حکایت رجوی خوابیده و پارس کردن او
این تهدید و ارعاب را رجوی در کتاب «خانواده ها» نیز به صراحت بیان کرده و گفته که بهای آن هر چه باشد خواهیم پرداخت و مخالفین خود را به سزایشان خواهیم رساند. نکند با این پیر و پاتالهایی که دور و برت را گرفته اند میخواهی عربده کشی کنی؟ حکایت رجوی، حکایت سگ پیری است که حال ندارد بلند شود و مورد مشکوک را بررسی کند، و خوابیده پارس میکند تا به خیال خودش مورد مربوطه را نیز بترساند.
چرا از مرگ احمد رازانی در سایت های فرقه رجوی چیزی نوشته نشده؟
رهبران ناصادق، احمدها نمی خواستند در مناسبات شما بمانند ولی شما به جای اینکه ایشان را مثل جداشده های گروههای دیگر با تشکر از ایشان به کشور خواسته او بفرستید برای ایشان حکم اعدام صادر کرده و همان دم حکم را اجرا می کنید و نام آن را خودکشی می گذارید، از یک نظر شاید گفت حرف شما درست است چون همانطور که مسعود بارها گفته هر که با ما نیست علیه ماست و حکم کسی که علیه ماست مرگ می باشد و آنها با اعلام جدایی و انزجار از فرقه به رهبری مسعود با دست خود، خود را به کشتن می دهند و این با حرف جلادان فرقه درست در می آید
برگزیده ای از کتاب فرقه ها در میان ما – قسمت دوم
اخیرا پروفسوری که چندین مجلّد کتاب و تعدادی مقاله نوشته و هم اکنون نیز به طور گستردهای به کار تدریس مشغول است، بر روی کتابی در خصوص فرقهها کار میکرد. نامهای به آدرس منزلش رسید که نوشته بود: گروه و من میدانیم که شما کتابی در دست انتشار دارید. شما نباید منابع، ایدهها و نام اشخاصی را که در زیر آمده و در نسخه فعلی کتاب شماست و گروهم و من با آن مخالفیم، فاش نمایید.
چرا سران فرقه مجاهدین دست به دامن بقایای دولت بوش شده اند؟
مریم خانم با خرج خودش که معلوم نیست که این پولها را از کجا آورده است در پاریس کنفرانس بر گزار می کند و متوسل به کارتهای سوخته می شود. اینجا باید از مریم خانم سئوال کرد مگر شما ادعای استقلال و مردمی بودن را ندارید پس چرا چشم به حمایت خارجی دوخته اید؟ اینجاست که دم خروس مزدوری و ضد مردمی بودن این فرقه بیرون می زند. البته در پایان باید اضافه کنم که این تلاشهای مذبوحانه سران فرقه مجاهدین نه تنها راه به جائی نمی برد و آنها را از شرایط بن بستی که در آن قرار دارند نجات نخواهد داد
مجاهدین در گذر از دیپلماسی زورمدارانه به دیپلماسی ملتسمانه
وقتی مریم رجوی تلاش می کند روی صورت مسئله اصلی یعنی ماهیت تروریستی سازمان خط بکشد و موضوع را بر روی ضرورت باز کردن دست و پای مجاهدین از لیست تروریستی متمرکز کند، به یک معنی می خواهد آن روی صفحه ای را نشان مان بدهد که دو دهه پیش ابریشم چی روی اول آن را به مخاطبان آمریکایی هشدار داده بود. با این تفاوت که در آن زمان مجاهدین اوورکت و مسلسل به دوش بودند و امروز کت و شلوار پوش و کراوات به پیش. و در ادامه شاید می خواهد با این لحن دو پهلو به آمریکایی ها بگوید اگر در دو دهه پیش از بردن نام مجاهدین در لیست تروریستی و در جهت تغییر نرم در ایران طرفی نبستید، اما امروز می توانید با خارج کردن مجاهدین از لیست تروریستی شاید نتیجه دلخواه و مورد نظر را تأمین کنید.
