بررسی جایگاه و نقش زنان زنان تکساحتی در تشکیلات مجاهدین خلق
خاطره ای از ژوئن 2003 تشویق به خودسوزی یا دستور تشکیلاتی؟
مرگ دیگری در اردوگاه مانز آلبانی پرسشهای بیپاسخ درباره حقوق انسانی ساکنان کمپ مجاهدین
آیا تعهدات دولت آلبانی درمورد پناهندگان لیبرتی پس گرفته شده است؟!
به درستی آمار وارقام ارائه شده وزحمات متقبله اعتراضی نیست وآنچه که مبهم است وجود جمله ی” این نتایج با همکاری و انعطاف ساکنان لیبرتی بهدست آمده که بهرغم شرایط سخت از جمله حمله موشکی ۲۹ اکتبر ۲۰۱۵ که منجر به جان باختن ۲۴ تن از ساکنان و مجروح شدن دهها تن از آنان شد، پروسه انتقال را ادامه دادند” که معلوم نیست دارای چه هدفی است؟!
آقای رجوی از عهده ۳۰ بچه بر نیامد، چگونه می خواهد از عهده یک کشور بر آید؟!
در خواستهایی که می کنند عجیب و غریب است نوار کاست فلان خواننده را می خواهند مجله خارجی می خواهند نشریات سازمان را به آنها می دهیم پاره می کنند چند تا خواهر به مقر آنها تردد می کرد خواهرها منع کردم که دیگه به مقر آنها تردد نکنند من ماندم با این ها چکار کنم گزارش برای برادر نوشتم که هر چه زودتر آنها را به خارجه بفرستیم
مسبب اصلی خسارات جانی به ساکنین لیبرتی، شخص رجوی است!
ازنظر اهالی فرقه ی رجوی ومخصوصا شخص خودش، شکست مکرر مال دشمن است که ازقضا این دشمن پرتعدادتر از دوستان قلیل فرقه میباشد وبنابراین ازدیدگاه فرقوی پیروزی ها تماما متعلق به این اقلیت وشکست ها مربوط به اکثریت نزدیک تمامی مردمان است که دوست ندارند، فرقوی بیاندیشند!
خانواده سیاه و سفید و خانواده از ما بهتران
خانواده ای که تصمیم گرفته با جگر گوشه و عزیزش در کمپ لیبرتی ملاقات کند این خانواده از نظر فرقه رجوی اولین مرز سرخ ممنوع الملاقا تیها یعنی ملاقات ممنوع را عبور کرده است دومین مرز سرخی که این خانواده از آن عبور کرده این است که در روز روشن جلوی درب کمپ لیبرتی آمده است و درخواست ملاقات می کند و به اینکار به رژیم میگوید که من کاری به کار سیاست ندارم و نمیخواهم بخاطر فرقه رجوی قربانی شده زندانی یا کشته شوم در واقع خانواده ها با این حرکت علنی و جمعی تنها مواضع عاطفی و خانوادگی را برجسته میکنند.
حداقل ۱۴ نفر از کشته ها در لیست انتقال بودند – سخنی با وجدانهای خواب زده
در جنایت اخیر که منجر به کشته شدن ۲۴ نفر دیگر شد باز بدلیل توقف و سنگ اندازی رجوی و تاخیر در روند کار باز رجوی خائن و مریم قجر مقصر هستند اقای خدائی صفت تو بهتر از من می دانی که حداقل ۱۴ نفر از این افراد که کشته شدن جزئ افرادی بودن که در لیست انتقال به آلبانی بودن
تبعیض سران فرقه رجوی در جابجائی به کشور ثالث
سران جانی و خونخوار فرقه رجوی فکر میکنند که با جدا نمودن فرزندان خانواده ها وبخصوص خانواده هایی که فرزندان آنها زمانی اسیر نیروهای بعثی شده و سپس با دروغها و نیرنگهای سران فرقه ضدبشری رجوی گرفتار آنها شده اند، میتوانند بدور از چشم خانواده هایشان آنها را همانند گوشت قربانی برخورد نموده و با جا گذاشتنشان در لیبرتی و ایجاد درگیری دیگر، آنها را از بین ببرند ولی آنطرف قضیه را ندیده اند که پدران و مادران آنها با خیزش عظیمی که براه انداخته اند، تصمیم به رهایی فرزندانشان از چنگال این شیطان صفتان هستند و به همین منظور هم در برابر لیبرتی تجمع نموده و خیانتها و جنایتهای سران فرقه رجوی در برابر این عناصر نگون بخت را افشاء خواهند نمود و تا رهایی فرزندانشان از دست این جنایتکاران ایستادگی خواهند نمود.
