سرانجام حصارهای اشرف فرو ریخت
سرانجام شیشه عمر رجوی شکست و دیوارهای اشرف فرو ریخت و اولین گروه از اسیران آن به مقر جدید که خارج از کنترل فرقه می باشد منتقل شدند.بی شک اگر به خود رجوی ها بود هیچگاه تن به این جابجایی ها نمی دادند. این امر در زیر فشارهای دولت عراق و ارگان های بین المللی و حقوق بشری صورت گرفت ولی آن چه موجب شد که هم دولت عراق بر حق قانونی خود مصر باشد و هم سازمان های بین المللی بصورت جدی وارد این معادلات شوند، ایستادگی قهرمانانه خانواده های اسیران اشرف بود.
شلیک موشک به اردوگاه عراق جدید چرا و توسط چه کسانی؟
دولت عراق باید هوشیار باشد چرا که سران این فرقه مرگ تشکیلاتی و فرقه ای خود در عراق را حتمی می دانند و بنابراین ممکن است در این مدت باقیمانده دست به هراقدامی بزنند. بنابر این به دولت عراق پیشنهاد می کنیم در کنار ایستادگی در مقابل فشار تنی چند از حقوق بگیران این فرقه در پارلمان اروپا و کنگره آمریکا بهیچ عنوان در اقدامات خود مبنی بر تخلیه اشرف کوتاهی نکند و بی شک چنین اقتدار و ایستادگی نشان بارزی از استقلال دولت عراق خواهد بود.
انتقال به لیبرتی، طرح یک شکست
حال که سران مجاهدین خود را در شرایط کنونی تنهای تنها می بینند و دهها سال جاسوسی و همراهی با بیگانگان و قدرت های غربی سودی برای آنان نداشته است حس می کنند بشدت تحقیر شده اند تا جائی که اتوپیا و مدینه فاضله ی دروغین خویش را نیز طی ساعات آینده برای همیشه از دست می دهند. پس ناگزیر سعی خواهند کرد در پس از اسکان در کمپ لیبرتی بازی جدیدی را آغاز کنند و دست به حماقت دوباره بزنند
هدف رجوی، بازگرداندن مشروعیتی سیاسی به فرقه اش
راستی از خود سئوال کردید که چرا علیرغم شکایت های بیشمار اعضای جدا شده از فرقه، مبنی بر اتهامات نقض شدید و گستردۀ حقوق بشر در داخل سازمان مجاهدین خلق این موضوعات چرا هیچ وقت مورد بحث این محافل قرار نمی گیرند؟ تصویری که هم اکنون نمایندگان فرقه رجوی در ملاقات و جلسات خود از مجاهدین نشان میدهند فاصلۀ زیادی با واقعیات درون فرقه دارد. نقض حقوق بشر توسط رهبران سازمان و بر علیه اعضای گروه بصورتی غیر قابل انکار ثبت شده است.
از دسیسه های رجوی غافل نشویم
تعداد زیادی از نفرات ساکن در اردوگاه اشرف؛ تنها در صورت برقرار ماندن اردوگاه اشرف و در همان محیط جغرافیایی و در همان شرایط به درد رجوی می خوردند و این نفرات در اروپا کارآئی چندانی برای رجوی ندارند؛ این بخش از بدنه فرقه رجوی در اشرف ممکن است در ماجراجویی های رهبری فرقه به درگیریهایی کشانده شوند؛ که هم رجوی از شر وجودشان خلاص شود و هم با خون انان بتواند به معاملات بعدی بپردازد.
خروج ۴۰۰ نفر از اشرف و ورود تنش به کل پیکر سازمان
چهار صد نفر از مجاهدین خلق که با دقت و زیر نظر خود خانم رجوی برای انتقال به کمپ لیبرتی انتخاب شده بودند بعد از سه روز نشست متمادی و بازدید از مزار کشته شدگان مجاهدین ؛ سوار اتوبوسها شدند و بقیه بهت زده و گیج و پرچم به دست برای بدرقه حاضر شدند. شکست سیاست غلط و بیفایده” ماندن در اشرف”و نیز تلاش برای بیرون آمدن از لیست تروریستی آمریکا به نتیجه نرسید اما به شدت باعث تنش و مسئله داری اعضا شده است
آیا رجوی خود کشی خواهد کرد؟!
