رجوی هرگز دست از فریب و دسیسه بر نمی دارد
یک چیز مشخص است و آن اینکه فریبکاری های رجوی حتی در میان ساکنان لیبرتی که سخنان او و مسئولین فرقه اش تنها کانال ارتباطی آنانست هم خریداری ندارد و همه حرفهای او را به سخره گرفته اند. بسیاری در نشست ها شرکت نمیکنند و مسئولین مجبور هستند به آنها امتیاز بدهند. فضای مسئله داری علیرغم ممنوعیت شدید صحبت بین افراد تحت عنوان محفل زدن به شدت در میان اعضا سرایت کرده و همه گیر شده است.
اعضای بی خاصیت شورا و حرفهای تکراری مجاهدین
باز باید از رهبری مجاهدین و اعضای بی خاصیت این شورا پرسید که شما تا کجا از مسائل و مشکلات مبارزه و مردم و بویژه اعضای خود پرت افتاده اید که «بررسی رخدادهای سیاسی داخلی و منطقه یی و بین المللی» را به بررسی وضعیت بلاتکلیف ۳۰۰۰ عضو مجاهدینِ محصور در لیبرتی، تهدید بازهم بیشتر موشک باران آن،… و نهایتا اینکه استراتژی مجاهدین در شرایط فعلی چیست، ترجیح میدهید؟
سرنوشت باند بعثی – مجاهدین در انتخابات آینده عراق
موضعگیریها و رویکرد جدید رهبری گروه تروریستی مجاهدین، حاکی از صحت اخباری است که به صورت پراکنده در باره دخالتهای این گروه در عراق منتشر می شود. این برای چندمین باراست که باند بعثی – مجاهدین می کوشد تا در رقابتهای انتخاباتی، سنیان تندروی ضد دولت مالکی (و در حقیقت شیعیان)، اکثریت آرا را کسب نمایند و از طریق پارلمان، جایگاه نخست وزیری را به دست گیرند. کوششی که در دوره های قبل، با شکست مواجه شد.
علیرغم کارشکنی های مجاهدین و اسرائیل، توافق تاریخی ژنو عملیاتی شد
ماهیت ضد ایرانی مجاهدین خلق، همچنین، در لابی گسترده و پرهزینه ی آن در کنگره ی امریکا برای افزایش تحریم ها علیه ملت ایران – که تاکنون آسیب بسیاری ازتحریم ها دیده اند – نمایان شده ست. سناتور رابرت منندز که عنصر کلیدی لابی مجاهدین درکنگره است تلاش بسیار کرد تا قانونی در کنگره به تصویب برساند که با ایجاد تحریم های بیشتر به زعم خود،” برنامه ی تسلیحات هسته ای ایران کاملاً پایان دهد..”
انقلاب درونی مجاهدین درچند جمله – قسمت پنجم
رجوی میخواست که در شرایطی که اوضاع بهم ریخته میشود و خودش نمیتواند مانند چنین روزهای ارتباط مستقیم با بدنه سازمان داشته افرادی را داشته باشد که مو به مو دستوراتش را اجرا کنند و این کار فقط توسط زنان که از خودشان ایده ای ندارند و کلا فقط مجری هستند بر می آمد! و بعدش باین کار هرچه بیشتر جلوی انشعاب در سازمان را گرفت.
اعتبار بین المللی مجاهدین گریزان از” خلق”، دیگر چه صیغه ایست؟!
نداشتن پایگاه اجتماعی قابل توجه در داخل به پنجه آشیل فرقه ی رجوی تبدیل شده و راه گریزی از آن وجود ندارد و چرا؟ گروهی که بدون توجه به اقدامات مردم – ولو این اقدامات در شرایط برقراری دموکراسی نارسائی هم نباشد (شرکت وسیع درانتخابات ریاست جمهوری و… باتمام نقایصی که میتواند داشته باشد)- راه خلاف و مستبدانه و کج خود را می رود که گفته اند به مقصد نخواهد رسید.
آه و فغان مریم قجر از دست رها شدگان و خانواده های اعضاء اسیر در کمپ لیبرتی!
مریم قجر ریئس جمهور باسمه ای که بیش از ۱۸ سال حسرت به دل در انتظار نشستن بر تخت و تاج در دنیای خود سیر می کند بار دیگر در کنار رود اور سوراواز در ویلای خود جلسه شورای دست ساز رجوی را در تاریخ ۲۵ و ۲۶ دی ماه سال ۱۳۹۲ برگزار کرد در این نشست طبق معمول مریم قجر رژیم ایران را در حال سرنگونی و خودشان را بعنوان الترناتیو در یک قدمی تخت تاج در عالم هپروتیشان ارزیابی کردند!
سند سازی رجوی ها ولی اینبار برای یکی از کشته های خود در اشرف
در این یادداشت سازمان قبول می کند که حاضر است به این فرد کمک کند باید گفت سازمان هم اکنون هم این خط را در خارج از کشور در پیش گرفته و از وضعیت مالی افراد سوءاستفاده کرده تا آنان را هم چنان در چمبره تشکیلاتی خود نگهدارد. مسئولین وقت سازمان در کشور آلبانی با جدا شده ها از فرقه این خط را پیش می برند و سعی می کنند با تحت فشار قرار دادن افراد نگذارند که آنان دست به افشاگری علیه سازمان بزنند.
انقلاب درونی مجاهدین در چند جمله – قسمت چهارم
بند (د) هم مانند بندهای دیگر که حقیقتا هیچ پایه علمی یا حتی تجربی نداشت چیزی کاملا من در آوردی بود که زائیده فکر متحجر و فسیل شده مسعود و مریم رجوی بود! مریم رجوی برای اینکه خودش را روشنفکر نشان دهد یا بهتر بگویم ژست روشنفکری بگیرد با خواندن کتابهایی از فلسفه یا کتابهای روشنفکری دیگر و حفظ کردن آنها و تکرار کردن همان مطالب از جانب خودش سعی میکرد در بین بچه ها برای خودش جایگاهی دست و پا کند
فرقه رجوی، برای جلوگیری از غرق شدن از پر کاهی آویزان شده است!
حالا مطرح کردن ادا واطوارهای این یا آن سناتور که گویا بااعمال شان درصدد شکست توافقات ژنو و.. میباشند وبه شاه بیت اخبار وتحلیل های رسانه های رجوی تبدیل شده، فرع برتمامی مسائل فوق است و ودر خوشبینانه ترین حال (خوشبینانه ازطرف رجوی و…) اعتباری کوتاه مدت خواهد داشت.
پذیرفتن پیش شرط در مورد سوریه، فارغ از منطق است!
باند ایزوله شده مجاهدین، درهمراهی باخونخوارترین تروریست ها و مرتجعین منطقه، طرفدار آن نوع نشستی است که دولت مستقر سوریه- بعنوان نماینده ی بخش قابل توجه مردم سوریه- استعفای بی موعد وغیر قابل توجیه خودرا قبول کند تا در غیاب آن بتوان رهبران تروریست های القاعده و شرکا را برمردم سوریه تحمیل کرد. وشما، حدیث مفصلی بخوانید ازاین مجمل!
سوال ممنوع!
بر اساس خبر های رسیده از درون کمپ لیبرتی سران فرقه مافیایی رجوی برای اعضاء خود سوال کردن را هم ممنوع اعلام کردند! البته کسانی که در درون تشکیلات و روابط مناسبات فرقه گرایانه رجوی حضور داشتند می دانند سوال کردن در مورد شخص رجوی یا مریم قجر و یا منابع مالی سازمان و … بطور مطلق ممنوع بود و هنوز هم ممنوع می باشد.