عقدنامه ریگی با مجاهدین باطل شد
در دیداری که سران دو گروه ریگی و مجاهدین در منطقه ای در پاکستان برگزار کرده بودند، شخص عبدالمالک ریگی با تعدادی از عناصر و فرماندهان گروه سازمان مجاهدین دیدار و گفتگو داشته و وی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در راستای تشکیل یک گروه تروریستی جدید تحت عنوان سازمان نیروهای مسلح مجاهدین اعلام کرده بود. حال با دستگیری ریگی سازمان مجاهدین خلق به عنوان یک مطلقه تروریستی در انتظار حوادث آینده است.
همراه با مصطفی محمدی و دیگر خانواده اسیران فرقه رجوی
مصطفی محمدی از دام فریب گریخته وبیدارشده فورا به فکر جبران اشتباهات خود گردید ودراولین اقدام توانست محمد محمدی جوان را از چنگال گشتاپوی فرقه رجوی نجات دهد ولی سمیه جوان ونا آگاه همچنان دراسارت ماند_ طی این شش سال مصطفی محمدی بیش از پانزده بار به عراق سفرکرد تا شاید بتواند سمیه جوان رانیز از اسارت این فرقه نجات دهد
مجاهدین خلق ؛ ایدئولوژی علیه ایدئولوژی – قسمت اول
. سازمان مجاهدین خلق، نیز که مفتخر به ایدئولوژی خود هستند و همواره وفادار به انقلاب های ایدئولوژیک خود، جدیدترین نسخه یک ایدئولوژی بسته و جنایتکار است که مخالفان خود را قربانیانی می بیند که لاجرم باید از صحنه روزگار محو شوند. آن ها هرگز به مخالفان خود به عنوان کسانی که می شود آن ها را تحمل کرد و با بردباری با آن ها به مدارا پرداخت، نگاه نکرده اند. چنین ساز و کار ایدئولوژیکی تنها فهرستی سیاه از فعالیت های خشونت آمیز در سابقه خود بایگانی می کند.
سران مجاهدین از چه می هراسند؟
مریم رجوی، که نتیجه دیدار خانواده ها در قرارگاه اشرف را دیده بود، از دیدارهای بیشتر وحشت دارد. او به خوبی می داند که دیدارهای خانوادگی عواطف و احساسات را در دل ساکنان در بند اشرف زنده می کند و سئوال هایی تازه را در اذهان آن ها به وجود می آورد و این که چرا آن ها در چنان شرایطی در سازمان هستند.دیدارهای خانواده ها بارقه ای در دل های ساکنان اشرف روشن می کند که باعث فاصله گرفتن آن ها از فضای فرقه می شود و این همان چیزی است که سران فرقه از آن هراس دارند.
جنگ روانی بر علیه خانواده های اسرای در بند اشرف
برنامه ی شنبه 01/12/1388 تفسیر خبر آقای جمشید چالنگی از بخش فارسی صدای آمریکا با برخوردهای سطحی با استدلالهای لنگنده ی خانم سخنگوی مجاهدین در قرارگاه اشرف , چهره ی طرفدارانه و غیر ژورنالیستی از خود نشان داد و تصویر ذهنی ناخوشآیندی از خود برجا گذاشت. این مجری محترم همواره ادعا دارد که حاضر است با تامین هزینه ی ماهواره , به مخاطب غایب زیر انتقاد , این مکان را بدهد که از خود دفاع نمایند. من بعنوان یک عضو خانواده ای که 2 تن از عزیزانم را بگونه ای فجیع در مناسبات مجاهدین از دست داده ام از آقای چالنگی درخواست دارم که از این حقی که برای همه قائل است محرومم نسازد!