استفاده ابزاری از اعضاء ناراضی توسط سران شکست خورده فرقه رجوی
پخش تصاویر افراد ناراضی به عنوان کسانی که خانوادهها را به اصطلاح مزدور میخوانند از حیله هایی است که در چند روز گذشته فرقه جنایتکار رجوی به آن اقدام نموده است. این حرکات شیطانی فرقه هیچ چیز از حضور خانواده ها در جلوی قرارگاه مخوف رجوی کم نمی کند و تمامی خانواده ها با هم عهد بسته اند که تا مادامی که اشرف به روی مسعود و مریم رجوی خائن دفن نشود از این تجمع دست بر ندارند
وای بر این حقوق بشر که شکنجه گران فرقه رجوی از آن دفاع می کنند
در سیمای آزادی خانم رئیس جمهور فرقه زالو صفت رجوی با افتخار درباره حقوق بشر صحبت می کرد آن هم زمانی که هنوز خون احمد رازانی خشک نشده و بهتر است بگویم خونهای امثال احمد رازانی، که خانم مریم رجوی رهبر فرقه مجاهدین خلق درباره نقض حقوق بشردر ایران با آب و تاب در اوور صحبت می کند چنانچه اگر کسی از نزدیک او را نشناسد و در مناسبات آنها نباشد فکر می کند این زن حامی حقوق بشر است اما این زن، همان شخصی است که روزی در عراق فرمان شکنجه نیروهای خود را صادر می کرد
سازمان مجاهدین و تبعات رأی اعتماد پارلمان به مالکی و نمایندگان او
سازمان با خوش رقصی برای آمریکا مدعی وابستگی امثال مالکی به جمهوری اسلامی است. این کدها و نشانه ها پیش از هر چیز بر مؤلفه هایی تأکید دارد که به عنوان یک راهکار و شیوه و در هر شرایط اجتماعی با کمی جابجایی قابل تعمیم هستند. به هر حال شکست مجاهدین در ترور شخصیتی مالکی و از سوی دیگر ابقای او در بالاترین سطح سیاسی عراق برای مجاهدین گران تمام خواهد شد. این را بهتر و بیشتر از هرکس خود مجاهدین و رهبری آن یقین دارند.
التماس های عاجزانه مجاهدین از مقامات سابق و جنگ طلب آمریکایی
کنفرانس خبری هفته گذشته این سازمان در پاریس به ریاست”مریم رجوی” همسر سوم رهبر مادالعمر این سازمان”مسعود رجوی” با همراهی چهار تن از سرشناس ترین جنگ طلبان آمریکایی به اجرا درآمد. جلساتی از این نوع نشان میدهد این جریان ضد ملی و ضد ایرانی بواقع تا به کجا در مسیر وابستگی سقوط کرده و به ته خط رسیده است و نومیدانه تلاش میکند با اجرای نمایشاتی از این نوع وانمود سازد که هنوز حیات سیاسی داشته و میتواند به عنوان مزدوران اجاره ای در خدمت عوامل سازمان اطلاعاتی سیا و جنگ طلبان آمریکایی قرار گیرد.
نام رجوی در کتاب گینس
در کتاب گینس نام کسانی قید می شود که در زمینه ای رکورد دار باشند و در این زمینه باید نام رجوی دروغگو را در این کتاب وارد کرد چرا که وی تنها کسی است که سالیان توانسته دروغ هایی به خورد اعضای خود و سایرین بدهد که هیچ کس قادر به انجام آن نبودند. دروغ هایی که رجوی برای فریب دادن اعضای خود در اشرف بکار گرفته است تا اعضای فریب خورده خود را در زندان اشرف نگه دارد و به همین خاطر باید نام وی را به عنوان دروغگو ترین فرد در کره زمین در کتاب رکورد گینس وارد کرد.
مظلومیت زن در فرقه رجوی
در دستگاه رجوی ظلم کردن به زن یکی از انگیزه های سنتی اوست. فی المثل! در تمدن مصر قدیم دختران چشم درشت را هدیه می دادند بایستی می پذیرفتند زنان حق دفاع از خود را نداشتند. در فرقه رجوی همان سنت تا قبل از انقلاب ایدئولوژیک حاکم بود. از ما بین زنها دختران 17 الی 18 ساله انتخاب می شدند و به اجبار به مردان سن بالا 45 الی 50 سال هدیه داده می شدند
هشدار به دولت های اروپائی و مجامع حقوق بشری در رابطه با مجاهدین
پشت مسعود رجوی به چه دولتهایی گرم است؟ چه کسانی او را همانند صدام حسین دارند حمایت می کنند؟ در هر پیامی که می دهد اعضاء جدا شده را که مخالف فرقه هستند را تهدید به مرگ می کند. همان کاری که از سال 1371 به بعد بار ها حکم اعدام مخالفین خود را صادر کرده. الان پا را فراتر از اعضاء جداشده گذاشته است هر فردی قدمی، حرفی بر علیه فرقه رجوی زده باشد، یا حرکتی کرده باشد حکم آن اعدام است.