گناهان کبیره در دستگاه رجوی
معمولا کسی که فتوایی میدهد در پایین ترین اشل فرقه ای نیز به آن عمل میکند و به قول خود رجوی حرف با عملکرد بیرونی باید تطابق داشته باشد حال نکته جالب اینجاست که خود رجوی و تشکیلاتش مرتکب این مواردهستند لازم است برای صدق و صحت این مطلب برای هر مورد دلیل بیاوریم…رجوی بارها وبارها نیروهایش را به انتحاری تشویق نموده وصدها مورد عملیات های انتحاری و خودسوزی علیه خلق ودولتمردان در کارنامه ننگین خود دارد.
ملاقات پشت دیوار اشرف – قسمت یازدهم
دو کشور همسایه ایران و عراق بدلیل داشتن نقاط مشترک به لحاظ عقیدتی و سیاسی و داشتن منافع مشترک، بعد از مرگ صدام حسین و روی کار آمدن دولت جدید، شروع به گسترش روابط سیاسی و اقتصادی خود کردند. پر واضح است که در این مسیر هیچ یک نخواهند پذیرفت در دو کشور علیه طرف مقابل فعالیت سیاسی و نظامی صورت گیرد و سازمان رجوی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و دیر یا زود بایستی بساط معامله گری خود را از عراق بچیند.
دیکتاتوران به سوراخ خزیده نیز محکوم به فنا هستند
رجوی جنایتکار که در اواخر حکومت صدام به عنوان یکی از عوامل سرسپرده و خود فروخته به صدام جنایت های زیادی در عراق انجام داده پس از آن از ترس عقوبت اعمال خود همانند ولی نعمت اش به سوراخی خزیده که تاکنون جرات سرک کشیدن از آن را ندارد. باید اظهار داشت که این روباه مکار صرفا به خاطر جنایت مرتکب شده در عراق نیست که سالیان سال در خفا بسر می برد بلکه از مهمترین تهدیدهایش خشم و نفرت اعضای سازمان از وی می باشد که علی رقم احتمال زیاد حضور او در مخفیگاه اشرف، جرات نشان دادن خود در نزد آنان را ندارد.
ملاقات پشت دیوار اشرف – قسمت دهم
مردم ایران هوشیارتر از آنند که از یک سازمان دیکتاتور و مستبد و خائن به مردم ایران، حمایت کنند. به جرات می توان گفت که در این عصر ارتباطات کمتر کسی است که نفهمد اشرف کجاست و در آنجا چه می گذرد. سران سازمان و مخصوصاً شخص رجوی عموماً آدمهای متوهم و خیالبافی هستند، و روی جاده واقعیت هیچ وقت حرکت نکردند. واقعیت این است که سازمان با کشیدن خود به مرزهای بیرون ایران از جامعه و فضای اجتماعی ایران بدور افتاده و فرسنگ ها با واقعیات ایران فاصله دارند.
خروج آمریکایی ها از عراق و عاقبت مجاهدین
اگر اخبار و تحولات این فرقه را دنبال کرده باشید می بینید که همه سمت و سوی تحلیل ها و تفسیرهای آنها مبنی بر این بود که آمریکایی ها بهتر است در عراق بمانند. ولی بازهم مثل همیشه تحولات بر خلاق میل رجوی چرخید. و حالا آمریکایی ها از عراق می روند و رجوی را با انبوهی عراقی که به خون آنها تشنه هستند تنهای تنها می گذارند. البته این خوی امپریالیستها هست که تا آنجا که بشود از افراد و جریانها استفاده می کنند وقتی هم که تاریخ مصرف آنها تمام شد آنها را همچون دستمال کاغذی مصرف شده بیرون می اندازند.