رجوی گفت اگر مجبور شود روزی ارتش ازادیبخش را منحل کند قبل از اعلام انحلال خودش را می کشد و اجازه نمی دهد دفتر مجاهدین و ارتش ازادیبخش بصورت دیگری بسته شود! رجوی پدر خوانده فرقه مافیایی-تروریستی مدعی بود که سلاح و لباس و اردوگاه اشرف مثل ناموس و شرف هر مجاهد است و به هر شکل ممکن باید ان را حفظ و سر پا نگه داشت چون بدون اینها هیچ امری محقق نمی شود نه سرنگونی رژیم ایران و نه ریاست جمهوری مریم قجر!
اقدامات تروریستی مجاهدین اهرمی برای خروج از فهرست گروههای تروریستی!
پایگاه خبری ـ تحلیلی”تینک پراگرس” با تحلیل اخبار اخیر درباره مشارکت گروه تروریستی مجاهدین در اعمال تروریستی علیه ایرانیان در گزارشی تحت عنوان”حمایت جناح راست آمریکا از مجاهدین خلق به خاطر انجام اعمال تروریستی در ایران” نوشت: پنجشنبه گذشته شبکه تلویزیونی NBC گزارش داد گروه مجاهدین خلق که در فهرست سازمانهای تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا قرار دارد، دانشمندان هستهیی ایران را ترور میکند.
خانواده ایستاد اشرف افتاد، اشرف نایستاده افتاد
رجوی بهتر از هر کسی معنی خروج خفت بار از پادگان اشرف را میداند به همین دلیل بیش از هشت سال تلاش کرد به انواع واقسام توطئه متوسل شود تا مانع این اتفاق بزرگ شود اما گویا سنبه حضور خانواده ها خیلی پر زور بوده است که رجوی زیر بار آن رفته است. این شکست بزرگ رجوی را قبل از هر کس باید به خانواده های متحصن در عراق، اعضاء ناراضی درون حصار رجوی،وهمه جداشده ها تبریک گفت که این سرآغازی برای به محاکمه کشاندن رجوی در دادگاه صالحه میباشد.
خانواده ها تا آخر ایستاده اند
خانواده ها البته هر روز در تمامی اضلاع پادگان حضور فعال دارند و تا آنجا که حنجره و صدایشان یاری میکند عزیزان خود را صدا میزنند که البته همچنان توسط عده ای از قربانیان مغزشوئی شده فرقه رجوی مورد بی مهری همراه با فحش های رکیک که معلوم نیست از کجا یاد گرفته اند و پرتاب سنگ به سمت زنان و مردان سالخورده که معلوم نیست در مرام کدام مبارزی تاکنون سراغ داشته اند قرار میگیرند. در این خصوص چند فیلم تهیه شده که بعدا به نظر خوانندگان خواهد رسید.
نیم نگاه بر همکاری مجاهدین با موساد و ترور دانشمندان ایرانی
اگر مقامات امریکایی به هر دلیلی دست به اعتراف زده و تاکید دارند که موساد و طراحان امنیتی و استراتژیک رژیم اشغالگر قدس مجاهدین را برای ترور دانشمندان جوان ایرانی آموزش داده و روانه ایران کرده اند تا دست به اقدامات ضد میهنی و ضد ایرانی بزنند، نبایستی کمترین ابهامی در باره این اطلاع رسانی داشت زیرا شواهد، قرائن و مدارک مستدل عینی زیادی وجود دارد و می توان به گفته ها و سخنان عناصر و کادرهای تشکیلاتی جدا شده ی مجاهدین که در ایران و سایر نقاط جهان بسر می برند اشاره کرد
مریم رجوی پلید ترین عجوزه تاریخ ایران
مگراین نیروهای از دنیا بی خبر تو، اجازه داشتن یک دوچرخه یا حتی یک گاری از خودشان را داشتند که تو الان میگویی نیروها بایستی اموال خود را با خود ببرنند؟! بخوبی بیاد دارم که رجوی همیشه میگفت،هیچ چیز برای یک مجاهد خلق خطرناکتر و بدتر از این نیست که او نزد خودش پول یا مالی داشته باشد! مثلا در نشستی که تعدادی از نیروهای بخش سیاسی که به خارج از عراق تردد داشتند و بتازگی به عراق برای گذراندن نشستهایی آمده بودند، در همان نشست به آنها گفت،هرکدامتان پولی که برای ترددتان گرفته اید اگر باقیمانده اش را تحویل مسئولتان نداده اید همین الان بروید و آن پول را بیاورید و تحویل دهید