تلکس
ماندن تا کی تعهد پیشکش
خانم حسینی، بهتر بود برای چند باره علم کردن پرچم” هیهات مناالذله” که طی این سالیان رهبر گم شده ات برای فریب و نگهداشتن افراد ا زآن استفاده می کرد، به نقد گذشته سازمان می پرداختید که چرا سازمان علی رغم اتخاذ استراتژی های گوناگون امروز در شرف فروپاشی همیشگی است؟
مصاحبه پاتریک پسنوت با یکی از تحلیل گران سیاسی فرانسه (قسمت دوم)
مصاحبه پاتریک پسنوت با یکی از تحلیل گران سیاسی فرانسه با نام x در 12 ژانویه 2008 – برنامه رادیو فرانس اینتر ترجمه از انجمن نجات پسنوت : X از سازمان فرقه ای صحبت می کند که عملکرد های آن عجیب است. در آغاز به ازدواج سوم مسعود رجوی می پردازیم. چند سطر ، از […]
میز گرد نقد مناسبات فاشیستی حاکم بر قرارگاه اشرف (قسمت بیست و دوم)
مکان گفتگو : انجمن نجات دفتر آذربایجانغربی طلاق های اجباری و پیامدهای منفی آن بر افراد قرارگاه اشرفآرش رضایی: خانم قرصی ، وقتی شما واکنش های متفاوت در باره ی طلاق اجباری از همسرت داشتی در واقع در یک نقطه مشترک با سایر خانم های مستقر در قرارگاه اشرف بودی ، اینکه بحث طلاق های […]
ماندن تا کی ؟ تعهد پیشکش!!
انجمن نجات – دفتر استان مازندران هادی شبانی 21/11/86 دو سال پیش رهبران فرقه مجاهدین برای جلوگیری از فرار جمعی افراد در اشرف و فروپاشی حتمی قرارگاه دست به حیله جدید ی زده و با گرفتن امضای تعهد دو ساله از همه نفرات و با تشدید دیپلماسی جاسوسی و خیانت در اروپا و آمریکا در […]
نقض حقوق بشر در مناسبات فرقه تروریستی رجوی – قسمت ۱۱
به جزئت می توانم اقرار کنم اغلب افراد قرارگاه اشرف اصلا به لحاظ روحی و روانی متعادل نیستند. اجازه بدهید صریح بگویم من نیز وقتی به ایران آمدم حالات روحی و روانی متعادلی نداشتم و این یک واقعیت است و بعدها به شکلی تدریجی و طی مرور زمان در کنار خانواده ام تعادل روانی خودم را به دست آوردم و حالات روحی مناسب و مطلوبی پیدا کردم.
به وطن بازگرد
پسرم رضا جان. من ومادرت وبرادرانت وخواهرانت منتظرتو هستیم که به وطنت بیایی. سلام برادرانت: محمد- احمد – بهمن – علی – وشهرام وخواهرانت رابرای تونوشتم وهمه ما خوب هستیم. ازخداوند متعال می خواهم که حالت خوب باشد وحال پسرت رشید و دخترت راحله هم خیلی خوب است ودرپایان ازتو می خواهم که به وطنت برگردی والسلام.
فرقه ی رجوی و سخن از عاطفه و احساس
انتشار چنین مطالبی از سوی فرقه ی رجوی درست مثل گل زدن به دروازه ی تیم خود است. چرا که آن ها این گونه بیش از پیش خود را رسوا کرده و تناقض ها و تضادهای موجود در گفتار و کردار رهبران فرقه را بیش تر به نمایش می گذارند و هر روز یک قدم بزرگ به شکست نزدیک تر می شوند! و این نهایت درماندگی رجوی و یارانش را به نمایش می گذارد،
مجاهدین خلق، تروریست های خوب، رویا یا کابوس آمریکایی
آنها بر اساس صورت ظاهری مسئله یعنی مناقشات ریشه ای شان با ایران و از سوی دیگر حضور سازمان مجاهدین به عنوان حائل، بر این گمان هستند که می توانند از وجود مجاهدین به عنوان یک اهرم فشار یا النهایه امکان بالقوه نظامی استفاده کنند. ضمن اینکه بخشی از این جناح ها تصریح دارند مجاهدین قادر به انجام کارها و اقداماتی بر علیه ایران هستند که آمریکایی ها از انجام آن شرم دارند.
عراق خبر دستگیری دو عضو گروه تروریستی مجاهدین را تائید کرد
صدها عضو گروه تروریست مجاهدین، که در حکومت صدام به رژیم او در سرکوب شیعیان کمک میکردند، در پایگاه اشرف نزدیک منطقه العظیم در 70کیلومتری شمال بغداد مستقرند. آمریکا تاکنون بارها با ممنوعیت فعالیت این گروهک در عراق مخالفت کرده است.
ناکامی آمریکا در جنجال آفرینی دیگر علیه ایران در بغداد
بنا بر این گزارش، سرفرماندهی ارتش آمریکا در عراق با ابراز خوشحالی از اینکه برای اولین بار شش ایرانی مسلح را در عراق دستگر کرده است، درصدد برآمد که برای این شش نفر دستگیر شده مصاحبه مطبوعاتی و افشاگری علیه جمهوری اسلامی ایران به راه بیاندازد.
چرا مقاومت همیشه پیروز، این چنین وحشت زده شده است
اما از قرار معلوم اینطور نیست که تو میگوئی، جناب عالی وباندت با ضافه آنان که چه در کشورهای غربی اطراق کرده ویا در عراق میباشند، همه وهمه بروی هم تشکیلاتی را میسازید که نه ترمز هستید ونه گاز،تشکیلاتی که ادامه حیات سیاسی آن، بستگی به مورد مصرف بودن برای صدام ویا دیگران دارد نمیتواند خارج از سیاست کلی آنان قدم از قدم بردارد واین قانون مند است.
حساب و کتاب بکنید تا ببینید چه گرفتید و چه از دست دادید
دور نیست زمانی که خواهند گفت، چگونه تلاشهای مصطفی محمدی- کارگری که از زور بازوی خود برای خانواده اش روزی تهیه میکند توانست دستگاه تبلغاتی زن وشوهری مردم فریب و تشنه قدرت (مریم و مسعود رجوی) را که مانند بادکنکی بزرگ شد ه بود را بترکاند.