کسانی که باید به میز محاکمه کشیده شوند مسعود و مریم رجوی هستند
دوما رجوی همواره موج سواری کرده است و اشتباهاتشان را به گردن دیگران انداخته در این پیام بسیار قابل توجه است که با ترفندی خواسته که حتی انتقامجوئی را نیز به گردن دیگران بیندازد و حواسشان نبوده شاید یادشان رفته زمانی که باد می کارند طوفان درو می کنند. از آن زمان که شما ازدواجهای کذائی را راه انداختند و در یک پروسه دیگر تمام متأهلین را مجبور به جدا شدن کردند و بعد بچه ها را از پدران و مادران جدا کردند و حتی به بچه شیرخواره شش ماهه هم رحم نکردند آنها برایشان مهم نبود آن بچه ها بدور از خانواده و پدرو مادر و مهر و محبت چه خواهند شد
آمریکا و مصیبت حمایت از مجاهدین
این در حالی است که خود آمریکا علی رغم حمایت هایی که این فرقه به عمل می اورند حاضر نیستند پذیرای آنها شوند. حتی طرفداران تندرو مجاهدین در میان آمریکایی هرگز از اسکان اعضاء این فرقه در خاک آمریکا حمایت نکرده اند. هر چند ان افراد بسیار معدود هستند. به نظر می رسد مقامات آمریکایی و حتی دوستان معدود تندرو آنها در این کشور نیز بیش از همه به ماهیت تروریستی فرقه مجاهدین خلق آگاهند
سازمان مجاهدین و تلاطم های پیش رو
دوستی می گفت لایک های عکس و متن های مریم در صفحات فیس بوک خود اعضا و سایت های رسمی سازمان در کنار عکس های گل و بلبل کم شده! خیلی جالب نه! همین هاست که سازمان مجبور به افشای دروغ های بزرگتری می افتد مثلا مسعود دلیلی را با هر نیرنگی به اشرف می کشاند و برای هر تسویه حساب تاریخی تناقضات ش، آن نگون بخت را کشته و با همان چیدمان غلط دیالکتیکی!!
بوی الرحمان است که به مشام مجاهدین میرسد
به یمن خیانت های بی دریغ صدام و فرماندهان لشگرها و گردانها در مرزهای ایران و عراق علیه مردم ایران پس از سالیان دیدبانی و رصد در مناطق مرزی نیروهای مجاهدین نتوانستند به موفقیت دست یابند لذا در شرایط جدید با ورود 50 کاربر جدید در عرصه مجازی بخصوص در سایت بالاترین و داغ کردن لینکهای مربوط به مجاهدین، راه اندازی جنجال علیه مخالفین و جداشدگان و افشای آنان که بقول خود مجاهدین همه مزدور و نفوذی های اطلاعات و سپاه هستند
اسیرانی در پس دیوارهای سرد بتونی لیبرتی
حمله موشکی به لیبرتی، چهار نفر دیگر از ساکنین لیبرتی را به کام مرگ فرو کشید. بنا بر اظهار نظر فرقه رجوی،” دو نفر از آنان به دلیل سکته در جریان موشک باران، کشته شده اند”. آیا فرقه رجوی به روال گذشته، برای خلاصی از چالشهایی که افشاگریهای جداشده ها و پیگیری خانواده های اسیران در لیبرتی، برایش بوجود آوره اند، با خون و خون ریزی قصد منحرف کردن اذهان به سمت و سویی دیگر را دارد؟
اقدام برای خروج سریع ساکنان لیبرتی!!!
باید به رهبری فرقه مجاهدین گفت خونریزی وشکنجه وخیانت کافیست باید به مطرح نشدن خواسته خروج در اطلاعیه های هشدار دهنده مجاهدین معترض شد.اینکه رهبری فرقه اطلاعیه ی هشداری می دهد که مجاهدین به،” حق سازندگی در لیبرتی!!، گسترش مساحت آن، دو لایه کردن سقف بنگالها و جلیقه های ایمنی، کلاه خود” وتمام موضوعات این چنینی اشاره شده ولی یک کلمه از خواسته و ضرورت خروج سریع از عراق، صحبت به میان نیامده است باید گفت این درشرایط فعلی عراق یعنی خیانت وجنایت
باند رجوی چاره ای جز آویختن به دامان القاعده ندارد
از هم اکنون قابل پیش بینی است که این رویه تبلیغاتی نیز انتهایش به بورشدگی باندورشکسته رجوی ختم خواهد شد و همانند سوریه داعش و بقایای حزب بعث در الانبار به جان هم خواهند افتاد و یکدیگر را تکه و پاره خواهند کرد، اما این سوال وجود دارد که چرا مجاهدین از بردن نام داعش و القاعده و نظائر آن طفره می روند و همچنان سعی دارند که آتش بیار معرکه القاعده در منطقه باشند و جنایات آنان را به نام مبارزات مردم سوریه و عراق بزک کنند.
