چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
رد گم کردن هایی بیشتر در کارخانه دروغ و دغل فرقه رجوی 18 دی 1391

رد گم کردن هایی بیشتر در کارخانه دروغ و دغل فرقه رجوی

شاید هم این مجاهدین خلق هستند که معتقدند با این کارها می توانند گردن خود را در واشنگتن نجات دهند. البته شکی نباید کرد که مسعود رجوی اکنون در حالتی مالیخولیایی بسر می برد. وی معتقد است که روشهای فرقه ای”تولید اختلال در فعالیت ذهن” و کلیشه های دیگرش بر مردم بیرون فرقه هم کارگر خواهد بود. و البته وی در زوکر هم استعداد و تشابه فکری قابل توجهی دیده است که توانسته تا این حد در ذهن علیلش امیدهای واهی را جایگزین تجربه تلخ گذشته اش کند.

شعار سرنگونی این بار از زبان مفت خورترین فرد در سازمان 17 دی 1391

شعار سرنگونی این بار از زبان مفت خورترین فرد در سازمان

وی عنوان می کند که حکومت ایران در گرداب بحران هاست و تشدید فزاینده این بحرانها او را به سمت سرنگونی سوق می دهد و بعد به نقش ایران در کشورهای منطقه اشاره می کند که در تمام درگیری ها و جنگ اسرائیل علیه غزه و مسئله سوریه و یمن و مصر اشاره می کند که در تمام این مناطق باید رد پای ایران را دید. حال سئوال این است اگر حکومت ایران این قدر قدرت دارد که در تمام این مناطق حضور فعالی داشته و در امور تمام کشورها دخالت کند آیا این نشانه تشدید سرنگونی است یا نشانه قدرت حکومت ایران.

بهروز رحیمیان قربانی دیگر از فرقه رجوی 17 دی 1391

بهروز رحیمیان قربانی دیگر از فرقه رجوی

جا دارد که فرصت را مغتنم شمرده و هشدار بدهم که امثال بهروزها درکمپ لیبرتی کم نیستند واز دولت عراق و ازآقای مارتین کوبلر نماینده ویژه سازمان ملل میخواهم که بدون توجه به محدودیت اعمال شده ازجانب تشکیلات مافیایی رجوی با تمام توش و توان این افراد مریض ومعلول را به حکم انسانی وحس حقوق بشری حمایت جدی بکنند واگرشده بطوراضطراری به بیمارستانهای بغداد و حتی شده به خارج کشورانتقال و مورد مداوا قرار بگیرند تا مانع از سوء استفاده رجوی از وجود و یا عدم وجود آن نگون بختها بشود.

اسیران فرقه رجوی، مردگان تاریخ 17 دی 1391

اسیران فرقه رجوی، مردگان تاریخ

یک روز وقتی هنوز در فرقه ی رجوی بودم آژیر قرمز به صدا در آمد و همه طبق سیاق ثابت می بایستی میرفتند داخل سنگر های از قبل آماده شده. وقتی ما به کنار سنگرها رسیدیم تعدادی اندک به داخل سنگرها پریدیم اما اغلب کنار سنگر متوقف شدند. از برخی از آنها سوال کردم که چرا به داخل سنگر نمی آیند گفتند چون مسئول مستقیم ما نگفته نمی شود بدون اجازه به سنگر برویم نقض ضابطه است!!

یادی از مرحومه منیر چگنی زاده مادر یونس غیبانی 17 دی 1391

یادی از مرحومه منیر چگنی زاده مادر یونس غیبانی

در کمال بهت و ناباوری امروز باز هم شاهد پر کشیدن مادری رنجدیده و دلشکسته بودیم که با قلبی مالامال از درد و حسرت، به دیار باقی شتافت. مادری که سی و یک سال در فراق فرزند دلبندش یونس غیبانی اشک ریخت و آه و ناله کرد ولی افسوس که رجوی های جنایتکار هرگز اشک ها و ناله های این مادر را که با تنی بیمار و رنجور بارها برای دیدن فرزندش به عراق و اشرف آمد، ندیدند و نشنیدند و با بی رحمی و پستی تمام او را راندند و سنگ باران کردند و دیدار یونس و مادرش همچون سایر یونس ها و مادران داغدارشان را به قیامت واگذار کردند.

