جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
دستگیری مریم قجر و خودسوزی اعضا به دستور مسئولین فرقه 08 خرداد 1390

دستگیری مریم قجر و خودسوزی اعضا به دستور مسئولین فرقه

به بچه ها که هنوز از شوک بازگشت به اشرف و خلع سلاح در نیامده بودند ضربه بعدی وارد شد و آن هم دستگیری مریم و لو رفتن وی و اینکه او به فرانسه گریخته بود، و همه می گفتند که مریم قرار بود جلودار ارتش در امر سرنگونی باشد او حالا در فرانسه چکار می کند. وی ما را در زیر بمباران رها کرده و اکنون در فرانسه جا خوش کرده است. اکنون دلمان را به چی خوش کنیم و رهبران سازمان ابتدا به فکر جان خودشان می باشند. و اگر او را به ایران استرداد کنند ما باید چکار کنیم.

تهدید جدید مریم رجوی به قتل عام باقیمانده گروگانهای مجاهدین در اشرف 07 خرداد 1390

تهدید جدید مریم رجوی به قتل عام باقیمانده گروگانهای مجاهدین در اشرف

قابل توجه است که رجوی همزمان با این تهدید آشکار، مشخصا از بیان صریح اینکه چه کسی این قتل عام را عملی خواهد کرد خودداری کرده است. اگر به درگیری های هشتم آوریل گذشته مراجعه کنیم می بینیم که ارتش عراق در این روز با قرار قبلی برای تحویل گیری بخشی از قسمت شمالی کمپ و پس دادن آن به صاحبان کشاورزش بر اساس حکم صادره از دادگاه مراجعه کرده بود ولی نیروهای ویژه مجاهدین خلق (فرقه رجوی) با آمادگی و نقشه قبلی با خشونت تمام در مقابل این نیروی نظامی به مقابله پرداختند.

سرنوشت صدها اشرفی! 27 اردیبهشت 1390

سرنوشت صدها اشرفی!

در سال گذشته ما بارها با نمایندگان پارلمان اروپا در بروکسل و استراسبورگ تماس داشته و جهت جلوگیری از فجایع پیش آمده و ماجراجوئی های رهبران فرقه مجاهدین به آنان اطلاعات مهمی را ارائه داده بودیم. در رابطه با روابط بین مجاهدین به عنوان دستیار ایرانی آقای صدام حسین معدوم با دولت کنونی عراق هم جای بسیار تعجب است که حمله نیروهای عراقی به اشرف محکوم می شود ولی به تاریخ استقرار مجاهدین در این پادگان و روشی که مجاهدین در ضدیت با دولت نوپای عراق انجام می دهند توجهی نمی کنند.

خاطره ای از دستگیری مریم رجوی و ظلمی که به اعضا شد 27 اردیبهشت 1390

خاطره ای از دستگیری مریم رجوی و ظلمی که به اعضا شد

بچه های سازمان را و خود ماها را با فشارهای مختلف مجبور میکردند که در گزارشی و بطور رسمی اعلام کنیم که حاضریم برای آزادی مریم در هر جای جهان خودسوزی کنیم.و اگرهم کسی این گزارش و درخواست را نمیداد دوباره مورد همان فشارهایی که در بالا توضیح دادم قرار میگرفت! کما اینکه تعدادی هم در فرانسه ودر خیابان بطرز وحشتناکی خود را بآتش کشیدند و جان باختند.

خلق فاجعه دیگری توسط سران فرقه رجوی 21 اردیبهشت 1390

خلق فاجعه دیگری توسط سران فرقه رجوی

حال چه شد که در مقابل ارتش عراق که صاحب خانه است، ملک و سرزمین خودش میباشد و براحتی میتوان از این کشتار و درگیری پرهیز کرد شما با پرداخت بهای کله شقی و خود پرستی از جیب نیروهای رده پایین تشکیلات و همانهایی که پدران و مادرانشان یک سال است در مقابل پادگان اشرف منتظر دیدار فرزندان خود نشسته اند دنبال سوء استفاده تبلیغی از خون آنان هستید؟ و آیا نمیشد با خویشتن داری و مذاکره از وقوع چنین خونریزی جلوگیری نمود؟

رجوی قبل از فروپاشی ساختار فرقه گرایانه اش در اشرف چه تصمیمی گرفته؟ 20 اردیبهشت 1390

رجوی قبل از فروپاشی ساختار فرقه گرایانه اش در اشرف چه تصمیمی گرفته؟

سابقه امر نشان داده که رجوی برای حفظ جان خود و ادامه زندگی خفیف و خائنانه اش در مقابل هر ازمایش و اتفاقی که قرار گرفته هیچ چیز به جزء حفط جانش برایش ارزش نداشته و ندارد. گذشته ثابت کرده رجوی و سایر سران فرقه مافیایی تروریستی رجوی برای حفط جانشان و ادامه زندگی خفیف و خائنانه شان به هر پستی و ذلت تن داده و خواهند داد این چیزی نیست که امروزه مشخص شده باشد بلکه بارها ؛ بارها در گذر زمان ثابت شده است.

