عراقی ها برای حمله به مجاهدین انگیزه بالایی دارند
گروه تروریستی مجاهدین که در جریان جنگ هشت ساله صدام حسین علیه ایران، به عراق منتقل شد، علاوه بر همکاری با ارتش صدام در جنگ تحمیلی، در جریان انتفاضه دهه 90 میلادی نیز بارها در سرکوب ملت عراق، بویژه شیعیان و کردها مشارکت و نقش مستقیم داشته است.بسیاری از کردها و شیعیان اکنون در مراجع و محاکم قضایی عراق پرونده هایی تشکیل داده و سالهاست که در حال پیگیری هستند.
دروغگویی و خیانت سازمان و رجوی به اعضا و کادرهای تشکیلاتی
در نشست های توجیهی در لیبرتی مسئولین مجاهدین به ما می گفتند قبل از صحبت کردن با مقامات کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل و یونامی بایستی با مسئول بالاتر هماهنگ شوید و یک نمونه ساده که هر تردد به بیرون از مقر در لیبرتی را میبایست به مسئول بالاتر می گفتیم و ما هم که اغلب آدمهای ساده و بی خبر از دنیای اطرافمان بودیم دستور مسئولین سازمان را می پذیرفتیم.
کدام پیروزی؟ پس تکلیف ۷ نفر چه شد؟
یک کمیته حقیقت یاب متشکل از مسئولین عراقی و مقامات ملل متحد در عراق برای تحقیق حول حادثه تشکیل شد اما سازمان مجاهدین خلق در اولین قدم یعنی فراهم نمودن امکان گفتگو با بازماندگان حادثه در روند ماجرا ممانعت ایجاد کرد. مقامات ملل متحد در بغداد به صراحت میگویند که نمیدانند دقیقا در آن روز در اشرف چه اتفاقی افتاد و شاهدان زنده ماجرا همگی در دست سازمان مجاهدین خلق و مستقر در اردوگاه لیبرتی هستند
هیچکس فریب مزخرف گویی های شما را نخواهد خورد!
هیچکس دیگر فریب مزخرف گویی های شما را نخواهد خورد! شما فراموش کرده اید که نزدیک به هزار تن از کسانی که شما به گروگان گرفته بودید توانسته اند از بند شما آزاد شوند! و آنها بخوبی به شگردهای شما آشنا هستند و دست کثیف شما را که تا بازو به خون جوانان مردم ایران آغشته است را رو میکنند! نه کسی به گروگان گرفته شده و نه کسی مفقود شده است که شما دو ماه است که اسیرانتان را گرسنه نگه داشته اید!
دفاع از حقوق شهروندی ایرانیان، مشمئز کننده است!
وادار کردن اعضا به طلاق همسران خود، دزدیدن بچه هایشان ازآنها که در بسیاری ازموارد این بچه های دزدیده شده سر از… درمیآورند، جلوگیری از دسترسی به دریافت آزادانه ی اطلاعات، تکفیر و ممنوع کردن افراد به تشکیل زندگی مشترک، ممانعت ازملاقات حضوری اعضای دربندش بااعضای خانواده و حتی جلوگیری از ارسال نامه ی این اسرا برای خانواده اش، قتل های مشکوکی که طی سالیان در درون این سازمان تبدیل به” فرقه” شده اتفاق افتاده و…، نمونه های بسیار کمی از عملکرد” حقوق بشری” رهبران این جریان رادرمعرض قضاوت مطلعین قرار داده است.
اندر حکایت جان مک کین و ابراز خوشحالی مجاهدین از تهدید های او
رهبران مجاهدین خلق هستند که در یک چرخش تدریجی 180 درجه ای، به مقام و موقعیتی رسیده اند که میتوانند با مک کین همراهی وهمفکری داشته باشند وچون این تغییر مسیر بارای کنگره سازمان- که هرگز برگزار نمیشود- اتفاق نیافتاده است – بنابراین حاصل خیانت رهبران آن به آرمان های بنیانگزاران وافراد صادق خود است وطبعا تصمیمی است غیرقانونی ومنحصر به رجوی واعوان وانصارش که تعداد آنها به انگشتان دست هم نمیرسد.