سوالهای خلق قهرمان و پاسخ هایی از جنس سنگ
چرا هر کجا که صدام هوس عربده کشی می کرد مسئولان فرقه بازوی تمام عیار وی می شدند؟ در این اثنا بود که دستور از افراد مافوق شان آمد که با سبدهای پر از سنگ و کلوخ هدفم قرار دهند و جوابی که از فرقه مدافع حقوق بشر مستقر در بیابان های عراق گرفتم چیزی جز چند تکه سنگ به بدنم نبود. تازه خدا را شکر کردم که اگر هم چشم خود را در این حمله سنگی از دست می دادم شکایت خود را پیش کدام یک از مسئول شان بایستی می بردم در حالیکه این فرمان حمله علیه خلق قهرمان را خود آنها داده بودند.
اعتصاب غذا یا نمایشنامه ای تکرای و بی نتیجه؟!
در این مرحله از اعتصاب غذا هیچ کس نه در خارج و نه در کشور عراق توجهی به این نمایشنامه تکراری نکرد. باید به رجوی گفت سوراخ دعا را اشتباه گرفتی؟! در مرحله قبل شما در اشرف بودید و هم پیمان شما صدام جنایت پیشه حامی تان بود. ولی در حال حاضر شما در کمپ موقت لیبرتی قرار دارید و از هم پیمان شما صدام هم خبری نیست. از سوی دیگر این همه افشاگری توسط افراد جدا شده از مناسبات پنهانی فرقه وجود دارد که اینگونه شما را رسوا و بی آبرو کرده است که کسی برایتان تره هم خرد نمی کند.
محکومیت پیشاپیش ما خانواده های اسرای رجوی، یک قصاص قبل از جنایت است!
بدنبال اصابت چند خمپاره به این قرارگاه و کشته و زخمی شدن تعدادی از این اسرا که شدیدا مایه تاثر و نگرانی ما خانواده ها شده و پرواضح است که برای اطلاع از نام دهها زخمی اعلام نشده، دچار بیقراری شده ایم، این فرقه واین بار بااستفاده ازیکی ازدهها نام یدکی خود بنام “کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت”، اقدام به صدور اعلامیه و متهم کردن ما خانواده ها به” مزدوری وزارت اطلاعات”، که گویا قصد سفر به عراق داریم
مراسم مسخره مریم قجر برای کشته های لیبرتی
مریم قجر مادر خوانده تروریسم در جای دیگری باز هم به تکرار شعار سرنگونی و اینکه در آینده نزدیک این چشم انداز دیده می شود پرداخته و با دریدگی تمام روی این شعار تو خالی اصرار می ورزد. احتمالا وی یادش رفته که شوهر فراریش از سال 60 این شعار را تکرار کرده است و عنوان می نمود که دیگر کار حکومت ایران تمام است و سال سرنگونی است ولی اکنون با طولانی شدن سرنگونی این شعار توخالی رجوی ها بر باد رفته
بار دیگر لیبرتی در آتش می سوزد؟!
رجوی کسی بود که بارها نوید سرنگونی و ساختن هزاران اشرف دیگر را می داد حال آنکه اشرف محل استقرار فرقه اش نیز که پیش از آن در ایام حزب بعث از مردم عراق گرفته شده بود از او و گروهش باز ستانده شد. نمایشنامه اعتصاب غذا و پایان این اعتصاب جز فرار از حقیقت تلخی که رجوی با آن گریبان گیر شده نیست. رجوی در یک اقدام مفلوکانه باز مریم را جلو انداخت و موضوع اینکه افراد متعهد به فرقه شوند تا راهی برای جلوگیری از فرار اعضا بیابد را مطرح نمود.