نیویورک تایمز: پرداخت های کلان مجاهدین به تعدادی از سیاستمداران آمریکا
روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در تحلیل مفصلی یادآوری می کند که مجاهدین خلق در طول دو سال اخیر کارزار حقوقی و فعالیت های خود از طریق جلب حمایت سیاستمداران سرشناس را تشدید کرده بودند. در میان افرادی که از این گروه حمایت می کردند می توان نام تعداد زیادی از اعضای فعلی و سابق کنگره و حتی روسای سابق سیا و اف بی آی را دید. بسیاری از این افراد در مقابل دریافت مبالغ کلانی در اجتماعات وابسته به این سازمان شرکت و سخنرانی کرده و یا طوماری گوناگون در حمایت از این گروه را امضا کرده اند.
شرط بندی بر روی اسب مرده ای به نام فرقه رجوی
من معتقدم با بسته شدن دکان فاسد و کثیف اشرف , کتاب پر از جرم و جنایت رجوی بعد از سالیان آدم کشی , خیانت و جنایت و وطن فروشی هم بسته شد و حالا چه در لیست تروریستی باشند و چه نباشند و چه امریکا هر از گاهی بخواهد بر این اسب مرده دست نوازشی هم بکشد و برای سیاستهای خودش هر از چند وقتی استفاده ای بکند و بعد هم در کناری بندازد و چه نکند.
این روزها بوی معامله ای دیگر می آید
به جای استاتوی اسیر جنگی به مجاهدین استاتوی شهروند حافظت شده داده شود این به این معنی بود که اعضای مجاهدین بطور مستقیم با نیروهای آمریکایی در تماس نباشد و نیروهای آمریکایی فقط با سران مجاهدین در ارتباط قرار بگیرند. این کاملا به ضرر اعضای اسیر در اشرف و کاملا به سود مسعود رجوی بود چون می توانست همچنان اهرم سیاه تشکیلات را در اسارتگاه اشرف حفظ بکند.
همسویی فرقه رجوی با امریکا و اسراییل
در این میان فرقه کثیف رجوی با امریکا و اسراییل همسو و هم موضع شد و دم بر نیاورد! تا کنون آقای رجوی استعداد خود در امر مزدوری را به دفعات نشان داده بود ولی اینبار حقیقتا تمام مرزهای وقاحت و سرسپردگی به امریکا واسراییل را در نوردید و حتی به جهت حفظ ظاهر هم این توهین به پیامبر اکرم را محکوم نکردند! فرقه رجوی تاکنون بارها و بارها به چشم دیده که از خوش رقصی برای امریکا آبی برای او گرم نمیشود ولی باز تن باین خفت داد و با آنها همسو شد.
مجاهدین همپیمانان متجاوزین به ایران
موضع مجاهدین برای هوادارنش در درون مناسبات با موضع اتخاذشده و انعکاس یافته بیرونی بکلی متفاوت و منافقانه بود. چراکه درعمل اعلام کرد که میخواهد درحفاظت از وطن درمقابل تجاوزصدام درجبهه وجنگ مشارکت داشته باشد وبتدریج که نظام ایران وملتش درگیرمقاومت جانانه با دشمن متجاوز بودند به ناگهان مجاهدین هیاهو به راه انداختند که برغم تمایل ما درشرکت درجنگ و دفع متجاوز نظام ایران سنگ اندازی داشته و مانع و رادع هست که درجبهه های جنگ وارد نشویم.
تلاش بیهوده مجاهدین در مقابل دفتر سازمان ملل
سران جنایتکار فرقه رجوی که از چند هفته قبل به تبلیغات پوچ و بیهوده خودشان ادامه داده و برای یک تجمع اعتراض آمیز به مردم فراخوان می دادند که البته همه ما می دانیم دیگر اراجیف و هذیان گوئیهای مجاهدین در بین مردم جهان و به خصوص ملت ایران هیچ خریداری ندارد و فقط برای گمراه کردن عوامل و عناصر فرتوت خودشان می باشد که با توجه به فرار و افشاگریهای عناصر آن مشخص می کند که فرقه تروریستی رجوی از داخل پوسیده شده است.
