به کمک و پشتیبانی از خانواده های متحصن در پادگان اشرف برخیزیم
سازمانی که بسوی پدران و مادران سالخورده سنگ و کلوخ و فلزات برنده پرتاپ میکند و حرمت و جایگاه این پدران و مادران را میشکند و با کلمات و فحش های رکیک به تمامی فرهنگ و اعتقادات هر ایرانی با شرف حمله ور میشود چطور میتواند از آزادی و دمکراسی صحبت کند زمانیکه که خودش نقض کننده ان میباشد. خشونت، ترور شخصیت، فحاشی و بی حرمتی به خانواده و به پدر و مادر، تهاجم با سنگ و فلز به خانواده ها جواب این سوال را آسان میکند که سازمان مزبور فقط در سودای قدرت طلبی محض میباشد
رجوی ماهیت ضد مردمی خود را هر روز بیشتر بر ملا میکند
رجوی که از صدای بلندگوهای خانواده ها و درددل آنان با عزیزانشان به ستوه آمده بود و آنرا مترادف با شکنجه خود می دانست تلاش کرد تا صدای آنها را مخدوش نماید. بلند گوهائی قوی تر و در فواصلی نزدیک تر رو به ساکنان اشرف گذاشت که از صبح تا شب ترانه پخش میکرد تا مبادا صدای کسی از بیرون پادگان به گوش ساکنان آن برسد. بعد سیستم هائی رو به خانواده ها تعبیه کرد تا اصوات ناهنجار بصورت مداوم پخش کنند و موجب آزار و اذیت روحی و جسمی آنان شود تا خانواده ها سرد و مأیوس گردند.
سوزنامه مجاهدین از پیام من به اشرفیان
سازمان مجاهدین با سوز و آه نسبت به پیام صوتی من به اشرفی ها ناله سر داده و کینه و خشم و سوز خود را بروز داد و نشان داد که دقیقا از چه چیزی هراس و واهمه دارد. سازمان در مقاله ای که با اسم سیامک ذاکر و با عکس او در حال سنگ پرانی به سوی خبرنگاران در سایت ایران افشاگر درج کرده؛ ضمن اشاره به مطلبی که من در پیام به اشرفی ها با مضمون زیر فرستاده بودم حساسیت و برافروختگی خود را نشان داده.
نمونه دیگری از دجالگری رجوی شیاد برای پوشاندن خیانت هایش
اخیرا یکی از سایت های فرقه رجوی خائن به مناسبت سالگرد آزادی وی از زندان پهلوی مطلبی درج کرده و با فریبکاری قصد پوشاندن خیانت رجوی در آن زمان و فرار او از حکم اعدام را دارد.عدم اعدام رجوی دنیاپرست توسط حکومت پهلوی و در شرایطی که تمام مسئولین سازمان و افراد همسطح او در آن زمان توسط ساواک اعدام شدند یکی از بیشمار نقاط سیاه کارنامه وی می باشد. او برای پوشاندن این نقطه سیاه، بعد از گذشت 38 سال ناگهان یادش می آید که در آن زمان نامه ای نوشته و حال آن را برای چاپ در اختیار سایت فوق الذکر قرار داده است.
چشمهایم را می بندم، برای مهدی فتحی و…
صدای بر هم خوردن در او را بخود آورد. پرستار رفته بود، به زحمت روی تخت نشست. قرص های شبانه را یکجا بلعید و آب لیوان را یک جرعه سر کشید. سینی غذا را از روی میز روبرو کنار زد. دفتر کنار عکس مسعود و مریم را برداشت و روی زانوان جمع شده خود گذاشت و سعی کرد بنویسد. مثل هر روز و درست در همین زمان با لحظاتی پس و پیش. روی جلد دفتر روزانه تصویر شاد و خندان برادر مسعود و جمله ای که برادر عملیات جاری را اولی تر از نمازهای یومیه تلقی کرده حک شده بود.
اعتراض شهروندان عراقی واکنش در قبال تجاوز و اشغالگری مجاهدین
مجاهدین به خوبی واقف بودند حضور توأمان خانواده های عراقی و ایرانی و استمرار آن و با چنین کمیتی پیامدها و بازتاب های وسیعی به همراه دارد. از بدیهی ترین نتایج و صرفنظر از تأثیرات خارجی، تأکید بر همسویی و وحدت نظر ایرانیان و عراقیانی است که توأمان در معرض خسارات و آسیب های جانی و مالی مجاهدین و صدام قرار گرفته اند. به واقع خانواده های عراقی سوای مرزبندی های جغرافیایی بخشی از قربانیان رجوی محسوب می شوند.
