فرقه رجوی سرابی بیش نیست
آید روزی بی حصار نه دیوار ونه سیاج ونه افسار شود روز فروریزد قلعه ویرانگه کرکس وکفتار کنده شوم زین دام مرگ خسته شدم زین حیله گر مکار فریفته آرمان نامقدسش گشتم افسوس ندانستم که خود بود خون خوار بیابان و آفتاب وحس غربت پرسه در دور باطل تکرار بوی مرگ ونیستی اندر حصار واسه پر گشیدن بیقرار اسیر در حصار تشکیلاتی دلتنگ خاک پاک دیار غم تنهایی وگریه شبانه سرگردان بیابان وخفتن در شیار
اولین کمپ پناهندگی در دنیا که پناهنده ها را زندان و شکنجه و زنان را عقیم میکنند
کمپ اشرف نه کمپ پناهندگی است نه شهر شرف کمپ اشرف یک محل استقرار در استان دیاله عراق، نزدیک به مرز ایران، می باشد که مقر فرماندهی فرقه رجوی محسوب میگردد. فرقه رجوی عنصر اصلی در یک ائتلاف از گروه های اپوزیسیون ایرانی موسوم به شورای ملی مقاومت است که از جانب تعدادی از کشورها به عنوان یک گروه تروریستی معرفی گردیده است فرقه رجوی در خلال جنگ ایران و عراق در طرف صدام حسین بود
مریم عضدانلو و محکوم کردن اسرائیل!
مریم عضدانلو که سالهاست دست به دامان سرویسهای اطلاعاتی و لابی های اسرائیل شده و در خفا با برخی افراد معلوم الحال دولت به ظاهر یهود دست در دست دارد، در برابر اقدام خونبار و ضد بشری و غیراخلاقی دولت اسرائیل که جهان را شوکه نموده است، برای جا نماندن از قافله، با یک ابراز محکومیت بسیار نرم، آنهم غیر مستقیم و از زبان «مقاومت ایران»! تلاش نمود خود را مثل همیشه همراه و همزبان با ملت فلسطین نشان دهد.
استراتژی مجاهدین: جنگ مسلحانه یا مبارزه نرم؟!
مجاهدین با برگزیدن مبارزه مسلحانه، سازمان خود را از سطح یک جنبش اجتماعی که سال ها پیش از انقلاب بنیان نهاده شده بود به سطح یک مبارزه کور مسلحانه تنزل دادند، جنگ مسلحانه ای که اساس آن توجیه نامتقن رجوی و ایدئولوژی ضعیف وی را تشکیل می داد. پس از مدتی، بحران و بن بست استراتژی مسلحانه، رجوی را بر آن داشت تا انقلا ب های به اصطلاح ایدئولوژیک خود را به راه انداخته و عملاً فرقه ی شخصیتی خود را بنا نهد
مریم قجر، دجال گری و عوامفریبی بس است
خانم مریم قجر با دجالیت آموخته از رجوی در تلاش است تا ضمن تجزیه طلبی خواندن مقاومت مردم غزه کمک به آن را کمک به جنگ افروزی و تقویت بنیاد گرایی در منطقه قلمداد کند و در واقع به نوعی این اقدام بین المللی را غیر ضروری جلوه دهد و این کمک ها را ضربه به آرمان فلسطین قلمداد کند.