ارتباط نزدیک مقامات واشنگتن با گروه تروریستی مجاهدین
ایالات متحده به صلاحدید هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه، تصمیم به خروج نام مجاهدین خلق از فهرست گروههای تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا کرده؛ گروهی که سالها در این فهرست سیاه قرار داشته است.یک روز آنها از تروریستها میترسند و روز دیگر تغییر خط مشی میدهند. افراد ناشایست تنها با چرخش یک قلم، انسانهای درستکار میشوند.
کارناوال مشترک مجاهدین خلق و اسرائیل در نیویورک
خبرها حکایت از تظاهرات گروه رجوی با جنگ طلبان اسرائیلی در برابر هتل محل اقامت احمدی نژاد در نیویورک داشت.اما جالب اینکه درسمت دیگر هتل نیز تعداد قابل توجهی از یهودیان مخالف جنگ و صهیونیزم در حال تظاهرات بوده و شعارهایی بر علیه جنگ طلبی اسرائیل می دادند.آنها با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن نوشته بود ؛”ایران مشکل جهان نیست و این اسرائیل است که برای جهان مشکل درست می کند”،خواستار محکومیت اسرائیل در سازمان ملل متحد شدند.
خروج مجاهدین خلق از لیست تروریستی و فروپاشی تشکیلاتی
ورود به لیست سیاه تروریستی برای انجام کارهای سازمان در اروپا وآمریکا هیچ محدودیتی ایجاد نکرده است، میتوانسته برخی محدودیت های قانونی واداری برای سازمان ایجاد کند که باز هم مشکلی نبوده وسازمان بطور غیر مستقیم انجام میداده است. تنها مانع جدی برای سازمان محدودیت تردد رجوی ومریم قجر بوده است که با بیرون آمدن از لیست هم میتواند همچنان این محدودیت وجود داشته باشد.
خروج از لیست تروریستی؛ رانده شدن مانع خارجی ازسر راه مقاومت!!
یک قلم متعاقب سقوط دیکتاتورعراق چنانچه امریکا در قبال مزدوری رجوی به خودشان حمایتشان نمی کردند و از آنان حفاظت نمیکردند به قطع و یقین یک شبه تمامیت اسارتگاه اشرف به دست مردمان و عشایرغیورعراقی که ازجانب این فرقه خیانتها و جنایتها دیده بودند؛ نیست و نابود میشد و اثری از رجوی و تشکیلات مافیایی اش درعراق نمی ماند. ضمن اینکه برای مخاطبینم پر واضح است که فرقه تروریستی رجوی برغم دعاوی ضد امپریالیستی! تمام و کمال مهره و آلت دست امریکا بوده و در قبال وطن فروشی و خوش خدمتی رجوی ؛ مورد حمایتشان قرار داده است.
پنج مهر سالروز آشوب خیابانی مسلحانه مجاهدین
لابد تمامی آنهایی که در جریان کار سازمان قرار دارند می دانند که سازمان با چه آب و تابی از این روز سخن میگفت و سعی داشت آنرا بزرگ کند زمانی که من به سازمان وارد شدم دیدم که صحبت از 5 مهر سال 60 می کنند من که خود در آنروز در تهران بودم چیزی یادم نیامد باری پرسیدم که مگر در آن روز چه خبری بوده؟ گفتند تو نمی دانی این روز، سالروز تظاهرات مسلحانه است
تناقض شدید در مبارزه با تروریسم از طرف امریکا
فرقه تروریستی مجاهدین هم که آماده مزدوری برای هرکس و ناکسی هستند اینبار به زیر چتر امریکاییها رفته اند تا بتوانند با مزدوری برای آنها برای خود کلاهی دست و پا کنند! غافل از اینکه اگر حتی در فرض محال اینبار با تانکها و زره پوشهای امریکایی تجهیز شوند این فرقه با خرابکاریهایی که در ایران انجام داده است کوچکترین جایی در بین مردم ندارند! و ایران به قتلگاه خودشان تبدیل خواهد شد!