برگزیده ای از کتاب فرقه ها در میان ما – قسمت بیست و یکم
رهبران فرقه یک سیستم جاسوسی تولید میکنند؛ به طوری که رهبر میتواند ادعا کند همه چیز را بطور قطع در خصوص هر کسی میداند، فکر همه را میخواند و چیزهایی را میبیند که دیگران نمیبینند، در حالیکه در حقیقت اطلاعات مربوطه توسط اعضایی ارائه میشود که خبرچینی کرده، گزارش میدهند، و جاسوسی دیگران را میکنند. بچههایی که چنین آموزشهایی را در فرقهها دیدهاند، وقتی در مدرسه در جهان خارج اقدام به دادن چنین گزارشهایی میکنند، «موش فضول» و «خبرچین» لقب میگیرند.
سیاست یک بام و دو هوا از اصول رجوی های جنایتکار است
یکی از اصول فرقه رجوی ضد بشر این است که آنها مجاز به هر کاری می باشند اما همان کار برای دیگران ممنوع است. برای نمونه فرقه رجوی هر جا که توانستند از بلندگوهای قوی و دیش های ارسال بوق های کر کننده استفاده کرده و می کنند تا صدای خانواده ها به گوش فرزندان و عزیزان شان نرسد اما به محض اینکه خانواده ها که از ملاقات با عزیزان خود محروم شده اند، می خواهند حرف شان را با بلندگو به گوش عزیزان خود برسانند، رجوی های دجال آنرا شکنجه روانی و سلب آسایش نفرات مستقر در اشرف نامیده و فریاد وا مصیبتا سر می دهند!!!
از گذشته بیاموزیم، تروریست های مجاهدین را پشتیبانی نکنیم
به عنوان رهبران یک فرقه شخصیتی مریم و مسعود رجوی معتقد هستند که « هدف وسیله را توجیه می کند» بنابراین برای پیشبرد اهداف جاه طلبانه خود که همانا قدرت است، به هر کاری دست می زنند و به هر وزنه ای متوسل می شوند. این ها همان کسانی هستند که در کارنامه خود ترور شهروندان و نظامیان آمریکایی را دارند چون آن ها را امپریالیسم می دانستند که از شاه سابق حمایت می کرد.
جنازه رجوی در سردخانه تاریخ
مریم ومسعود رجوی مبتلا به سرطان پیشرفته و درحال مرگ هستند و بهمین خاطر برای آنها دو قبر درقرارگاه اوورسوروازحفر نموده اند _ مسعود رجوی بیش از یکماه است از کشور اردن وارد جزیره ایسلند درقطب شمال گردیده است (به علت پیشرفته شدن بیماری سرطان واحتمالا جهت معالجه) _ درگفتگوهای پشت پرده بین دولت عراق وامریکا ودولت عدن درمورد چگونگی جمع شدن قرارگاه اشرف قرار است گروهی از این افراد به کشوریمن انتقال یابند تا از آنها بعنوان مزدور جنگی علیه شورشیان حوثی استفاده گردد _ و همه رخدادها منجر به اخبار منجر به رخدادهای تعین کننده ای درسال 2011 میلادی خواهند گردید.
رجوی خونریز نان سیاسی اعدامیان را می خورد
مجاهدین در برنامه تلویزیونی خود بطور مستمر اعلام می کنند که مرگ این دو اعدامی اخیر در ایران بخاطر ملاقات شان در اشرف بوده است و برای سوء استفاده از این اتفاق با پخش فیلم هایی از فعالیت های آنان در طول مدت اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست جمهوری در ایران عملا روی ادعای دروغین خود خط بطلان کشیده و در همین برنامه از تماسها و گزارشات تصویری و خبری آنان فیلمی پخش نموده و مدعی می شوند که آن دو نفر نقش بسیار فعالی در اغتشاشات داخلی ایران داشتند
ما و بهانه های همیشگی رجوی
اما این”وطن دوست”، مردم وطن اش را با بمب و انفجارهای انتحاری،با گلوله ها و خمپاره ها تکه تکه کرد.از اول هم حرف جدی در مخالفت نداشت.سلیقه و انتقام فردی اش بود.آدم کینه کشی است.خوشش نمی آمد کسی ریش بگذارد.عمامه داشته باشد یا ساز مخالف فلسفی و جهان بینی بزند.او فقط خودش بود،آقا بالاسر نمی خواست.در سی سال گذشته هر جا پا گذاشت و با هر کسی که رفیق شد نیم صباحی بیشتر دوام نیاورد.تنها رفیق نازنین او صدام بود.