سی خرداد ۶۰ آغاز منفور خلق شدن تا همیشه ی تاریخ
فرقه به همان دلیلی که خودش بیان می دارد ؛ یعنی، عدم شناخت مردم از آن ها، ابتدا با شیوه های تبلیغی و سیاسی بدون دادن کوچک ترین شعاری که دال بر تضادش با عوامل اصلی انقلاب و رهبران مذهبی آن مثل آیت ا.. خمینی باشد به جذب نیرو می پردازد. از دلایل دیگر سخن مان مبنی بر ماهیت تروریستی و خشونت طلب فرقه عملکردشان در سرپیچی از فرمان تحویل سلاح ها توسط گروه ها بود.
انقلاب درونی سال ۶۴ مجاهدین
معتقدم اگر در جریان حمله آمریکا به عراق،مسعود ومریم سینه سپر می کردند، شاید می تواستند ادعا کنید رهبری عقیدتی به حرف هایی که می زند اعتقاد دارد اما تمامی حرفها و حدیث های بقول مجاهدین،” اضداد” در این جریان جنگ عراق نمود یافت و ذات اصلی مسعود ومریم مجدداً آشکار گشت،انقلابی ایدئولوژیکی که نتوانست به مریم یعنی نفر اول آن بفهماند که نباید اشرف و عراق را به مقصد فرانسه ترک کند و نفرات سازمان را زیر بمبارنهای آمریکا تنها بگذارد چطور باید به من نوعی می فهماند که مسعود و سازمان را برحق بدانم و ایستادگی پیشه کنم؟
پیام آقای مسعود جابانی به اسیران اشرف و خانواده های آنان
دوستان عزیزی که الان توی اشرف هستید دوستان عزیزی که سالهای سال است اونجا قفل شدیدنمیدونید عشق چیه بچه چیه و سالهای سال است عشق و علاقه تون را دادید به مجاهدین و دست مجاهدین را باز گذاشتید که بتونن از شما سوأستفاده کنند. شما آدمهایی هستید غیور آدمهایی هستید عدالتخواه آزادیخواه آرمانگرا خودتون را نجات بدید نگذارید اونجا بپوسید
چماقکشی رجوی علیه مخالفین
تکرار روش های ازمایش شده برای ساکت کردن مخالفین و اعضای جداشده جز بر نفرت مردم از این سازمان تروریستی و ضد ازادی نمی افزاید. این اعمال نشان استیصال فرقه از آگاه شدن مردم و از طرفی اراده خلل ناپذیر مخالفین در افشای چهره کریه فرقه وطن فروش مجاهدین است.
بحرانهای نا تمام فرقه رجوی
فرقه رجوی از زمره کدام کوهنوردانی هستند که برعکس عمل میکنند و مدام به بار خود اضافه میکنند چه سری است معلوم نیست شاید این یک روش جدید برای نیل به اهداف باشد، ولی به هر صورت باری هم که بر خود حمل میکنند بار راست نیست بلکه بار کج است که بازبه دفعات این ضرب المثل و یا قول بزرگان را شنیده ایم که بار کج هرگز به منزل یا مقصد نمی رسد چه رسد به بالای قله
اعضاء مجاهدین گوشت دم توپ
هر کجا ببینید همین کار را با ما و شما کرده اند پس حالا چرا برای مصاحبه های ساختگی میآیید. ماجرای اعتصاب ها یادتان هست تا به حال به کدام خواست رسیده اید؟ تا بوده سازمان همه را مصرف کرده و جز راحتی برای رهبری بر هیچکس دیگر روا نبوده. آب و هوای خوب اروپا برای رهبری و مگس و پشه و گنداب عراق برای اعضا! این رسم کسانی است که خود را رهبر انقلابی میدانند. چرا این سر همیشه از بدنه جداست؟ این سئوالیست که همه اعضا باید از او بپرسند.
رهبر عقیدتی مجاهدین و ضرورت تصمیم گیری معقول
حال سران فرقه ی ستیزه جوی مجاهدین در شرایط سخت و تنگنای خفه کننده ای بسر می برند چرا که هرگز تسلیم واقعیت ها نشدند و فروتنانه در برابر مسائل و رویدادهای مهم جامعه خویش قرار نگرفتند. غرور کاذب و مضحک رهبر عقیدتی مجاهدین موجب گردید تا مجاهدین سالیان دراز با توجیه های غیر منطقی به رفتارها و مواضعی متوسل شوند که بیزاری مردم ایران را از آنان موجب گردد.
در درون فرقه رجوی بوی ۳ انشعاب می آید
انشعاب اول به رهبری مهدی ابریشمچی با مریم عضدانلوخواهد بود. ضربه ی سال 63 از طرف مسعود به مهدی، درمهدی تا امروز به کینه تبدیل شده است و اینها در درون فرقه تنها خواهند ماند و چون تا امروز تنها گرداننده نیروها و حامی مسعود بوده اند به همین خاطر این دو زوج متضاد دوست ندارند چنین شود. می خواهند با نام مسعود هنوز بر نیروهای فرقه رهبری کنند.
بازی رجوی دجال با جان دیگران از روی افلاس و درماندگی
هر چند ادعاها و تبلیغات گوبلزی مجاهدین خود بخود نشان میدهد که رجوی جنایتکار در چه بن بستی گیر کرده است اما آخرین حربه او که از قضا یکی از پلید ترین چهرهای او را نمایان کرد نشان از افلاس و فلاکت مطلق رجوی خائن دارد.او در چند روز گذاشته از قول افرادی که آنها را زندانی سیاسی می نامد پیام هایی را در سایت های خود درج کرده است که در این پیام ها این افراد علیه جمهوری اسلامی موضع گرفته اند.
رجوی تروریست در سوگ عبدالحمید تروریست
کسی که روزی دستور ترور افراد را در منازل و در جلوی چشم کودکان و زنان را برای تیم های عملیاتی خود در تهران و سایر شهرها صادر می نمود انتظاری غیر از این نمی رود که به حمایت از اشخاصی بپردازد که سر سربازان ایرانی را با کارد بریده اند و فیلم آنرا با افتخار در تلویزیون های غرب به نمایش گذاشتند.موضع گیری و محکوم کردن اعدام این تروریست نشان دیگری از همرزمی و همکاری تنگاتنگ فرقه رجوی با این گروه جنایت کار در منطقه شرق کشور مان می باشد
مجاهدین در آستانه ۳۰ خرداد
ما در استانه 30 خرداد هستیم جنگ سازمان با خانواده های اعضا خودش است آیا کسی فکر میکرد؟ هر کس آمده تا بچه اش را پس بگیرد. و فی الواقع سازمان کاملا در محاصره است. این سازمان که میخواست جهانی را فتح کند امروز در این ایام نفس های آخرین تشکیلاتی خود را در عراق میزند و برای این پسرفت هر روز به جنایت بزرگتری در ساحت انسانی دست می یابد.
هنگامه اخراج تروریستهای مجاهدین فرا رسیده است
نقش سازمان مجاهدین خلق در دهها انفجار داخل ایران که منجر به کشته شدن بسیاری از غیر نظامیان مرد و زن و کودک شد بر کسی پوشیده نیست،لیکن آنچه که برای ما بسیار اهمیت دارد فعالیت های این سازمان در عراق وتجاوز و ستمی است که به مردم رواداشته است.عراقی ها ممکن نیست جنایات تروریستی مجاهدین خلق را در سرکوب انتفاضه قهرمانانه ملی سال 1991 با همکاری نیروهای باند معدوم بعثی فراموش کنند.