سازمان ملل: اعضای مجاهدین در هیچ برهه ای در عراق بعنوان پناهنده شناخته نشده اند
بنا بر مدارک موجود و تایید سازمانهای ذیربط، اعضای سازمان مجاهدین خلق در هیچ برهه ای از زمان در عراق بعنوان پناهنده شناخته نشده اند (اگر چه بیش از هزار تن از آنها پناهندگی کشورهای اروپایی و امریکایی دارند). در زمان صدام حسین که اساسا این حرف ها نبود و بعد از سقوط صدام نیز نه دولت جدید عراق و نه سازمان ملل متحد حاضر به اعطای موقعیت پناهندگی به نیروهای نظامی مستقر در این کمپ نشدند
پرونده سیاه جنایات مجاهدین
در پی ضربات شدید در اوایل سال 61 و لو رفتن بسیاری از خانههای تیمی، سازمان دستور داد افراد مشکوکی را که در حوالی خانههای تیمی مشاهده میکردند، ربوده و سپس آنها را برای کسب اطلاعات مورد شکنجه قرار دهند. این عملیات نو ظهور توسط سازمان،”عملیات مهندسی” نام گرفت و تحلیل در مورد عملیات مهندسی نیز این بود که”کار مهندسی خیلی پیچیدهتر از کار عملیاتی است و احتمال بریدن هست. ما شکنجه میکنیم چون مجبوریم ولی وقتی که حاکم شویم، نمیکنیم!”
خروج از اشرف، گزینه ی معقول
اظهار نظر دولت نوروزی و شاهین قبادی از سران مجاهدین اگر یک موضع تاکتیکی و فریبکارانه برای فرار از فشار افکار عمومی و خنثی نمودن اعتراض خانواده های افراد مستقر در اسارتگاه اشرف به سران مجاهدین نسبت به قربانی کردن فرزندان و بستگانشان نباشد، بایستی سیگنال مثبتی قلمداد شود که سران فرقه سرانجام به این واقعیت آشکار پی برده اند فرقه ی رجوی در معادلات سیاسی منطقه ای و بین المللی هیچ وزن و جایگاهی ندارد و مقامات دولت امریکا نیز از مجاهدین در مقاطعی بهره برداری تاکتیکی بر علیه منافع ملی ایران کرده اند و در عرصه ی تحولات پر شتاب سیاسی مجاهدین دیگر هیچ سودی و فایده ای برای آنان ندارند.
رجوی نماینده هیچکس نیست، قربانیان را از عراق خارج کنید
آمریکا و انگلیس هم از این کشتار ناراحت میشوند و دعوت به *آرامش* میکنند آخه مگه خون ایرانی ها رنگش فرق میکنه بارها آمریکا می توانسته این اسیران را از دست فرقه نجات بده ولی چرا چرا!..من میگویم که همه غرب هم از این بازی بدش نمیاد حالا هر مدت یک عده کشته شوند *برایش مهم* نیست… چون با این مهره دارد بازی میکند… بله این فرقه دارد نفرات را به کشتن میدهد من از گفتن این حرف ترسی ندارم چون من با گوشت و پوستم آنرا لمس کردم رجوی ها تا آخرین نفر دست بردار نیستن چون تشنه قدرت و احترام هستن
رهبران مجاهدین با جان افراد به گروگان گرفته شده شرط بندی سیاسی میکنند
معلوم می شود که دلیل پافشاری سران سازمان برای ماندن اعضای حبس شده در اردوگاه اشرف در عراق تنها منافع سران سازمان را تامین می کند و دراین میان همانگونه که دیروز شاهد بودیم اعضای درون اردوگاه اشرف قربانیانی بیش نیستند که با خون خود منافع رهبران سازمان را در اروپا تامین می کنند. در این راستا بی دلیل نیست که سازمان درب های اردوگاه اشرف را به روی خانوادها باز نمی کند و اجازه خروج به اعضای اردوگاه نمی دهد لاکن نیک می داند که تماس خانوادها با بستگان خود در اردوگاه اشرف باعث متلاشی شدن این اردوگاه خواهد شد.
رجوی خونخوار مسئول ریخته شدن خون اعضا در اشرف
آیا درگیر نمودن اعضا با نیروهای حفاظت عراقی به منظور بقا در اشرف به معنی امضا قتل آنان نمی باشد؟ با گذشت یک سال و اندی از حضور خانواده ها در جلوی درب اشرف برای ملاقات با عزیزانشان، تنها این رجوی فریبکار بوده که اجازه نمی داده این ملاقات انجام شود و با انواع فریبکاری می خواست که اعضای خود را در مقابل خانواده ها قرار دهد و با انواع توهین ها و ناسزا گفتن سعی می کرد که حتی برای یک ساعت هم این ملاقات ها انجام نشود.
