کین هنوز از نتایج سحر است
بدیهی است جدا شدن آقای قربانعلی حسینی نژاد از اعضای قدیمی و با سابقه که عمری را در بخش روابط خارجی مجاهدین در عراق سپری کرده است و افشاگری های جسورانه وی در خصوص نامناسبات مالی و سیاسی و دیپلماتیک مجاهدین در عراق و در گفتگوی مستقیم با آقای مارتین کوبلر ضربه مهلک دیگری بر پیکر فرتوت و در حال اضمحلال مجاهدین است که باید به مجاهدین گفت: کین هنوز از نتایج سحر است باش تا صبح دولتت بدمد.
تثبیت حقوق هسته ای ایران و نقش مزدوری فرقه رجوی
اگرچه اطلاعات دروغش در زمینه فعالیتهای هسته ای و اتمی ایران آش را آنقدر شور به مزاج اربابان غربی آنها نمود که دیگر آنها هم به عمق پوشالی بودن این اخبار و اطلاعات پی بردند زیرا اعزام نمایندگان ام پی تی و شخص آقای البرادعی به عنوان رئیس آژانس اتمی به ایران و همکاری همه جانبه مقامات و مسئولین ایرانی دروغ بودن اطلاعات و ادعاهای این فرقه مزدور را برای نمایندگان آژانس اثبات نمود
تکلیف مجاهدین در صورت انتقال به جمهوری آذربایجان
طبعا با فرض حضور مجاهدین در آن کشور برای عدم اشاعه هرگونه جرات اظهار نظرهای سیاسی حداقل های لازم را برای رسانه ای شدن آنان نخواهد پذیرفت چراکه مشخصا با اعتراضات مردم خود برای آزادیخواهی مواجه خواهد شد. بنظر میرسد این دفعه دقیقا مجاهدین فقط برای فریزر شدن به آنجا برای ساختن اهرم فشار سیاسی به ایران منتقل میشوند و دیگر ارائه امکاناتی همانند پادگان اشرف وجود نخواهد داشت و بایستی زندگی سالمندانه ای خود را در منطقه ای سردسیر تجربه کنند.
پروژه فریب و ترکیدن فیل رجوی در هوای اسرائیل
دن مریدور که یکی از معاونان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز به شمار می آید،هرگونه حمله نظامی به ایران را برخلاف منافع اسرائیل ارزیابی کرده و تاکید نموده است در صورت حمله نظامی به ایران موقعیت اسرائیل با خطر جدی مواجه خواهد گردید. این اظهارات که از جانب مقامات رسمی آمریکا و اسرائیل منتشر گردیده،نشانگر ابعاد دروغ بافی و جاسوسی رجوی در همکاری سخت با سران سازمان موساد و سیا بر علیه مردم ایران است.
افزایش آمار فرار اسیران چنگال در فرقه مافیایی رجوی!
این تازه اول راه بعد از 30 سال اعضاء اسیر در چنگال رجوی و دیگر سران فرقه به هر طریق ممکن دنبال فرصتی هستند تا خود را از اسارت جسمی و روحی نجات دهند و این نشاندهنده یک واقعیت هست و ان هم اینکه ما جدا شده ها و قربانیان این فرقه مافیایی تا بحال هر چه در باره مناسبات ضد انسانی و جنایات، مزدوری و وطنفروشی و… گفته ایم تماماً واقعی بوده و هر کسی که از چنگال و اسارت فرقه رجوی فرار میکند و لو با یک جمله و یا یک نامه و مصاحبه به موضوعات و مطالبی اشاره می کند که تائید کننده حرف هر جدا شده و یا منتقد و مخالف رجوی بوده است.
الگو برداری رجوی از دیکتاتورهای بزرگ تاریخ
مسعود رجوی هم بمانند دیکتاتور کامبوج به نزدیکترین اعضاء خانواده اش هم رحم نکرد. از جا گذاشتن پدر و مادرش گرفته تا همسر وفرزندش و البته نزدیکترین یارش یعنی موسی خیابانی. او با اینکه میدانست که زندگی مخفی و چریکی دورانش در ایران بسر آمده است و دیر یا زود آنها دستگیر میشوند ولی برای مظلوم جلوه دادن خودش آنها را در ایران گذاشت تا کشته شوند و خود با لباس مبدل شبانه به خارجه گریخت!