دروغ مسخره آمریکا و تلاش مجاهدین برای نشان دادن اوج سرسپردگی
سران فرقه برای همسویی با سران جنایت کار آمریکا این بار علی رضا جعفرزاده را به نام کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن به صحنه آورده تا با شرایط بوجود آمده در مورد ترور خیالی سفیر عربستان توسط ایران هر چه بیشتر به لابی های جنگ طلب آمریکا برسانند که ما هم در این توطئه بر علیه ایران در کنار شما هستیم. باند رجوی که همیشه به دنبال شکافی بین روابط ایران و غرب هستند سعی کردند از این موقعیت بوجود آمده نهایت سوء استفاده را بکنند
مریم رجوی و آرزویی که به گور می رود
آری نمایش خیمه شب بازی که فشارهای روانی و فیزیکی سران جنایتکار فرقه بر روی اسیران درمانده را روپوشانی می کند عبارتست از برگزاری مراسم به اصطلاح ریاست جمهوری مریم عضدانلو که بر خلاف دیگر اقصی نقاط جهان که ریاست جمهوری آنها 4 ساله می باشد و اگر فرد در مدت قبلی فعال بوده باشد با رای اکثریت مردم آزاد اندیش می تواند برای یک دوره 4 ساله دیگر انتخاب شود ولی در فرقه رجوی که سراسر آن دروغ محض می باشد مریم عضدانلو خود را همانند حسنی مبارک رئیس جمهور مادام العمر و آنهم برای یک قلعه 3200 نفره می داند
بازهم افشاگری جدا شده ها از سازمان، دجالگری های رجوی را رو کرد
تابلوهایی با اسامی کوچه و خیابان های تهران و یا شهرستانها با مناطق شهرداری مربوطه تهیه سپس آن را روی یکی از دیوار های کوچه های عراق به صورت موقت نصب و عکسی از ملعون رجوی که از داخل قرارگاه به ما داده بودند نزدیک و یا روی قسمتی از تابلوی ساخته شده می چسباندیم به طوریکه اسم کوچه خیابان و شهرداری منطقه معلوم باشد و در نهایت عکسی از آن دیوار و تابلو و پوستر می گرفتیم و یا با اسپری شعارهایی از قبیل درود بر رجوی و… بر روی دیواری با اسم تابلویی از قبل نصب شده مینوشتیم و بار دیگر عکس می گرفتیم
رجوی و ادعای مهدویت
رجوی گفت آری امام زمان همانطور که از اسمش پیداست یعنی امام و رهبر حال و زمان و با مکثی گفت آری امام زمان من هستم و با این حرف چند دقیقه ای کوتاه همه جا را سکوت برداشت و حتی صدای خوردن موزها و میوه ها هم نمی آمد همه به همدیگر نگاه میکردند من که خودم پای میکروفون با شنیدن آن حرف ماتم برده بود
به فکر اذهان تخریب شده اسیران فرقه رجوی باشید
ملل متحد به یکباره اعلام می کند که با مصاحبه گرفتن تک تک اعضاء فرقه در رابطه با ماندن و بازگشتن احتمالی به کشورشان سئوال کند و البته به قول آنها در خارج از اردوگاه،ولی موردی که در این جا نادیده گرفته می شود این است که اسیران دربند داخل قلعه مخوف اشرف آنچنان از سر کرده فرقه بیم و هراس دارند که بدون اجازه او نمی نوشند ونمی خورند و حتی نمی خوابند، پس چگونه می خواهد در عرض یکساعت و یا بیشتر تصمیم گیری نماید آنهم بعد از 30 سال و یا بیشتر که تحت هر گونه فشار روانی که در دنیا موجود نیست ولی در اشرف پیدا می شود.
بعد از صدام منابع مالی مجاهدین وطن فروش از کجا تامین می شود؟
ما معتقدیم که کشورهای غربی و اسرائیل و سرویس های اطلاعاتی شان هستند که این مبالغ هنگفت را در قبال جاسوسی و خیانت و وطن و همنوائی با آنان در ضدیت با جمهوری اسلامی ایران در اختیار این گروه تروریست قرار داده اند. همانگونه که بعد از سرنگون شدن صدام دیکتاتور مدارک بدست آمده نشان داد که رجوی های شیاد بر خلاف ادعای خود نه تنها مستقل نبوده بلکه مزدور بودند و برای این مزدوری از کیسه بیت المال مردم عراق پول های هنگفت دریافت می کردند
مریم رجوی، آرزوی ریئس جمهور شدن بر دلت خواهد ماند
30 مهرماه سالروز انتصاب مریم بعنوان (رئیس جمهور برگزیده مقاومت) است. انتصابی بس مضحک و فرمایشی که توسط رجوی انجام شد و نشانی دیگر از تفکر استبدادی و دیکتاتوری رجوی داشت! انتصابی که فقط باین دلیل انجام شد که او بتواند موقعیت خودش را در شورای باصطلاح ملی مقاومت تثبیت تر کند و خواسته های خودش را بیشتر و با نفوذ بالاتری پیش ببرد!