دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
نقدی بر مواضع اخیر علی ناظر و تحلیلی بر رخدادهای درون قرارگاه اشرف 17 شهریور 1392

نقدی بر مواضع اخیر علی ناظر و تحلیلی بر رخدادهای درون قرارگاه اشرف

علی موسی، سخنگوی نوری مالکی، نخست وزیر به خبرگزاری فرانسه گفته:”عراق حق دارد تا از آنها (اعضای مجاهدین خلق) بخواهد تا این محل را ترک کنند.” به گفته سخنگوی نخست وزیر”این یک دستور است، آنها باید این محل را تخلیه کنند.” نمایندگی سازمان ملل در عراق هم با انتشار بیانیه ای گفته است ما معتقدیم که دولت عراق با توسل به زور و بدون هر گونه تاخیری درصدد عملی شدن این خواسته است.

آیا قربانیان کمپ اشرف طعمه ای جهت دستیابی به اهدافی شیطانی تر بوده اند؟ 16 شهریور 1392

آیا قربانیان کمپ اشرف طعمه ای جهت دستیابی به اهدافی شیطانی تر بوده اند؟

پس از چند روز که از تزریق قطره قطره و حساب شده عکس و فیلم به مطبوعات می گذرد شاید بهتر بتوان دید که این قضیه چگونه به چیزی شبیه سناریوهای هالیوودی تبدیل شده است. عکس های اولیه شوکه کننده از جنازه ها و بعد با یک فلاش بک بر می گردیم به فیلمی از یک تعداد افراد مسلح ولی نه چندان حرفه ای و افرادی غیر مجهز که با دستمال صورتشان را پوشانده اند و در حال نزدیک شدن به کمپ هستند

مرگ یک شقایق زخمی 16 شهریور 1392

مرگ یک شقایق زخمی

مسعود رجوی، امیر حائری را که فرزند دشمنش بود و ۵۱ تن مجاهدین دیگر را البته به دلایل متنوع قربانی کرد. اول این که آنان را در نقطه ای کاشت تا در اثر تحریک و سیگنال و اعلام جنگ، عفریت مرگ آسان به سراغشان بیاید و مسعود رجوی از شرشان خلاص شود. دلیل دوم، انحراف و فریب دشمنانش در ارتباط با مخفیگاه خودش بود تا مثل دوران انقلاب ایدئولوژیک به ریش همه بخندد و باز هم بگوید که، دنبال من بودید، من آنجا نیستم و اینجا هستم! همین مسخره بازی، به قیمت جان ۵۲ اسیر تمام شد.

دلم برای پدرم تنگ شده! 14 شهریور 1392

دلم برای پدرم تنگ شده!

طی این چند سال که پدرم در فرقه رجوی اسیر است یک تماس هم با من نگرفته که از احوال آن با خبر شوم تا بحال چندین نامه برای او نوشته ام که شاید جوابی از او دریافت کنم ولی متاسفانه هیچ جوابی به من نداده است کم و بیش خبرهای فرقه رجوی را می خوانم فرقه رجوی خودش را مالک انسانها می داند و کارش تباه کردن عمر انسانهاست.

نفرین خدا و خلق خدا بر رجوی جنایتکار، این کثیفترین موجود زنده در زمانه ما! 14 شهریور 1392

نفرین خدا و خلق خدا بر رجوی جنایتکار، این کثیفترین موجود زنده در زمانه ما!

رجوی جنایتکار که خود بخوبی میدانست که نیروهای امنیتی دوباره به اشرف بازمیگردند و قتل عام مفصلی در راه است با جمع کردن این افراد در اشرف هم این نفرات را به کشتن داد و هم با مظلوم نمایی که اعضاء شورای رهبری و مسئولین بالای سازمان را از دست داده ایم برای دستگاه تبلیغاتیش خوراکی جور کرد!

از واقعیات تا تبلیغات: پشت پرده حوادث پادگان اشرف 13 شهریور 1392

از واقعیات تا تبلیغات: پشت پرده حوادث پادگان اشرف

عکس هائی از جانب فرقه رجوی مخابره شد که نشان میدهد افرادی که دست هایشان از پشت بسته شده است به قتل رسیده اند. اگر دولت عراق میخواست چنین اقدامی انجام دهد قطعا کار را یکسره میکرد و کسی را باقی نمیگذاشت که عکس تهیه کند و برای فرقه رجوی بفرستد تا آنها به فاصله بسیار اندکی از وقوع حادثه به سراسر جهان مخابره نمایند. عکس ها و همه زمینه سازی ها از قبل فراهم شده بود.

