از باغ اتابک تا باغ قلهک و مجاهدین
این روزها دستپاچگی مجاهدین خلق برای خوش خدمتی به انگلیسی ها چنان است که نسبت به دیگر اربابان رنگارنگشان کم لطف شده اند. سیاست بگیر و ببند و بده به دست من پهلوان که برای مجاهدین خلق مدتهاست هم تاکتیک است و هم استراتژی اینبار مخاطبش نه مردم ایران در روز چهارشنبه سوری است ونه صدام در روز پاره کردن قرارداد الجزایر و نه شاه عربستان در روز قتل عام حجاج و اسرائیل در پایان جنگ سی وسه روزه. اینبار مجاهدین در روز قطع رابطه انگلیس با ایران ملتمسانه از آنها میخواهد حمله کنند
احزاب چپ اروپا، حمله احتمالی نظامی به ایران و نقش مجاهدین خلق
در حال حاضر نیز سوژه جدید مطبوعاتی و نگرانی اکثر مردم و گروه های اپوزیسیون اصولی و مترقی حمله احتمالی نظامی اسرائیل یا امریکا به ایران می باشد. بغیر از بخشی از جنگ طلبان داخل ایران و مجاهدین وطن فروش کمتر ایرانی را سراغ دارم که موافق حمله نظامی به ایران باشند حتی فرانسه و آلمان که همیشه طراح و مجری اینگونه پروژه ها بوده اند این حمله را به سود خود نمی بینند زیرا معتقدند که ضرر این اقدام بیشتر از سود آن خواهد بود.
به عنوان یک ایرانی مخالف جنگ و جنگ طلبان هستم
مزدوران فارسی زبان صدام حسین یعنی مجاهدین به رهبری مسعود رجوی که نام و نشان شان ننگ هر ایرانی شرافتمند است، اکنون در قالبی نو و جدید برای خود قایل میشوند و آرزو دارند صبح دمی رویایی از خواب برخیزند و« ارتش اسارت بخش ناتو» آنان را در بغل گیرد وبه پشتوانه سلاح های اسراییلی شاید بتوانند مردمان خود را آماج گلوله و بمب قرار دهند و در تهران بر مسند قدرت بنشینند.
مریم رجوی خواستار حمله به ایران شد
رجوی اکنون که فضای فشار بر ایران از طرف کشورهای غربی افزایش پیدا کرده سعی می کند از این آب گل آلود ماهی بگیرد و خواستار حمله به ایران است. افراد او از جمله «حسن داعی الاسلام» نیز که در آمریکا با گروههای لابی یهودی در ارتباط است بشدت سعی دارد این سیاست رجوی را پیش ببرد. ولی رجوی بازهم به کاهدان زده است چون نه آمریکا و نه اسرائیل و نه هیچ کشور دیگری هرگز دست به حمله به ایران نخواهد زد.
خیانت آشکار باند رجوی در تهییج جنگ بر علیه مردم ایران
از چند هفته پیش نیز که جنگ لفظی بین آمریکا و اسرائیل از یک طرف و ایران از طرف دیگر شدت گرفته،باند وطن فروش رجوی به دنبال بر هم زدن مناسبات و محکم کردن جای پای خود در این میدان است.تا بدین وسیله هم بستن پادگان اشرف در عراق را با تاخیر بیاندازد و هم اینکه رسما و علنا در”ارتش آزادیبخش ناتو” نام نویسی نماید.تا شاید با گر گرفتن آتش جنگ، بحران فروپاشی یک باند تروریست و خائن به مردم در محاق مانده و هزینه تاریخی آن از جیب مردم و آب و خاک کشوری مانند ایران پرداخت گردد.
تروریست های تحت حمایت اسرائیل (مجاهدین خلق) و جنگ طلبان واشنگتن
ریموندو با اشاره به گذشته سیاه مجاهدین و جنایات آنان و با استناد به گزارش اف بی آی در سال ۲۰۰۴ درباره این گروه، می افزاید: «میچل ریس، مشاور ارشد رامنی در حوزه سیاست خارجی، اخیراً در نقش سخنگوی سازمان مجاهدین خلق ظاهر شده است.» او در ادامه به تلاش های میچل ریس برای خروج مجاهدین از لیست سازمان های تروریستی آمریکا اشاره می کند و این حمایت ها را ناشی از هزینه های زیادی می داند که این گروه تروریستی از طریق رشوه های کلان به طیف وسیعی از سیاستمداران آمریکایی می دهد.
