جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
  • ملاقات اعضای انجمن نجات استان مازندران با برادر قاسم هاشمی 16 خرداد 1405

    ملاقات اعضای انجمن نجات استان مازندران با برادر قاسم هاشمی

    در خرداد ماه فرصتی پیش آمد تا اعضای انجمن نجات استان مازندران با آقای سید علی هاشمی در محل کار او در شهرستان قائمشهر دیداری داشته باشند. ایشان مثل همیشه با خوشرویی از اعضای انجمن نجات استقبال کرد. قاسم هاشمی برادر آقای دبیر که هم اکنون در کمپ مانز در آلبانی مستقر است سالیان طولانی […]

ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با مدیر کل هلال احمر استان 22 اردیبهشت 1405

به مناسبت روز جهانی هلال احمر ملاقات اعضای انجمن نجات مازندران با مدیر کل هلال احمر استان

حضور در کنار مردم با تمام قدرت 06 اردیبهشت 1405

تا آخر در کنار مردم ایران حضور داریم حضور در کنار مردم با تمام قدرت

نشست سالانه انجمن نجات استان مازندران – قسمت دوم 05 اسفند 1404

بررسی عملکرد مجاهدین نشست سالانه انجمن نجات استان مازندران – قسمت دوم

۱۳۹۲سال در هم شکستن زبونانه رجوی های جاه طلب و انحلال لانه عنکبوتی اشرف – قسمت اول 17 فروردین 1393

۱۳۹۲سال در هم شکستن زبونانه رجوی های جاه طلب و انحلال لانه عنکبوتی اشرف – قسمت اول

موضوع دوم جدا شدن اعضاء شورا آقایان کریم قصیم و محمدرضا روحانی از شورا است که قصد داریم راجع به جدا شدن و افشاگری های موثر آنها علیه فرقه که منجر به موضعگیری های رهبران فرقه شد صحبت نمایم. علاوه بر آن تعدادی از اعضاء جدا شده بالای سازمان نیز علیه فرقه تبلیغ و افشاگری کردند از جمله افشاگری مصداقی. نکته قابل توجه این بار حمله و افشاگری علیه شخص اول فرقه بود.

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت پایانی 19 بهمن 1392

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت پایانی

وقتی در سال 82 به همراه سایر خانواده ها برای ملاقات برادرم به اشرف رفتم فرماندهان فرقه با انواع حیله و نیرنگ در صدد بودند تا مانع گفتگو و دیدار ما شوند و عباس داوری با سخنرانی سعی در تحت تاثیر قرار دادن خانواده ها داشت و مسائلی از مردم ایران مطرح کرده بود که در همانجا مورد مضحکه حاضرین و از جمله خودم قرار گرفت که برادرم مانع اعتراضم شد و می گفت بعدا با من برخورد می کنند.

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت سوم 15 بهمن 1392

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت سوم

فرقه اصلا دولت عراق را قبول ندارد و به همین خاطر توجه ای به اولتیماتوم های دولت آن کشور نمی کند. رهبری فرقه معتقد است که باید شرایط لیبرتی را در همین وضع نگه دارند. رجوی می گوید بعد از انتخابات عراق که دولت جدیدی روی کار خواهد آمد از آنها حمایت خواهد کرد و فرقه در عراق ماندگار خواهد شد. البته این ها همه فریب و توجیه برای نگه داشتن افراد است و رجوی بهتر از همه می داند که چنین خبرهایی نخواهد بود.

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت دوم 13 بهمن 1392

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت دوم

واقعا رجوی مسئول کشتار همه اعضاست چون در درون سازمان نیرو و اعضا اسیر هدف های رجوی هستند. در مناسبات فرقه فردی اگر بالاترین مسئولیت را هم داشته باشد هیچ اراده ای ندارد و فقط باید هدف های رجوی را پیاده کند. رجوی می خواهد با ریختن خون اعضاء در بیرون مظلوم نمایی کند.

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت اول 10 بهمن 1392

آقای بان کی مون برای رهایی افراد آنها را انفرادی طرف حساب قرار دهید – قسمت اول

مسئول انجمن در رابطه با وضعیت افراد در لیبرتی برای خانوده های حاضر در جلسه توضیح داد: بنا به اخبار و افشاگری افرادی که در چند ماه اخیر از فرقه جدا شدند و مطالب خود را در سایت ها انعکاس دادند، رهبران فرقه بعد از جمع شدن اشرف و فرار رجوی، با انبوهی از سئوالات از طرف اعضا مواجه شدند که برای فرار از پاسخ، مجبور شدند تا به فرمانده هان دستور دهند تا هر گونه سئوال از طرف افراد را ممنوع کنند.

آیا اعتصاب غذا آخرین دستاویز رجوی ها برای مرگ اعضاست؟ – قسمت پایانی 01 دی 1392

آیا اعتصاب غذا آخرین دستاویز رجوی ها برای مرگ اعضاست؟ – قسمت پایانی

رهبران فرقه هیچ تلاشی برای خروج افراد لیبرتی ندارند و فقط برای خالی نماندن عریضه فقط از کشورهای اروپایی می خواهند تا امنیت لیبرتی را تضمین کنند که این یعنی در خواست ماندن همیشگی در عراق که با توجه به زمان اندک تا اولتیماتوم دولت عراق به منزله تکرار سناریوی اشرف در لیبرتی و به کشتن دادن تعدادی دیگر از بچه هاست.که به نظر میرسد یکی از اهداف طولانی کردن اعتصاب غذا همین باشد که آن وقت خودبخود این بازی تحت شعاع اخبار و موضوعات جدید قرار خواهد گرفت.