ابراز انزجار از رهبران بیرحم مجاهدین
ما اعضای جدا شده ی مجاهدین که پس از سالها فعالیت تا سرحد مرگ و جنون، سرانجام پی به ماهیت توتالیتاریستی و ضد مردمی سران مجاهدین بردیم و با تلاش خستگی ناپذیر و اراده ای راسخ از مناسبات اختناق آمیز و باتلاق مجاهدین جدا شده و به دنیای آزاد، کانون گرم خانواده و میهن عزیزمان ایران بازگشتیم به خوبی می دانیم که سران مجاهدین چگونه با شانتاژ و شیوه های غیر انسانی و غیر اخلاقی سعی دارند تا در یک جنگ روانی طاقت فرسا اعضای خانواده ها و فرزندان و بستگانشان را که در اسارتگاه اشرف تحت فشار قرار دارند رویاروی هم قرار دهند
سی خرداد ۶۰ آغاز منفور خلق شدن تا همیشه ی تاریخ
فرقه به همان دلیلی که خودش بیان می دارد ؛ یعنی، عدم شناخت مردم از آن ها، ابتدا با شیوه های تبلیغی و سیاسی بدون دادن کوچک ترین شعاری که دال بر تضادش با عوامل اصلی انقلاب و رهبران مذهبی آن مثل آیت ا.. خمینی باشد به جذب نیرو می پردازد. از دلایل دیگر سخن مان مبنی بر ماهیت تروریستی و خشونت طلب فرقه عملکردشان در سرپیچی از فرمان تحویل سلاح ها توسط گروه ها بود.
انقلاب درونی سال ۶۴ مجاهدین
معتقدم اگر در جریان حمله آمریکا به عراق،مسعود ومریم سینه سپر می کردند، شاید می تواستند ادعا کنید رهبری عقیدتی به حرف هایی که می زند اعتقاد دارد اما تمامی حرفها و حدیث های بقول مجاهدین،” اضداد” در این جریان جنگ عراق نمود یافت و ذات اصلی مسعود ومریم مجدداً آشکار گشت،انقلابی ایدئولوژیکی که نتوانست به مریم یعنی نفر اول آن بفهماند که نباید اشرف و عراق را به مقصد فرانسه ترک کند و نفرات سازمان را زیر بمبارنهای آمریکا تنها بگذارد چطور باید به من نوعی می فهماند که مسعود و سازمان را برحق بدانم و ایستادگی پیشه کنم؟
بحرانهای نا تمام فرقه رجوی
فرقه رجوی از زمره کدام کوهنوردانی هستند که برعکس عمل میکنند و مدام به بار خود اضافه میکنند چه سری است معلوم نیست شاید این یک روش جدید برای نیل به اهداف باشد، ولی به هر صورت باری هم که بر خود حمل میکنند بار راست نیست بلکه بار کج است که بازبه دفعات این ضرب المثل و یا قول بزرگان را شنیده ایم که بار کج هرگز به منزل یا مقصد نمی رسد چه رسد به بالای قله
اعضاء مجاهدین گوشت دم توپ
هر کجا ببینید همین کار را با ما و شما کرده اند پس حالا چرا برای مصاحبه های ساختگی میآیید. ماجرای اعتصاب ها یادتان هست تا به حال به کدام خواست رسیده اید؟ تا بوده سازمان همه را مصرف کرده و جز راحتی برای رهبری بر هیچکس دیگر روا نبوده. آب و هوای خوب اروپا برای رهبری و مگس و پشه و گنداب عراق برای اعضا! این رسم کسانی است که خود را رهبر انقلابی میدانند. چرا این سر همیشه از بدنه جداست؟ این سئوالیست که همه اعضا باید از او بپرسند.
پیام آقای مسعود جابانی به اسیران اشرف و خانواده های آنان
دوستان عزیزی که الان توی اشرف هستید دوستان عزیزی که سالهای سال است اونجا قفل شدیدنمیدونید عشق چیه بچه چیه و سالهای سال است عشق و علاقه تون را دادید به مجاهدین و دست مجاهدین را باز گذاشتید که بتونن از شما سوأستفاده کنند. شما آدمهایی هستید غیور آدمهایی هستید عدالتخواه آزادیخواه آرمانگرا خودتون را نجات بدید نگذارید اونجا بپوسید
چماقکشی رجوی علیه مخالفین
تکرار روش های ازمایش شده برای ساکت کردن مخالفین و اعضای جداشده جز بر نفرت مردم از این سازمان تروریستی و ضد ازادی نمی افزاید. این اعمال نشان استیصال فرقه از آگاه شدن مردم و از طرفی اراده خلل ناپذیر مخالفین در افشای چهره کریه فرقه وطن فروش مجاهدین است.