کشتن یا به کشته دادن اسیران اشرف
عملا تنها راه مطرح شدن خود در صحنه سیاسی و بین المللی را خلاصه کردند به خوشخدمتی و مزدوری برای بیگانه و درخواست کمک از آنها و به کشتن دادن اعضایشان که حالا مصرف دیگری نداشتند.در مورد مزدوری و جاسوسی البته خدمات مجاهدین برای غرب و شرق مسبوق به سابقه است والبته در به کشتن دادن اعضایشان هم یدطولایی دارند ؛ بارها مسعود رجوی بعد از عملیاتها یا تهاجمات نافرجام این گروه اعلام کرده بود که ما پذیرفته بودیم سه برابر این کشته بدهیم
چه کسی امنیت ساکنان اشرف را تأمین میکند؟
آنچه مسلم است اینست که رجوی برای بقای خود نیاز به ریخته شدن خون دارد. اینکه این خون از طرف چه کسی ریخته شود آنقدر مهم نیست. چه بهتر که از افراد خود سازمان باشد تا”شهید!” جدید تولید گردد. رجوی نیاز مبرم به”شهید!” سازی دارد تا عراق را تحت فشار قرار دهد و امتیاز بگیرد و تمامی کسانی که رجوی را حمایت میکنند یا نمیکنند به تنها چیزی که توجه ندارند حقوق از دست رفته ساکنان اشرف است.
اسیران اشرف تا دیر نشده خود را نجات دهید
رهبران شما یعنی شخص رجوی خیلی ازاین قبلتر هم بشما و هم به همه خلق قهرمان خیانت کردند. تو صحبت های بعضی بچه ها دیشب میشنیدم که میگفتند ما مردم ایران را داریم و… ای بچه های اشرف که دل به داشتن مردم ایران خوش کرده اید بخدا قسم ذهنیت اشتباهی دارید.این توهمات را کنار بزنید این حرفها ساخته ذهن رجویست. حتی خانواده هایتان هم دل خوشی از سازمان ندارند.
بن بستی که فرقه رجوی می خواهد با خون از آن عبور کند
رهبری فرقه و سرانش چرا از خودشان مایه نمی گذارند. داستان مریضی افرادی که در پادگان اشرف دارند با مریضی خودشان دست و پنجه نرم می کنند و فرقه هیچ توجهی به آنها نمی کند. آنها را تبدیل کرده است به یک ابزار تبلیغاتی و اهداف شومش را پیش می برد. به سران فرقه بارها ابلاغ شده که قانونی هم که شده افراد مریض را تحت درمان به بیمارستان مناسبی منتقل کنیم ولی فرقه عکس آن را ثابت کرده.
خنجر مسعود رجوی را تیز نکنید
گزارش نشست درونی مجاهدین با مسعود رجوی خائن بعد از اولین درگیری در تابستان سال 2009 خوب نشان میدهد که چگونه از یک ماه قبل زمینه چینی ها برای این درگیری و کشته شدن تعدادی را فراهم کرده بودن مثل مانور و ساختن بمبهای دستی موانع فلزی سلاح های سرد و کارگذاری دوربین برای فیلم برداری. در همین نشست درونی بود که مسعود رجوی خائن از فهیمه اروانی بخاطر ادیت کردن فیلم ها و پخش آن به شکلی که فقط ارتش عراق را مقصر بداند تقدیر کرد. و میدانم که الان مسعود رجوی خائن از کشته شدن اسیران اشرف شادی میکند چرا که طرح خائنانه خودش را پیش برده است.
اعضای فرقه رجوی در اشرف؛ گروگان رهبری فرقه و نئوکان ها
رهبری فرقه در شرایط بن بست مطلق به شدت به این خونها نیاز دارد. اما نیاز افرادی که سالیان سال به شکل سیستماتیک شستشوی مغزی شده و در بیخبری کامل به سر می برند؛ اندکی محبت؛ دیدار با خانواده؛ و تضمین نسبت به آینده میباشد. دولت آمریکا هم به عوض اینکه بر مرده های فرقه رجوی بگرید؛ بهتر است دست از حمایت های پشت پرده از رهبری فرقه رجوی بردارد و کمک کند تا راه حل بشر دوستانه و صلح آمیزی برای تخلیه اردوگاه اشرف پیدا شود.