جنون گاوی سران فرقه در رابطه با مسئله هسته ای ایران
سازمان برای هزارمین بار باز هم مدعی می شود که مدارک هسته ای ایران از طریق کانال های وی در داخل کشور به دستش رسیده است در حالی که آقای دیوید آلبرایت مدیر یک اندیشکده با نفوذ مستقر در واشنگتن عنوان می کند که ما می دانیم که شورای ملی مقاومت ایران از کشورها اطلاعاتی دریافت می کند این مدارکی که سازمان روی آن دست به افشاگری می زند قابل تائید نیستند و نمی توان روی آنها حساب باز کرد و باید روی گفته این سازمان با شک و تردید نگاه کرد.
فرقه رجوی سلامت و امنیت عراق را تهدید می کند
“ولید المحمدی” نماینده عضو ائتلاف الوسط عراق در پارلمان عراق از اظهارات”میسون الدملوجی” در دفاع از مجاهدین انتقاد کرد. المحمدی اظهار داشت: اطلاعات زیادی درباره دخالت گروه مجاهدین در پایمال کردن حقوق ملت عراق به ویژه ساکنان استان دیاله وجود دارد. وی از دولت و وزارت مهاجرت عراق خواست که اراضی غصب شده مردم عراق توسط مجاهدین را به آنها بازگردانند.
پایان روزهای تیره در پادگان اشرف
مشخصا سازمان مجاهدین از مرحله پنجم انتقال ساکنان اشرف بایستی حساب کار دستش آمده باشد که علیرغم هر وعده توخالی داده شده مسعود رجوی به قربانیان سازمان برای ایجاد مقاومت در قبال بازرسی اموال قابل انتقال و هکذا بازرسی بدنی معمول در هر گوشه دنیا چه برسد به یک گروه تروریستی شناخته شده، حتما چشم و گوش های مراقب نیروهای عراقی اجازه کوچکترین سواستفاده ای را به آنان نخواهد داد تا باز شیطنت خونباری را به راه بیندازند.
شعار جدید کشف شده از سران فرقه رجوی
رجوی این حضور خانواده ها را به این صورت تعبیر کرد:« جنگ صد برابر از طرف رژیم برای شما شروع شد». و لی پس از حضور یک ماهه خانواده ها در مقابل قرارگاه نگذشته بود که خود رجوی اعلام کرد خانواده ها ضربه ای را به سازمان زدند که سازمان از بمباران ندیده بود ودفتر جنگ صد برابر درآن موقع بسته شد اما امروز برای روحیه دادن به نفرات در زنجیر و برای حفظ مجددا شعارعزیمتی به سوی جنگ صدبرابر و یا گردان جنگاور– می جنگم می نازیم، ما پیروزی می سازیم را می دهند.
۶۰ روز پس از آخرین نفر
همچنان که بارها اشاره کردهایم اگر خروج از لیست گروههای تروریستی اتحادیه اروپا برای شما آبی را گرم کرد خروج از لیست گروههای تروریستی آمریکا برایتان چنین ثمری خواهد داشت، اگر چه تروریست بودن شما به ماهیت شما برگشته و به تصمیم مردم ایران درمورد وابستگی تمامعیار شما برمیگردد و حضور یا عدم حضور در لیست گروههای تروریستی کشورها تغییری در نظر مردم ایران نمیدهد.این نمونه ای از بازیهای سیاسی است که کشورها با اهرمهای فشار خود انجام میدهند.
درخواست مجاهدین از وزارت خارجه و ارتش آمریکا در مورد بازرسی قرارگاه اشرف
بدیهی است قرارگاه اشرف دیر یا زود و البته نه توسط نیروهای آمریکایی بلکه توسط نیروهای عراقی و پس از خروج آخرین گروه از ساکنان آن، بطور ریز و دقیق مورد بازرسی قرار گرفته و اخبار آن در سطح دنیا انتشار خواهد یافت. پس چه نیازی به دادن اطلاعیه و عجله کاری در این رابطه است؟ که حتما باید اینکار خیلی زود و توسط نیروهای آمریکایی انجام گیرد. ضمن اینکه در شرایط فعلی، اینکار هم باعث سلب آسایش از باقیمانده ساکنان در قرارگاه اشرف میشود و هم در روند تخلیه اشرف نیز وقفه جدی ایجاد خواهد کرد.