چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
تروریست های خوب (سازمان مجاهدین خلق) در میدان رقص 05 مهر 1389

تروریست های خوب (سازمان مجاهدین خلق) در میدان رقص

سال ها پیش ژنرال آمریکایی گفته بود که ؛” مجاهدین از جنس تروریست های خوب هستند.کارهایی که ما از انجام آن شرم داریم آنها بخوبی انجام می دهند”.وقتی چنین تزی در کنار همنشینی استراتژیک مجاهدین با انواع جریان های جنگ طلب قرار می گیرد چهره”ضد امپریالیست”! مجاهدین نیز رو می شود. نگاهی کوتاه به نوشته عباس داوری (بنیان مرصوص) این مسئله را به اثبات می رساند که محصول 40 سال آب در هاون کوبیدن، دست آخر جلسه گذاشتن و تظاهرات کردن برای رضای خاطر مشتی هفت تیر کش غربی و جنگ طلب از نوع خانواده”بولتون” ها است.

چرا رجوی از ملاقات خانواده ها با فرزندان خویش ممانعت می کند؟ 05 مهر 1389

چرا رجوی از ملاقات خانواده ها با فرزندان خویش ممانعت می کند؟

اعضاء مجاهدین با رهایی خود و ورود به دنیای آزاد چهره کریه این فرقه را برای جهانیان افشا خواهند نمود لذا ترس رجوی از این هست که با این افشاگری ها بساط فرقه گری او در قلعه اشرف برچیده شود و درست به همین دلیل نه تنها برخلاف همه سازمانهای حقوق بشری و سیاسی حامی خانواده نیست بلکه با آن به مانند یک دشمن برخورد کرده و آنرا دشمن شماره یک تشکیلات فرقه گرایانه خود می داند و خواهان نابودی آنهاست

بررسی نقش‌ مجاهدین در جنگ عراق علیه ایران 04 مهر 1389

بررسی نقش‌ مجاهدین در جنگ عراق علیه ایران

: مجاهدین در کشورهای اروپایی و آمریکایی سرپل‌هایی داشتند و در ایران نیز افرادی مستقر بودند که برای تبادل اطلاعات به صورت تلفنی با آنها ارتباط برقرار می‌کردند. رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس درخصوص وضعیت کنونی مجاهدین سیاسی داشت: در حال حاضر مجاهدین چند شعبه شده‌اند و جمع زیادی از آنها را سازمان جدا شده‌اند و شیرازه‌ سازمانی آنها از هم پاشیده شده است.

آیا کسی نامه های رجوی را می خواند؟ 03 مهر 1389

آیا کسی نامه های رجوی را می خواند؟

اما این خانم که شترش را در بیابان های عراق گم کرده و پی افسار آن در سازمان ملل می گردد چندان هم زرنگ نیست.چون اگرمقداری از هوش رجوی در او بود بجای تظاهرات در نیویورک کاری می کرد که همین چند صد نفر می رفتند عراق و با 5.000.000 حامی عراقی! جلوی نمایشگاه”طاعون سیاه” صف می کشیدند. یا دم درب اشرف به رجز خوانی می پرداختند تا شاید از”بیا،بیا” ی مسعود صدایی درآمده و به گوش آمریکایی ها و بان کی مون برسد.

دست به دامن شدن مریم عضدانلو به وزارت خارجه امریکا 03 مهر 1389

دست به دامن شدن مریم عضدانلو به وزارت خارجه امریکا

باور بفرمائید که هیلاری کلینتون نه به عنوان یک فرد بلکه به عنوان وزیر خارجه ایالات متحده امریکا از شما هیچ دل خوشی ندارد و هم ایشان و وزارتخانه ایشان هستند که هر ساله اسم سازمان شما را در لیست تروریستی امریکا تمدید می کنند پس برای نرم کردن دل خانم وزیر لطفا از بکارگیری واژه 1000 زن در اشرف خودداری کنید.

مجاهدین: بریده باشید اما فرار نکنید 01 مهر 1389

مجاهدین: بریده باشید اما فرار نکنید

بعد از سرنگونی صدام و جدا شدن قریب به 1000 نفر از سازمان و رفتن به کمپ آمریکایی ها، رجوی اینبار برای فریب و ممانعت از فروپاشی فرقه اش، درست معکوس حرف هایی که در نشست های طعمه زده بود به افراد جدا شده پیام داد که: « ایران نروید و بروید به خارج از ایران، به اروپا… و حالا که دیگر تمام ترفند های قبلی اش نقش بر آب شده و با وجود خانواده ها در بیرون درب اشرف، امید در دل نفرات اسیر زنده شده و پی در پی اقدام به فرار می نمایند، مسئولین فرقه برای فریب افراد می گویند: « بریده بودن مشکلی نیست اما فرار نکنید »