سرکرده مجاهدین تنها ۲۰۰ نفر فدایی دارد 19 اردیبهشت 1390

سرکرده مجاهدین تنها ۲۰۰ نفر فدایی دارد

منابع درون این فرقه و خارج از آن تأکید دارند که علاوه بر کسانی که در زمره مخالفان رجوی بودند و سازمان با مشارکت دادن آنها در درگیری با ارتش عراق، قصد داشت آنها را به کشتن بدهد و از شر حضورشان خلاص شود، تنها حدود 200 نفر در درگیری با نیروهای عراقی شرکت داشته‌اند که به 200 نفر فدائی رجوی معروف شده‌اند و مابقی نفرات که بیش از 3000 نفر هستند معلوم نیست که در چه وضعیتی بسر می‌برند.

از پارلمانترها بپرسید در کدام قانون سرباز گیری سیزده ساله ها قانونی است 18 اردیبهشت 1390

از پارلمانترها بپرسید در کدام قانون سرباز گیری سیزده ساله ها قانونی است

فروغ و مائده معینی – یک سریال از خانواده های شاه کرمی – هستی و شقایق 11الی 12 ساله – نسترن و زهرا و شقایق عظیمی و انبوهی دیگر نمی دانستم چه باید کرد اینها فقط گوشه ای از این ظلم و اسارت بود… راستی آیا کسی هست به گوش این اقایان پارلمانتر و قانون گذار در دنیا… برساند که درکدام قانون بین المللی سربازگیری و عضوگیری زیر 18ساله انهم 13 الی 14 ساله قانونی است

اعضاء مجاهدین قربانیان رجوی ها 11 اردیبهشت 1390

اعضاء مجاهدین قربانیان رجوی ها

آیا قوانین پناهندگی وهرکشوردیگری که به پناهجویان اجازه اقامت درخاک کشورش را می دهد اجازه دخالت درامورداخلی وتحریک شهروندان را می دهد؟ آیا مسعود ومریم رجوی دردوران صدام جنایتکار چنین اجازه ای داشتند؟ به چه دلیل نیروهای آمریکایی حق ورود به پادگان اشرف و اشغال نظامی خوابگاهها، سالن های غذا خوری و دستگیری افراد را داشتند ولی ارتش عراق که تمامیت ارضی وحاکمیت ملی را پاسداری می کند حق ورود به خاک کشورش را ندارد؟

جدا شدن برخی از سرکردگان سازمان خلق از این گروه 08 اردیبهشت 1390

جدا شدن برخی از سرکردگان سازمان خلق از این گروه

روز سه شنبه وزارت دفاع عراق از جدایی سه تن از سرکردگان سازمان محاهدین خلق خبر داد که پس از فرار از اردوگاه خود را به مقامات عراقی تسلیم نموده اند، این درحالی است که این افراد رهبران سازمان را به مداخله در امور عراق و آموزش استفاده از سلاح به ساکنین پادگان اشرف به منظور حمله به نیروهای عراقی متهم نمودند. علاوه بر این طبق گفته این افراد سرکردگان این سازمان عناصر عراقی را جهت آموزش آنها و گنجاندن این عناصر در بخشهای مختلف دولت عراق به منظور حمایت از باقی ماندن سازمان در داخل کشور، جذب می نمایند.

طرح جدید رجوی ها برای به کشتن دادن اعضای خود در اشرف 30 فروردین 1390

طرح جدید رجوی ها برای به کشتن دادن اعضای خود در اشرف

آیا مریم قجر فقط برای فرار از فشار دولت عراق و مسائل بین المللی مبنی بر خروج از کشور عراق این گونه عنوان می کند که حاضر است از عراق خارج شود؟ ولی هر چه که باشد باید نتیجه گرفت که نشان دادن این گونه مصاحبه ها نشان از کشتار دیگری دارد که سران فرقه سعی می کنند که دوباره با به کشتن دادن نفرات اشرف به حیات ننگین خودشان ادامه دهند و اینگونه نشان دهند که نفرات در اشرف خودشان خواهان ماندن هستند و حاضر نیستند از آنجا خارج شوند.

دستهای پنهان سازمان مجاهدین در کشته شدن اسیران اشرف 27 فروردین 1390

دستهای پنهان سازمان مجاهدین در کشته شدن اسیران اشرف

بخواهیم به ظواهر این کشتاربنگریم مقصر دولت عراق وارتش عراق خواهد بود اگرچه از نظر ما انها هم دخیل بودند اما مسبب چه کسی بود وچه کسی این کشتار را هدایت کرده است. برای روشن گری اذهان مردم باید به چند سوال کلیدی پاسخ داد وان این است که.. چه کسی وچه کسانی این شعار را به اسیران اشرف اموخته که یا اشرف و یا مرگ؟ این شعار توسط شخص مسعود رجوی ومریم رجوی که خود از اشرف فرار کرده اند به اسیران اشرف تلقین شده است

blank
blank
blank