دروغ مسخره آمریکا و تلاش مجاهدین برای نشان دادن اوج سرسپردگی
سران فرقه برای همسویی با سران جنایت کار آمریکا این بار علی رضا جعفرزاده را به نام کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن به صحنه آورده تا با شرایط بوجود آمده در مورد ترور خیالی سفیر عربستان توسط ایران هر چه بیشتر به لابی های جنگ طلب آمریکا برسانند که ما هم در این توطئه بر علیه ایران در کنار شما هستیم. باند رجوی که همیشه به دنبال شکافی بین روابط ایران و غرب هستند سعی کردند از این موقعیت بوجود آمده نهایت سوء استفاده را بکنند
متهم شماره دو توطئه ترور سفیر عربستان عضو کلیدی مجاهدین است
بر اساس اخبار بدست آمده از منابع موثق، پلیس بین الملل (اینترپل) اطلاعات جدیدی در مورد فردی بدست آورده که از او به عنوان متهم ردیف دوم در طرح ادعایی ترور سفیر عربستان یاد شده است. این فرد با نام های علی/ غلام و غلامحسین شکوری، از اعضای اصلی سازمان مجاهدین خلق MEK-MKO(مجاهدین) است که طی سالهای متمادی با استفاده از گذرنامه های ایرانی و سایر اسناد هویت جعلی بین کشورهای مختلف تردد نموده است.
ارتباط باند تروریستی رجوی با توطئه بر علیه سفیر عربستان
با نگاهی کوتاه به غوغای رجوی در این زمینه می توان پی برد که این گونه طرح ها در کنار سایر طرح های براندازی مسلحانه، پیشاپیش سازماندهی شده و بسته به نوع حرکت حکومت ایران قسمتی از آن به اجرا در می آید.دشمن سازی و و ایران هراسی در منطقه عطف به سی سال سابقه است. زمانیکه صدام حسین با تانک های روسی و ادوات غربی از مرزهای ایران عبور کرد، پشتیبانی کامل مالی و تدارکاتی عربستان سعودی،مصر،لیبی،اردن،آمریکا،و اسرائیل و… را بهمراه داشت.
رجوی وطن فروش بر طبل جنگ می کوبد
پس از خیمه شب بازی اخیر آمریکا علیه ایران و ملتهب کردن فضای بین المللی و پس از اینکه همه کارشناسان سیاسی و امنیتی بین المللی و همینطور تحلیل گران و مفسران سیاسی خود آمریکایی اذعان کردند که این سناریو (طرح ترور سفیر عربستان) یک سناریوی هالیوودی می باشد، فرقه رجوی نیز همپای وطن فروشان دیگر خارجه نشین سعی می کنند از این آب گل آلود ماهی بگیرند.
حمایت مقامات سابق جنگطلب آمریکایی از گروه تروریستی مجاهدین
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت: مجاهدین خلق نام گروهی است که در صورتیکه به خوبی سازماندهی و تامین بودجه نشود هیچ چیز نیست. گردهمایی گروه تروریستی مجاهدین روز سه شنبه در بروکسل پایتخت بلژیک با حضور حامیان و طرفداران و همچنین مریم رجوی یکی از سرکردگان آنها برگزار شد. وال استریت ژورنال نوشت: این در حالی است که این گروه مخالف ایران هنوز به عنوان سازمانی تروریستی از سوی دولت آمریکا شناخته میشود.
نمایندگان جنگ طلب غرب هم از انقلاب مریم بهره می گیرند!
مریم قجر در اروپا دروغ های رجوی فریبکار در مورد مبارزه با امپریالیسم را کاملا گٍل گرفت و دیگر اکنون کار به جایی رسیده است که در تمام سخنرانی ها و مهمانی های آنچنانی نمایندگان جناح طلب غرب در کنار مریم برای آزادی مردم ایران نعره دمکراسی و… سر می دهند و از اینکه مریم توانسته خط نهایی رجوی جنایت کار را که همانا همسویی با امپریالیسم می باشد را به پیش برده بسیار خوشحال است.