ای نسبت به جمهوری اسلامی وشخص ایشان نداشت بلکه با مخفی کردن مقداری اسلحه وسازماندهی گروهی از جوانان دنبال فرصت وبهانه ای بود که ماهیت پلید وتروریستی خودرادنشان داده
اطلاعیه انجمن ایران باستان در رابطه با آزادی شهاب حسینی
ما جدا شدگان و رها شدگان که تمام هست نیست ما طی دهه ها اسارت در اینفرقه توسط سیاستهای غلط و قدرت طلبی محض رهبران اینفرقه نابود شده است و خود سالیان در ان زندان مخوف (اشرف) بوده ایم حالا معنای آزادی خود و شهاب را بخوبی درک و احساس میکنیم
مسعود رجوی درک درستی از واقعیت جامعه بی طبقه توحیدی نداشته و ندارد
طبقات بالا و پایین، غنی و فقیر بودن محصول استثمار است محصول فرعونیت است جامعه بی طبقه توحیدی مسعود رجوی همانند سایر شعارهای او می باشد که عملا به ضد خودش تبدیل شده است و امروز نتیجه ای جز محصور کردن ذهنی و فیزیکی افراد در اسارتگاه اشرف را نداشته است این چه جامعه بی طبقه توحیدی است که با از هم پاشیدن خانواده ها و آواره کردن فرزندان شان بیشترین فاصله را بین انسانها ایجاد می نماید؟
سی خرداد، آغاز کشتار شهروندان ایرانی توسط مجاهدین
واقعاً سی خرداد برای سران مجاهدین آغاز یک خیانت بزرگ بود، آغاز جنگ مسلحانه علیه ملت و مردمی که خود در حال جنگ با دشمن خونریز و اشغالگر بودند و رفتار مجاهدین مملو از خیانت به کشور و مردم ایران و به خصوص جوانانی که زیر عوام فریبی رجوی مسیر زندگیشان عوض شد.
خشونت گرایی فرقه رجوی در شکل و در عمل
بعد از پیروزی انقلاب دغدغه اصلی فرقه رجوی رسیدن به نوعی از انواع قدرت سیاسی بود، به هر شکل و به هر صورت. و از طرفی نمی خواست ماهیت خودش را برملا کند چون بخوبی میدانست چنین حرکتی به منزله از دست دادن کسانی بود که گرداگردش جمع شده بودند و فریب برنامه سیاسی البته اگر بشود نام آنرا برنامه گذاشت خورده بودند و به همان میزان فعالیت هم میکردند.