امیدوار شدن خانواده ها با رهایی آقای عینکیان از چنگال رجوی 31 شهریور 1389

امیدوار شدن خانواده ها با رهایی آقای عینکیان از چنگال رجوی

آقای عینکیان دوست عزیز و گرامی ما با انجام عملیاتی بزرگ و دقیق موفق به فرار شد بله این نشان می دهد که سازمان چقدر ضعیف است سازمان فکر می کرد با رفتن امریکاییها و بسته شدن کمپ تیف و باج دادن به روستاهای همسایه خیالش راحت شده و دیگر می تواند با سنگدلی تمام افراد را در آنجا نگهدارد اما غافل از اینکه هر کس که بخواهد می تواند از دست این فرقه رهایی یابد بله این می توان و باید ی است که هر مجاهد باید اجرا کند!!

جار و جنجال تازه فرقه رجوی 31 شهریور 1389

جار و جنجال تازه فرقه رجوی

مجاهدین طوری آسمان و ریسمان را به هم می بافند که ناظرین ممکن است این شبهه برایشان پیش بیاید که خرج سازمان ملل را نکند که فرقه می دهد و هزینه ایاب و ذهاب نمایندگان و اسکانشان را گویا فرقه می پردازد که اینطوری جارو جنجال می کند. بگذریم که روز اول تبلیغاتشان معطوف بود به سفر آقای احمدی نژاد ولی بعد سناریوهای دیگری هم به آن اضافه شد مثل خروج از کمپ اشرف و غیره.

فرار و جدا شدن آقای علیرضا عینکیان شکست و تو دهنی برای مسعود و مریم رجوی 28 شهریور 1389

فرار و جدا شدن آقای علیرضا عینکیان شکست و تو دهنی برای مسعود و مریم رجوی

فرار آقای علیرضا عینکیان با سابقه بالای تشکیلاتی یک عملیات بزرگی بود که از مانع های ایجاد شده فرقه رجوی اعم از: گشت ماشین، گشت موتوری، گشت پیاده سطح قرارگاه، کیوسک های کنترلی سر چهار راه ها، گشت امنیت، گشت هوشیاری داخل مراکز، انتظامات ورودی مراکز گذر کرده و خود را به خانواده ها رسانده است و یک شکست برای مسعود و مریم رجوی است.

تردید در سلامت روانی و عقلی رهبر عقیدتی مجاهدین 28 شهریور 1389

تردید در سلامت روانی و عقلی رهبر عقیدتی مجاهدین

پارادوکس نظری و اندیشه ای رهبر عقیدتی مجاهدین ریشه در ساخت ذهنی و تفکر خشونت آمیز و نیز تاثیر گرفته از روحیه ی ستیزه جویانه و قدرت طلبانه ی وی دارد. مسعود رجوی به خواسته های مشروع و طبیعی خانواده ها از نظرگاه فرقه ی سیاسی و سکت مذهبی می نگرد در نتیجه او قادر نیست تا روابط انسانی ناب و زلال و احساسات سرشار خانوادگی را بفهمد.

حمایت رسمی از اسرائیل از زبان پادو رجوی 28 شهریور 1389

حمایت رسمی از اسرائیل از زبان پادو رجوی

همانگونه که ملاحظه می کنید این وطن فروش بصورتی چاکر منشانه می گوید که نباید اسرائیل از بمب اتم خلع گردد و نباید این موضوع را به برنامه هسته ای ایران (آن هم برنامه ای صلح آمیز که حتی دشمنان ایران نیز علی رقم ادعاهایشان بر نظامی بودن آن، مدرکی ندارند) ربط داد و بدون خلع سلاح اسرائیل، ایران را باید زیر فشار قرار داد که چرا می خواهد دانش اتمی داشته باشد. به این می گویند رذالت یک باند مزدور و وطن فروش که هر چه در توان دارد برای توجیه جنایات اربابانش بکار می گیرد.

خانواده های اسیران اشرف چه می خواهند؟ 25 شهریور 1389

خانواده های اسیران اشرف چه می خواهند؟

موضوع خانواده ها و تحصن آنان در برابر پادگان اشرف و خواسته هایشان اگر چه به دلیل برخورد رهبران فرقه رجوی در حال حاضر خیلی غامض شده است ولی در اصل موضوعی فوق العاده ساده و روشن است. واقعیت اینست که مناسبات بسته فرقه ای درون سازمان مجاهدین خلق و پادگان اشرف اجازه ارتباط آزاد با دنیای خارج و با خانواده ها را به هیچ عنوان به اعضای خود نمی دهد. این خاصیت تمامی فرقه ها در عالم است

blank
blank
blank