رجوی ها در شارلاتانی روی عمروعاص را سفید کردند
این همان ترفندی است که رجوی ها در جریان به کشتن دادن و نابود کردن اعضا در هنگام دستگیر شدن مریم قجر در فرانسه بکار بردند و بعد از اینکه دیدند برخلاف تصورشان این اقدام شنیع، نه تنها به سود شان تمام نشد بلکه افکار عمومی را به شدت بر علیه آنان برانگیخته است، مدعی شدند که خود افراد خواهان خود سوزی بوده و مریم قجر از اینکار ممانعت می کرده است
ساختن هزار اشرف پیشکش رهبران فرقه!!
رجوی به مانند همیشه باز هم دست به فریبکاری دیگری زد که همانا سر دادن شعار ساختن هزار اشرف دیگر می باشد شعاری به غایت مسخره و بی محتوا که شاید تا مدتی سر نفرات خودش را با این شعار گرم نگهدارد و جلوی انبوه سئوالاتی که در ذهن نیروهایش ایجاد شده را بگیرد ولی این سئوالات در ذهن افراد شکل گرفته و رجوی مجبور است که به این سئوالات جواب بدهد
فهرستی از رویدادها و تحولات مهم در رابطه با مجاهدین طی سال ۲۰۱۳
تنش و جدال چند روزه بین مریم رجوی و رهبری سازمان از یک سو و دولت عراق و سازمان ملل و آمریکا از سوی دیگر بر سر تخلیۀ کامل اشرف و انتقال 42 نفر باقی مانده به کمپ لیبرتی و اصرار مریم رجوی به تحقیق در مورد حمله و تأمین امنیت لیبرتی و تعیین تکلیف اموال و مجهز کردن افراد لیبرتی به حفاظت کامل.
مگر خیانت به مردم وملت ایران شاخ و دم دارد؟
این سازمان وفرقه رجوی همدست وهمصدا با دشمنان مردم ایران ازوضع تحریمها وادامه وشدت بخشیدن به تحریمها دفاع می کند و مستمر تبلیغ وکنفرانس مطبوعاتی می گذارد و درسایت هایش علیه مردم ایران خیانت می کند و چگونه است این فرقه خیانتکار نام خود را ایرانی می گذارد و دفاع صوری ازمردم ایران می کند. فرقه رجوی همصدا با نتانیاهوی فاشیست اسرائیلی و عنصرضد مردمی که هیستریک علیه مردم ایران و مستمر فریاد می زند
نگاهی به تشکیلات مجاهدین در ایران,عراق و اروپا
تفاوت فقط در مکانیزم و شیوه عمل برای نگهداشتن اعضای یک فرقه دراسارت است. درمقرهای اروپا و آمریکای مجاهدین , بجز نشست ها و گزارش نویسی ها و تقسیم مسئولیت ها که دقیقا مانند اشرف و لیبرتی است؛ کنترل بر اینترنت و رسانه به شکل دیگری اعمال میشود , ورود به اینترنت”بعنوان یک امر شخصی” امروز در تشکیلات خارج از کشور مجاهدین یک ضد ارزش و امری بسیار ناپسند به شمار میآید
خط بطلان دیگری بر تارک فرقه رجوی
اعضاء لیبرتی را وادار به اعتصاب کردند تا اذهان عمومی را نسبت به بی مسوولیتی خود منحرف کنند، ولی نه تنها محکوم شدند بلکه پرونده این اعتصاب غذای تحمیلی به اعضاء هم به بقیه جنایات و نقض حقوق بشرهایشان اضافه شد.مریم رجوی در پاریس دم از حماسه سازی میزند، فتوای اعتصاب غذای اجباری میدهد، در سطح بین الملل سخنرانی از حقوق بشر میکند و خود و سران فرقه را ناجی حقوق مردم ایران میداند، خود را رهبر بزرگترین اپوزیسون جمهوری اسلامی در خارج میداند، در حالیکه در کاخش در اطراف پاریس به زندگی تجملاتی اش میرسد و لابد نفس کشیدنش هم جهاد است؟؟؟