مجاهدین و انطباق پذیری همه جانبه با دشمنان
یادم هست چند روز بعد از تسخیر سفارت امریکا بدست دانشجویان خط امام به دستور رهبران فعلی سازمان کنسول گری امریکا در تبریز بطور نمادین اشغال شد تا سازمان از ابراز اداهای ضد امریکایی باز نماند. حقیقتا تا کی تشکیلات پوشالی فرقه از فریب جامعه جهانی دست بر نخواهند داشت. ولی مشخصا سیستم های هوشیار امنیتی امریکا در تبادلی ارگانیک با سرویس های اروپایی ماهیت تروریستی این تشکیلات را بهتر می شناسند
پیام فرار و جدایی افراد از فرقه رجوی چیست؟
مگر درون فرقه چه می گذرد که این همه افراد با به جان خریدن خطرات و مشکلات در طی این سالیان حاضر به ماندن در آن نبوده و از آن فرار می کنند؟ مگر بسیاری از این افراد به اختیار خود به سمت این گروه جذب نشده بودند؟ پس بر آنان چه گذشته و چه بلایی در فرقه بر سر آنان می آورند که بسیاری از آنان نه تنها حاضر به ماندن در گروه نیستند بلکه آن چنان از سران فرقه وحشت دارند که در منتهی مخفی کاری اقدام به فرار از فرقه می کنند؟
رجوی در آینه تاریخ
سایت همبستگی با گزینش بخش هایی از سخنرانی رجوی، تلویحا می خواهد اینگونه وانمود کند که دغدغه های آقای رجوی در همان روزهای اولیه آزادی از زندان یکی وحدت جامعه و پرهیز از خط و خط کشی های سیاسی و به رسمیت شناختن همدیگر یعنی گروه ها و سازمان های سیاسی بوده و یکی هم پرهیز از سهم خواهی و میراث خواهی از انقلاب. اما سوای این دو مورد یک نکته باریک تر و ظریف تر هم در سخنرانی رجوی خودنمایی می کند و آن برافراشتن اولین علم مخالفت و خلاف جریان شنا کردن ایشان است.
آیا می شود خلقی را تا به ابد اسیر مجاهدین نگه داشت
اکنون رجوی سعی دارد با عوام فریبی باز هم تعدادی دیگر از نیروهای خود را به کشتن دهد و فکر می کند که با کشتن آنها صبح پیروزی او نزدیک تر خواهد شد. او اکنون با آویختن به غرب و درخواست از آنان برای حمله به ایران و تحریم همه جانبه سعی می کند که روی این خیانت سرپوش بگذارد. وقتی نگاه کوتاهی به زندگی سراسر خفت بار رجوی در این سالیان می کنیم همه چیز دیده می شود الا عشق به ملت و مردم ایران و احساس دوستی نسبت به هم نوع خود.
کمپ اشرف برای مردم دیالی پارک می شود
همیشه بوده وهست که حق به حق دار می رسد، وقتی شنیدم استاندار دیالی اعلام کرده که کمپ اشرف برای مردم یک پارک و منطقه توریستی خواهد شد گفتم خوب مال مردم عراق بوده و هست،اگرچه توسط رجوی اشغال شده بود و به خاطر صدام دیگر آن زمان کسی نمی توانست بگوید این زمین مال عراق است لطفاً به خودمان بدهید ولی تاریخ نشان داده جایی که غصب شده هر چقدر هم طول بکشد، آخر به صاحب اصلی اش بر می گردد و صاحب اصلی آن کمپ مردم دیالی هستند
دروغگویی مریم رجوی در سخنرانی سال نو میلادی
سخنرانی سالانه مریم قجر عضدانلو (رجوی) در جشن سال نومیلادی خیلی جالب و قابل توجه است. وی در این سخنرانی کوتاه که ادای سیاستمداران غربی را در آورده است، سال گذشته میلادی را جمع بندی کرده وخطوط اصلی سیاست فرقه مجاهدین در سال نو را هم مشخص کرده است. ایشان در این سخنرانی در تعریف و تمجید از خودش و مرکز فرقه در عراق سنگ تمام گذاشته است اما از جنایت هایی که به دستور وی انجام شده اساساً اشاره ای نشده است.