رجوی دست به دامان چهارشنبه سوری
رجوی در کنج خلوت گاه خودش به دور از خلق و جامعه تحلیل های رنگارنگی داشته است که هر کدام در جا و نوع خودش بی نظیر!! بوده است و در یک کلام می توان گفت که تحلیل های رجوی غالبا بر روی اما و اگرها است که تا کنون نیز باعث مرگ هزاران نفر از اعضای فرقه و مردم ایران شده است. او یک روز در جنگ ایران و عراق تحلیل می کرد اگر حکومت ایران با عراق صلح کند کارش تمام است و سرنگون خواهد شد و چنین نشد. یک روز مسئله اغتشاشات بعد از انتخابات را دامن زدند که بله کار حکومت ایران تمام است و حتی این قدر حول شدند که مریم قجر پا به صحنه گذاشته و تاریخ برای سرنگونی حکومت ایران می دهد!!!
فرقه رجوی و رهبر بازنشسته و در حاشیه
مسعود رجوی خدای فرقه در چهارراه ایدئولوژیک از چراغ قرمزهای خود ساخته عبور می کند و پاسخگوی اعتراض و انتقاد این و آن نبوده و نیست! کسی نیست از مسعود رجوی بپرسد کجایی؟ چکار می کنی؟ چرا از سوراخ انقلابی که به آن خزیدی بیرون نمی آیی؟ آیا خزیدن و خفتن شما از بازنشستگی به مراتب بدتر نیست؟ پس غیر مجاهد بودن خود را باور کن، فریبکاری، عوامفریبی، سرخلق خدا کلاه گذاشتن حد و مرزی دارد
مجاهدین باید از گذشته درس گرفته و به حال و آینده فکر کند
باند رجوی این روز ها شیپور انتخابات عراق را به صدا درآورده طوری که قبل از سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به عراق نتیجه ها در فرقه مشخص شده که در عراق نقش دولت مردان آمریکا تعیین کننده است. این روز ها رجوی کم حافظه شده است طوری که نشست های تشکیلاتی و ایدئولوژی و سیاسی قبلی خودش را هم به یاد نمی آورد.
تمکین و مدیحه سرایی، شاخص اول و آخر رجوی
می خواهیم به یک مورد قابل تاکید و اشاره از سوی رجوی و در همین پیام 30 دیماه اشاره کنیم که در نوع خود می تواند مصداق و ملاک خوبی باشد برای اثبات اینکه آقای رجوی اساسا کاری به این ندارند که منتقدین او چه کسانی هستند و از چه موضعی با او مخالفت می کنند، بلکه برای ایشان تنها ملاک و معیار فقط تمکین به او است
عقب گرد ذلیلانه ی گشتاپوی مجاهدین
وقتی گشتاپوی مجاهدین پافشاری خانواده ها برای دیدار فرزنداشان را می بیند، حتی از ادعای قبلی خود مبنی بر امکان ملاقات در اردوگاه هم عقب می نشیند و از سر ترس و ناچاری به اعضاء فرمان می دهد که حتی در داخل اردوگاه هم اجازه نخواهند داشت خانواده شان را ملاقات کنند:
وحشت سران مجاهدین از دیدار خانواده ها با بستگانشان در اشرف
واقعیت این است سران بیرحم و تروریست مجاهدین هر گونه ارتباط افراد تحت سیطره در اشرف با اعضای خانواده هایشان را فاکتور مهم و تاثیر گذاری در روشنگری کادرهای تشکیلاتی بی خبر از تحولات دنیا، می پندارند و اطمینان دارند تماس و یا ارتباط خانوادگی منجر به ریزش روز افزون نیروهای تحت اسارت در اشرف خواهد شد و بر این اساس دیدارهای خانوادگی را بر نمی تابند.
اجازه ملاقات نمی دهند
فرقه رجوی بارها به نیروها گفته اند که ما خواهان ملاقات خانواده ها هستیم ولی وقتی که خانواده ها به ملاقات می روند , اجازه ملاقات نمی دهد چرا چون ترس دارد که نیروهای موجود از دنیای خارج از اشرف آگاه گردند و از طرف دیگر خانواده ها از وضعیت موجود با خبر شوند. مگر رجوی و مریم نمی گویند این نیروها قسم خورده اند که حکومت ایران را سرنگون کنند , اگر راست می گویند نیروها را آزاد بگذارند تا با خانواده هایشان در هر محلی ملاقات کنند.