مسعود رجوی مسبب تهاجم به قرارگاه اشرف 13 شهریور 1392

مسعود رجوی مسبب تهاجم به قرارگاه اشرف

از نگاه انجمن نجات کشته شدن نفرات اسیر در سازمان، نمی‌تواند جای خوشنودی و رضایت را به همراه داشته باشد چرا که آنها قربانیان نیات شوم و شیطانی مسعود رجوی هستند که در پی القائات و شستشوی مغزی نتوانستند واقعیت‌ها را درک نمایند و مانند هزاران هزار افراد دیگر سازمان، از این فرقه مخوف جنایی، جدا و خلاصی یابند.

دجالگریهای سران گروه تروریستی فرقه رجوی تا کی؟! 12 شهریور 1392

دجالگریهای سران گروه تروریستی فرقه رجوی تا کی؟!

دفتر انجمن نجات استان گلستان ضمن محکوم نمودن عاملان این جنایت هولناک که قطعا سران جنایتکار فرقه ضد بشری رجوی به خصوص مسعود و مریم رجوی می باشد ازجناب دبیر کل سازمان ملل و نماینده های حقوق بشری درخواست دارد تا به داد این عناصر اغفال شده برسند و آنها را از جهنمی که سران جنایتکار فرقه رجوی گرفتار کرده اند نجات دهند و قبل از آنکه الباقی افراد در لیبرتی نیز کشته شوند به داد آنها برسند

آقای فیلابی: سرپوش گذاشتن بر جنایات رجوی ها جوانمردی است؟ 12 شهریور 1392

آقای فیلابی: سرپوش گذاشتن بر جنایات رجوی ها جوانمردی است؟

اگر اینقدر دلتان برای افراد لیبرتی می سوزد چرا رجوی اجازه خروج افراد از لیبرتی به کشورهای خارجی را نمی دهد؟ چرا برای انتقال افراد کارشکنی می کند؟ چرا مایل است که افراد در عراق بمانند و کشته شوند؟ چرا با دریدگی خاص خودش باز عنوان می کند که باید در عراق بمانید و کشته شوید؟ اگر قرار بوده همه در عراق بمانند چرا ابتدا مریم را فراری داده است؟ چرا وی جرات این را ندارد که خودش را نشان بدهد؟ و هزاران چرای دیگر…

مگر مزدوری شاخ و دُم دارد 12 شهریور 1392

مگر مزدوری شاخ و دُم دارد

آیا اعمال رجوی ها در اینکه به هر قیمت جنبش های اسلامی آزادی خواه (بطور کلی) و جنبش های حامی ایران را (بطور خاص) بنیادگرا (به مفهوم متحجر) نامیده و ایران را کانون الهام آنان معرفی کنند، غیر از این است که می خواهند متحجران واقعی همچون وهابیون، تکفیری های تروریست و جنایتکاران و آدم خوارانی که در سوریه با پول و امکانات عربستان دست به جنایت می زنند و علیه مردم سوریه سلاح شیمیایی بکار می گیرند را از این مارک مبرا کنند؟

خباثت رجوی ها در آلبانی 12 شهریور 1392

خباثت رجوی ها در آلبانی

هرچند فرقه رجوی براثر فشارها بالاخره موافقت کرد تا عده ای از اعضا به آلبانی منتقل شوند اما تلاش نمود این انتقال بصورت قطره چکانی و با فاصله زمانی نسبتا زیاد باشد تا شاید بتواند با تهدید وجعل اخبار از وضعیت آنهایی که تاکنون منتقل شدند مابقی اعضا را از رفتن به کشور ثالث منصرف کند. به همین دلیل هم است که از210 نفری که قرار شد به آلبانی منتقل شوند تاکنون حدود 109 نفر منتقل شدند وانتقال بقیه را به بهانه های واهی متوقف کرده است

رجوی فقط خون می خواهد 12 شهریور 1392

رجوی فقط خون می خواهد

این حادثه تاسف انگیز در حالی اتفاق افتاد که از ماه های پیش شواهد آن کاملا معلوم بود. در حالی که تعداد بمب گذاری ها در بغداد روبه افزایش گذاشته و امنیت داخلی عراق حتی برای حکومت قابل تامین نبود، رهبری مجاهدین و بالاخص مسعود رجوی با بلاهت تمام بر طبل جنگ و درگیری کوبیده و خواستار انتقال افراد از کمپ لیبرتی به اشرف شده بود.

blank
blank
blank