آیا اعتصاب غذا آخرین دستاویز رجوی ها برای مرگ اعضاست؟ – قسمت دوم 24 آذر 1392

آیا اعتصاب غذا آخرین دستاویز رجوی ها برای مرگ اعضاست؟ – قسمت دوم

رهبران فرقه هر بار در هر موضوع و جریانی به بن بست می رسند دست به چنین کارهایی می زنند و به قول خودشان چنین فیل هایی هوا میکنند تا مسئله اصلی تحت شعاع قرار گیرد آنها به سایرین می گفتند مگر نمی بینید که برادران و خواهران مجاهد در اعتصاب هستند و به این طریق هر گونه صدای اعتراض در تشکیلات را قطع می کردند.

خانواده ها: سایه مرگ بر سر فرزندان مان در لیبرتی وجود دارد – قسمت اول 25 شهریور 1392

خانواده ها: سایه مرگ بر سر فرزندان مان در لیبرتی وجود دارد – قسمت اول

در ابتدای نشست مسئول انجمن ضمن خوشامد گویی به همه دوستان خطاب به حاضرین توضیحاتی را پیرامون این کشتار و مسببین آن داد و گفت: ظاهرا رجوی دیگر کمر همت در به کشتن دادن همه اعضای سازمان بسته است و احساس می کند برای بقا خود نیاز به خون بچه ها دارد. او که تا به حال سبب مرگ هزاران نفر از فرزندان این مرز و بوم گشته و خیانت های بیشماری را علیه ملت ایران انجام داد

نشست بمناسبت سالگرد رهایی مجید محمدی – قسمت دوم 09 شهریور 1392

نشست بمناسبت سالگرد رهایی مجید محمدی – قسمت دوم

آقای اسکاردی در تفاوت دو دنیای اشرف و خارج آن برای تفهیم بهتر برای حاضرین ادامه داد: اگر بخواهم خلاصه کنم باید بگویم که اشرف یک جهنمی بیش نبود. در اشرف ما از صبح تا شب باید کار می کردیم و شب هم باید جواب پس می دادیم ولی در دنیای بیرون، خودمان برای خودمان تصمیم می گیریم در یک کلام افراد در مناسبات هیچ اراده ای از خودشان ندارند.

نشست بمناسبت سالگرد رهایی مجید محمدی – قسمت اول 06 شهریور 1392

نشست بمناسبت سالگرد رهایی مجید محمدی – قسمت اول

در اولین سالگرد آزادی او و بازگشتش به ایران، تعدادی از خانواده ها و جدا شدگان از فرقه رجوی در استان مازندران به دعوت ایشان و برای دیدار با وی به مناسبت این روز فرخنده در زندگی او، به ییلاق خانواده ایشان در منطقه سواد کوه رفتند تا ضمن تبریک به وی و خانواده اش، یک روز خوش را با هم سپری نموده و به رجوی بخاطر از بین بردن عمر و جوانی شان لعنت و نفرین بفرستند

مانع اصلی خروج و انتقال اسیران مان به کشور ثالث، رجوی پلید می باشد – قسمت پایانی 13 خرداد 1392

مانع اصلی خروج و انتقال اسیران مان به کشور ثالث، رجوی پلید می باشد – قسمت پایانی

آقای محمد علی صمدی که خود نیز بارها برای درخواست ملاقات به مقابل درب اشرف رفته بود ولی رجوی پاسخ رد به آنها داده در این جلسه پیشنهاد کرد که از طرف خانواده ها نامه ای به آقای کوبلر نوشته شود و ضمن تشکر از اقدامات شان از وی خواسته شود تا امکاناتی مهیا نماید تا خانواده ها بتوانند با اسیران شان ملاقات کنند. سپس مسئول جلسه با توضیحاتی اظهار داشت: می دانیم که خواسته همه شما خانواده ها همانند گذشته ملاقات با بستگان اسیرتان در عراق می باشد تا هر چه زودتر آنها را از حصار ذهنی و فیزیکی خارج نمائید.

نشست مشترک خانواده با بازگشته ها – قسمت سوم 27 آذر 1391

نشست مشترک خانواده با بازگشته ها – قسمت سوم

خانم حیدرزاده گوشه هایی از رذالت مسئولین و فرماندهان فرقه که در ملاقات سال 82 که با پدر و مادر پیرش روا داشتند بعنوان خاطره تلخ برای حاضرین شرح داد:در سال 82 پدر و مادر پیرم در وضعیت بسیار بد و هوای بارانی یک روز در جلوی درب اشرف منتظر ملاقات بودند ولی رجوی ملعون اجازه نداد و شب را با همان وضع در جلوی درب ماندند در روز دوم فقط یک لحظه برادرم را آوردند

blank
blank
blank