فخرالدین متولی: دیگر برادرم برنمی گردد
درانتها آقای فخرالدین متولی ضمن محکوم کردن حمله عراقیها به اشرف گفتند: من هم مثل خواهرم فهیمه که مقیم آلمان هستند ودرسه شنبه گذشته دربرنامه نوبت شما بی بی سی به صراحت گفتند که مسول و مقصر مرگ برادرم شخص رجوی خائن است , اعتقاد عمیق دارم که مقصرمرگ برادرم وسایرقربانیان کسی نیست جز رجوی که خدا هزارباره لعنتش کند.
لجاجت رجوی بازهم قربانی گرفت
با دلایل مستدل شکی نیست که رجوی مسئول اصلی حادثه 10 شهریور و کشته شدن اعضایش درکمپ اشرف است آنچه که مسلم است رجوی ها به واسطه جنایات سالیان درحق مردم عراق درامان نیستند و مردم این کشوراز هر فرصتی برای انتقام گرفتن از این فرقه استفاده خواهند کرد ولی رجوی با اشراف به این مسئله همچنان اصرار دارد که اعضایش را درعراق نگه دارد تا شاید بتواند جلوی فروپاشی فرقه اش را بگیرد.
ولع سیری ناپذیر رجوی در خونخواری
شورای به اصطلاح مقاومت فرقه رجوی در واکنش به این تراژدی غمباراسیران پادگان اشرف، وتکرار اراجیف رجوی، به نحو مضحکی آنرا خلق یک حماسه و عاشورا گونه نامید!! واقعا انسان از اینهمه شیادی و دجالی رجوی درعجب می ماند. بله، در پادگان اشرف یک کشتار راه افتاد، اما مقصر و بانی آن کیست؟ آیا غیرازشخص رجوی که به بهانه های مختلف مانع ازخروج نیروهای گرفتار به کشورثالث می شود؟
رجوی کمر همت به مرگ همه اعضای سازمان بسته است
باز هم تعدادی از نفرات سازمان در اشرف کشته شدند که باعث تاسف و نگرانی است که چرا این تعداد نفرات باید کشته شوند و مسبب اصلی این جنایت کیست؟اگر در یک کلام بخواهیم نام مسبب این جنایت را اعلام کنیم بایستی روی نام رجوی انگشت گذاشت چرا که وی مانع انتقال افراد از اشرف به لیبرتی و از آنجا به کشور ثالث شده است.
در فرقه رجوی چه می گذرد؟
افراد مستمرا تهدید وتشویق می شدند٬ عاطفه خانوادگی را از خود دور کنند. این برنامه را خود رجوی برایش اسمی هم گذاشته بود: بند جیم یعنی جنسیت. رجوی آنقدر بی حیا بود که به دکترها گفته بود اگر مردهامشکل جنسی مطرح بکنند به راحتی آنهارا اخته کنید یعنی از مردی بیاندارید! درمورد زنها هم رجوی دستورداده بود رحم آنهارا دربیاورند.واین کار را نیزکردند. دکتر هم به نقل از رجوی می گفت مگر طلاق تا ابد ندادی پس ازچی می ترسی؟
تجارت مریم قجر با جان اعضاء فرقه رجوی!
این در خواست مریم قجر ثابت می کند که قبل از هر چیزبرای رجوی رذل زنبارتنها چیزی که ارزش ندارد جان انسانها هست ؛ سران فرقه رجوی تمام تلاش خود را می کنند تا به هر طریق ممکن دلارهای اغشته به خون را حفظ کنند و برای همین منظور از جان اعضاء اسیر خود مایه گذاری می کنند!
نقدی بر مواضع اخیر علی ناظر و تحلیلی بر رخدادهای درون قرارگاه اشرف
علی موسی، سخنگوی نوری مالکی، نخست وزیر به خبرگزاری فرانسه گفته:”عراق حق دارد تا از آنها (اعضای مجاهدین خلق) بخواهد تا این محل را ترک کنند.” به گفته سخنگوی نخست وزیر”این یک دستور است، آنها باید این محل را تخلیه کنند.” نمایندگی سازمان ملل در عراق هم با انتشار بیانیه ای گفته است ما معتقدیم که دولت عراق با توسل به زور و بدون هر گونه تاخیری درصدد عملی شدن این خواسته است.
آیا قربانیان کمپ اشرف طعمه ای جهت دستیابی به اهدافی شیطانی تر بوده اند؟
پس از چند روز که از تزریق قطره قطره و حساب شده عکس و فیلم به مطبوعات می گذرد شاید بهتر بتوان دید که این قضیه چگونه به چیزی شبیه سناریوهای هالیوودی تبدیل شده است. عکس های اولیه شوکه کننده از جنازه ها و بعد با یک فلاش بک بر می گردیم به فیلمی از یک تعداد افراد مسلح ولی نه چندان حرفه ای و افرادی غیر مجهز که با دستمال صورتشان را پوشانده اند و در حال نزدیک شدن به کمپ هستند
مرگ یک شقایق زخمی
مسعود رجوی، امیر حائری را که فرزند دشمنش بود و ۵۱ تن مجاهدین دیگر را البته به دلایل متنوع قربانی کرد. اول این که آنان را در نقطه ای کاشت تا در اثر تحریک و سیگنال و اعلام جنگ، عفریت مرگ آسان به سراغشان بیاید و مسعود رجوی از شرشان خلاص شود. دلیل دوم، انحراف و فریب دشمنانش در ارتباط با مخفیگاه خودش بود تا مثل دوران انقلاب ایدئولوژیک به ریش همه بخندد و باز هم بگوید که، دنبال من بودید، من آنجا نیستم و اینجا هستم! همین مسخره بازی، به قیمت جان ۵۲ اسیر تمام شد.
دلم برای پدرم تنگ شده!
طی این چند سال که پدرم در فرقه رجوی اسیر است یک تماس هم با من نگرفته که از احوال آن با خبر شوم تا بحال چندین نامه برای او نوشته ام که شاید جوابی از او دریافت کنم ولی متاسفانه هیچ جوابی به من نداده است کم و بیش خبرهای فرقه رجوی را می خوانم فرقه رجوی خودش را مالک انسانها می داند و کارش تباه کردن عمر انسانهاست.
نفرین خدا و خلق خدا بر رجوی جنایتکار، این کثیفترین موجود زنده در زمانه ما!
رجوی جنایتکار که خود بخوبی میدانست که نیروهای امنیتی دوباره به اشرف بازمیگردند و قتل عام مفصلی در راه است با جمع کردن این افراد در اشرف هم این نفرات را به کشتن داد و هم با مظلوم نمایی که اعضاء شورای رهبری و مسئولین بالای سازمان را از دست داده ایم برای دستگاه تبلیغاتیش خوراکی جور کرد!
از واقعیات تا تبلیغات: پشت پرده حوادث پادگان اشرف
عکس هائی از جانب فرقه رجوی مخابره شد که نشان میدهد افرادی که دست هایشان از پشت بسته شده است به قتل رسیده اند. اگر دولت عراق میخواست چنین اقدامی انجام دهد قطعا کار را یکسره میکرد و کسی را باقی نمیگذاشت که عکس تهیه کند و برای فرقه رجوی بفرستد تا آنها به فاصله بسیار اندکی از وقوع حادثه به سراسر جهان مخابره نمایند. عکس ها و همه زمینه سازی ها از قبل فراهم شده بود.