ادعاهای بی ارزش مریم قجر عضدانلو در مصاحبه با روزنامه ال پاییس 16 دی 1391

ادعاهای بی ارزش مریم قجر عضدانلو در مصاحبه با روزنامه ال پاییس

خانم مریم قجر عضدانلو شما به خوبی آرزوی همسرتان آقای مسعود رجوی را بیان کردید: آرزوی سوریه شدن ایران، آرزوی فرورفتن ایران مثل سوریه در جنگ،خشونت،قتل و کشتار،دزدی و چپاول،ناامنی،تجاوز و خرابی… این هدف اصلی شما و نقشه شما برای ایران است. اینجا را درست گفتید!حق با شماست، این آرزوی حقیقی شماست! از دیدگاه کانون صلح و آزادی دنا ایران سوریه نخواهد شد و مسعود و مریم نیز به اهداف پلید خویش نخواهند رسید. عظمت، بزرگی و آگاهی مردم ایران این شانس را به تشکیلات فرقه مجاهدین ضد خلق و ضد ایرانی نخواهد داد

چرا شعار حفظ اشرف و حال تن دادن به لیبرتی؟ 16 دی 1391

چرا شعار حفظ اشرف و حال تن دادن به لیبرتی؟

چرا!! سران مجاهدین همه ی این مسائل را می دانستند ولی آگاهانه درعراق ماندند چون مرده نیروها بهتر از زنده ماندن آنها و جدایی شان از تشکیلات رجوی بود پس به کشتن دادن نیروهای مجاهد و قربانی کردنشان یک هدف برای سران و رهبری مجاهدین شد؟ سران مجاهدین جای اینکه جوابگوی این سوال باشند که چرا نیروهای رده پایین تشکیلاتی را در عراق و جلوی تیغ و تیر عراقی ها قرار داده اند؟

فرقه رجوی و نقض حقوق مسئله داران یا ناراضیان 16 دی 1391

فرقه رجوی و نقض حقوق مسئله داران یا ناراضیان

گرفتن نامه از مسئله داران و یا نوشتن نامه ی جعلی از سوی آنها برای خانواده و ارسال به ایران بطوریکه به آدرس سیستم های امنیتی ایران برسد و در آن نامه طوری طراحی شده بود که خانواده ی مسئله دار هم خطرافتد تا مسئله دار جرات برگشت به داخل خانواده اش را نداشته باشد.اینها تنها گوشه ای از شکنجه و نقض حقوق ناراضیان و مسئله داران در سازمان پر افتخار رجوی ها بود در قسمت های بعدی به بخش های دیگری از سوابق و کارنامه ی سیاه و پیچیده ی فرقه خواهیم پرداخت.

خانم مریم عضدانلو، ایران سوریه نیست 13 دی 1391

خانم مریم عضدانلو، ایران سوریه نیست

اما مهمترین چیزی که این خانم در این سورچرانی که راه انداخته بودند در خواست کرده اینکه این فرقه را همانند اپوزیسیون سوریه به رسمیت بشناسید که دیگر واقعا خیلی مضحک و خنده دار هست ؛ چون از یک طرف می گویند تجربه سوریه این است که یک اپوزیسیون آلترناتیو ندارد و از طرف دیگردر یک خیال بافی ابلهانه خود را آلتر ناتیو می پندارند وخواستار به رسمیت شناخته شدن مثل اپوزیسیون سوریه می شوند

رسیدن به سرنگونی با عبور از میان فاضلابها 13 دی 1391

رسیدن به سرنگونی با عبور از میان فاضلابها

راستش وقتی سازمان اطلاعیه داده بخاطر وجود فاضلاب و بوی تعفن باید به اشرف برگردیم به ما رزمندگان ارتش!! برخورد که مگر ما در مبارزه کم گذاشتیم که اینگونه سازمان اعلام می کند ما حتی برای رسیدن به سرنگونی حاضریم مانند برادر مسعود که عنوان کرده بود می روم برفروزم آتش بر کوهستانها!! البته در کنار صدام اکنون ما در لیبرتی شعار می دهیم که برای سرنگونی باید از میان فاضلاب ها باید گذشت.

دروغ و ریا بخش لاینفک دستگاه تبلیغاتی رجوی ها 13 دی 1391

دروغ و ریا بخش لاینفک دستگاه تبلیغاتی رجوی ها

استفاده از دروغ و ریا روشی اصلی دستگاه تبلیغاتی رجوی هاست و جز لاینفک تشکیلات و مناسبات فرقه ای – تروریستی آنها می باشد، بنابراین حرف ها، ادعاها، اخبار و… خلاصه هر چیزی که آنها به بیرون می دهند آلوده به این روش بوده و قابل اعتبار نیست. این واقعیتی است که کارکرد چند ده ساله آنها اثبات نموده است و نمونه اخیر تنها مشتی از خروار

اهداف پشت پرده رجوی از دامن زدن به جریانات فرقه ای درعراق 13 دی 1391

اهداف پشت پرده رجوی از دامن زدن به جریانات فرقه ای درعراق

درحالی که موضع رسمی دولت عراق در برابر این فرقه تروریستی خیلی روشن است، موضعی که بارها توسط مسئولین مختلف دولت عراق به آن اشاره شده است ؛ ولی سران فرقه به دلیل وحشتی که از اخراج وسپس فروپاشی محتوم تشکیلات جهنمی شان دارند همانند غریقی هستند که به هر خس و خاشاکی چنگ میزنند. به همین منظوربرای سنگ اندازی درمسیر ثبات و استقرار دولت فعلی عراق که رای به اخراج آنان داده درمقطعی به شیوخ وگروههای سنی عراقی روی آورده

blank
blank
blank