تفاوت حقوق بشر در فرقه رجوی
در روزهای گذشته متاسفانه شاهد برخی جنایتهای تروریستی در کشورهای مختلف بودیم که صد البته انفجارهای تروریستی در فرانسه نمود بیشتری پیدا نموده و حامیان حقوق بشر بخصوص سران سراسر دروغ و خیانت سازمان مجاهدین نیز با تمام شنیع بودن اعمالشان، حمله فرانسه را محکوم نمودند که البته این جنایتکاران حق هم دارند، چرا که سرکرده کثیف این فرقه ضدبشری خود در آنجا که مهد تروریست می باشد به راحتی با خرج نمودن خون عناصر نگون بختش شب و روز را با هوسبازی طی می نماید.
روزهای پایانی قرارگاه اشرف و این ها نگون بخت های ارتش رهایی
این ها شیر زنان ارتش آزادیبخش مجاهدین خلق فرقه رجوی هستند که روزی ادعا می کرد که اینان مریم رهایی را به تهران خواهند برد. حال و روز آن ها را ببینید، جوانان دیروز و بخت برگشتگان امروزند. هر کدام دچار امراض زیادی شده اند از مشکلات روحی و روانی تا آسم و ضعف جسمانی و پیری و هزار مشکل دیگر. رجوی فریبکار بیش از سی سال هر سال را سال سرنگونی اعلام کرد و با این ترفند این بخت برگشته ها را نگه داشت، حال که همه مریض و پیر شده اند دیگر جایی برای رفتن ندارند.
با دخالت باند رجوی، اعتبار حقوق بشر لطمه میبیند!
پس قبل ازهمه درمورد کشتاری که درعرض این سی سال ازنیروهای دولتی، مردم وحتی نیروهای خودتان کرده اید، توضیحاتی داده و خود را بخاطر این جنایات محکوم کرده وتوبه نمایید والا ادعای باین بزرگی که کشکی کتره ای قبول نمیشود! چگونه بود که درجلسات اولیه ی شورای ملی مقاومت که هنوز رمقی داشت، پیشنهاد برچیدن اعدام توسط شوهر عزیزتان مسعود وتو شد؟؟!!
ادعای حقوق بشر، پارادوکس ماهیتی فرقه رجوی
در حقیقت، اعضای مجاهدین خلق باید همه ی زندگی خود را، تحت یک فرایند مغزشویی دقیق و فشرده، وقف رهبران یعنی مریم و مسعود رجوی کنند. این فرایند مستلزم شرکت اعضا در جلسات مغزشویی فرقه ای و خودانتقادی هر روزه است. خانم میرباقری به خاطر می آورد که در حالیکه از درد گردن و عفونت گوش رنج می برد، مسئولانش او را از تخت به زمین می کشیدند و کشان کشان و با زور به نشست ها می بردند!
مجاهدین خواستار لغو مجازات اعدام شدند دروغ یا واقعیت
اگر عادل دادگستر شما هستید پس عدالت را باید برای همیشه به فراموشی سپرد چرا که شما نه بوئی از عدالت برده اید و نه عادل دادگستر هستید شما در تار و پود اندیشه تان خشونت جاریست مثل خون برای بدن شماست لحظه ای که شما خشونت و تبلیغ مرگ و نیستی را به کنار بگذارید باید فاتحه فرقه تان را هم بخوانید پس شما را چه به شعار ضد خشونت اصلا این حرفها به شما نیامده به قد و قواره تان نمی خورد شما پدران و مادران پیر و سالخورده را مورد بدترین اهانت ها و هتاکی قرار میدهید کاری که حتی در یک چهارچوب انسانی مزموم است
گزارش تکمیلی انجمن زنان از آکسیون و حضور در محل برگزاری اجلاس حقوق بشر
… من زهرا معینی هستم امروز ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ در محل برگزاری اجلاس سالانه حقوق بشر در ژنو هستیم، ما با تعدادی از نمایندگان اجلاس حقوق بشر دیدار و گفتگو داشتیم. همانطور که می دونید ما از جداشدگان و منتقدین تشکیلات رجوی هستیم. مریم رجوی گفته که در ایران حقوق بشر رعایت نمی شه، در ایران …..سوال اصلی این هست چرا خانمی که ادعای حقوق بشر داره و …