نگاهی به روش های اخاذی مالی مجاهدین خلق در اروپا
سازمان دو هدف عمده را در ستاد مالی سازمان در اروپا دنبال می کرد. اول اینکه مسعود خان رجوی می خواست بدین وسیله کمک کند سازمان مستقل است و از صدام حسین کمک نمی گیرد و هزینه ای سازمان را از این طریق تامین می کند.هدف دوم اینکه مشغول کردن افراد به چنین کارهایی تا دیگر برای فرصت کردن و تحلیل اوضاع نداشته باشند و فکر کنند که سازمان مستقل هست و از کسی کمک نمی گیرد.
مدالی برای یک تروریست در فرانسه
گویا دولتمردان فرانسوی و شخص «نیکلا سارکوزی» که در سال 2003 وزیر کشور فرانسه بود و با هماهنگی و اطلاع شخص او عملیات بازداشت مریم رجوی به همراه 165 نفر از اعضای رده بالای شورای ملی مقاومت صورت گرفت، به فراموشی دچار شدند که این روزها این گروه تروریستی با نام های مختلف به راحتی در خاک فرانسه به فعالیت های گذشته خود مشغول است و نه تنها از طرف دولت فرانسه محدودیتی برای این گروه صورت نمی گیرد که برخی از مقامات محلی فرانسه مانند شهردار مانی(آن وکسن) با حضور مریم رجوی سالنی را با نام سالن تهران افتتاح کرده
عاقبت موج سواری مسعود بر تاکتیک های سیاسی روزگار
رهبری مسعود که سوار بر تاکتیک ها و سرفصلی شده بود، اشتباه پشت اشتباه پیش می آمد و بعد از پیروزی خیلی از نفرات این سازمان در حفاظت امام خمینی بودند ولی رهبر جوان هر روز بر تاکتیکی سوار بود یک روز بر شکاف دولت سوار می شد و روز بعد بر تاکتیک جنگ که فکر می کرد تمام کشورهای عربی از صدام حمایت می کنند و انقلاب نوپا را درچند ماه سرنگون خواهند کرد و مسعود و بنی صدر رهبران عقیدتی و سیاسی این جامعه خواهند بود.
هشدار به شهروندان سوئدی در مورد سازمان خیریه قلابی مجاهدین
مردم انسان دوست سوئد نیز ده ها میلیون کرون جهت کمک به همنوعان خود در آن سوی دنیا جمع آوری کرده اند. مقامات سوئدی جهت جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران از احساسات مردم, دست به تدابیری زده اند. شورای جمع آوری کمکهای سازمانهای خیریه سوئد نسبت به 30 سازمان فاقد شماره حساب 90 که در سطح شهرهای سوئد مبادرت به جمع آوری کمکهای مالی میکنند هشدار داده و از شهروندان خواسته است که از رائه کمک به این 30 سازمان خودداری ورزند. در میان این لیست نام برخی سازمانهای متعلق به مهاجرین و از جمله”انجمن هواداران مجاهدین” یا”ام اف اس” نیز بچشم میخورد
روند انحطاط و پوسیدگی دار و دسته ی رجوی
رهبری عقیدتی مجاهدین و سایر سران کلیدی فرقه، تبحر و مهارت خاصی در وارونه نمایی مفاهیم دنیای مدرن و مخدوش کردن آرمان های متعالی و انسانی و مبارزاتی دارند. شخص است هر جریان و پدیده ی انسانی، اجتماعی و سیاسی اگر در مسیر تدارک بهزیستی انسانها گام بر ندارد و یا با قانونمندیهای حاکم بر تحولات تاریخی و اجتماعی سازگار نگردد به لحاظ ماهوی دچار دگردیسی و سپس روند انحطاط خویش را استارت خواهد زد.
سازمان مجاهدین و کردها
هدف و خواسته بعضی از کردها داشتن کشوری مستقل و واحد با نام کردستان واحد بوده و هست. سازمان مجاهدین نیز با سوء استفاده از این آرزوی کردها و بهانه قرار دادن آن برای دم زدن از آزادی برای کردها، به مردمان کرد این قول را می دهد که یک روز اگر به قدرت برسند و بر صندلی حکومت بنشیند این خواسته آنها را تحقق می بخشد. اما این چیزی جز یک شعار تو خالی و یک شگرد قدیمی و حقه سازمان برای جلب توجه حمایت این قوم به نفع خودش نیست.